Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mies ei peseydy kunnolla!

Vierailija
25.12.2017 |

Mieheni ei voi pestä itseään kunnolla, koska vesi on märkää, ja paikat herkät. Nyt on alkanut tosissaan ällöttää tämä piirre joka tuntuu pahenevan vuosi vuodelta.
Hampaita pestään 10 sekuntia aamulla, illalla ei ollenkaan jos ei muistuteta. Suihkussa käynti on shampoon lorauttaminen tukkaan, ja huuhtelu pikaisesti vedellä. Saippuaa käytetään kyllä kainaloihin, ja alavehkeisiin, mutta se tehdään pyyhkäisemällä, ei pesemällä. Tämän johdosta hampaat ovat hammaskiveä täynnä, tukka hilseessä(siis sitä kuollutta päänahkaa jota ei pestä kunnolla pois) vehkeet haisevat, kun niitä vain suihkaistaan.
On se nyt jumakekka, kun asiasta on huomautettu miljoona kertaa, ja vastaus on aina vain joojoo. Ikävää kun makuuhuonehommissakin haisee koko ajan joku epämiellyttävä. Suuhommia en tee enää ollenkaan, en ylä, enkä alapäässä, ja tämä kaikki alkaa jo vaikuttamaan hyvältä eron aiheelta.Tarvitsen nimittäin läheisyyttä, ja se alkaa olla tämän miehen kanssa ällöttävää alati pahenevan hygieniaongelman takia. Ja ei, mies ei ole masentunut, eikä tätä pesuinnottomuutta huomaa kuin läheltä tarkastellessa, vaatteet on aina ehjät ja puhtaat.
Arvon raati, mitä teen?

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

gu kirjoitti:

Ja osa naisista kieltää suihkussa käymisen.  Vasta sxxxn jälkeen saa luvan käydä suihkussa. 

Naisen nenä on se joka valkkaa parhaat geenit.

Heissan fasisti-sensuuri

Harva nainen haluaa kuule sontasäkin kanssa nu*sia.

Herää uniltas.

Peseytyminen ja hygienia kunniaan!

Vierailija
42/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut ihan täsmälleen samanlainen mies aikoinaan kuin ap:llä. Mukava, kiltti, komea ja hauska, mutta henkilökohtainen hygienia huonolla tolalla. Ja itse ei sitä jatkuvista huomautteluistani huolimatta suostunut tajuamaan, koska kävi kyllä säännöllisesti suihkussa ja harjasi hampaitaan, todella huonosti vain. Jonkinlaista aistiyliherkkyyttä saattoi näin jälkeenpäin ajatellen olla taustalla, koska osti mm. itselleen aina silmiä kirvelemätöntä lasten shampoota, superpehmeitä hammasharjoja ja lasten hammastahnaa!! Eikä laittanut deodoranttia, ellen ollut vieressä vahtimassa ja vaatimassa. Mutta mitään allergioita ei ollut, vaan pääsyy likaisuuteen oli kyllä laiskuus ja huolimattomuus. Vaihtoon meni, vaikkei yksin tästä syystä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lohduttomia kokemuksia muillakin. Onko jonkun mies ottanut onkeensa, ja alkanut huolehtimaan näistä asioista paremmin, vai onko peli jo menetetty? :(

Vierailija
44/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
45/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas todiste väitteelleni: suomalaiset haisevat!

Vierailija
46/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin naimisissa miehen kanssa, joka inhosi peseytymistä. Sanoi, että suihkussa tulee märäksi. Hän myös joi paljon ja katosi välillä omille reissuilleen. Tavallista oli käydä suihkussa pari kertaa viikossa, jos onnistuin pakottamaan. Hänen ennätyksensä meidän yhdessäolon aikana oli olla peseytymättä 15 pv. Silloin oli kuuma kesä, ja mies oli satakiloinen. Aika tunkkaista oli nukkua samassa sängyssä hänen vieressään. Mutta hän ei siitä välittänyt, mielestään pesetyminen deodorantit ja kosteusvoiteet olivat akkojen hommia.

Vierailija
47/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin naimisissa miehen kanssa, joka inhosi peseytymistä. Sanoi, että suihkussa tulee märäksi. Hän myös joi paljon ja katosi välillä omille reissuilleen. Tavallista oli käydä suihkussa pari kertaa viikossa, jos onnistuin pakottamaan. Hänen ennätyksensä meidän yhdessäolon aikana oli olla peseytymättä 15 pv. Silloin oli kuuma kesä, ja mies oli satakiloinen. Aika tunkkaista oli nukkua samassa sängyssä hänen vieressään. Mutta hän ei siitä välittänyt, mielestään pesetyminen deodorantit ja kosteusvoiteet olivat akkojen hommia.

Kai hän vielä pieri unissaan kun hirvitorvi?

Vierailija
48/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei käy pesulla, eikä pese hampaitaan. 🤗 Mä käyn päivittäin suihkussa, pesen hampaat päivittäin, lankaan ja käytän suuvettä.

Mies taasen hyvä jos kerran viikossa käy suihkussa ja vaihtaa boxerit, välillä ollut kaksi viikkoa samat boxerit ja sukat. Voitte vain kuvitella hajun. Eilen jäi kiinni kun ei persettään pyyhkinyt paperiin vaikka kävi ulostamassa. Se meinasi olla tarpeeksi erolle. Hampaat on viimeksi pessyt lokakuun puolivälissä kun kävimme illallisella. Uutta deodoranttia lykkää kainaloihin lähes päivittäin.

Ja nyt kun kirjoitan tätä niin mietin, että olen kyllä ansainnut ihan normaalin parisuhteen.. tosin en halua parisuhdetta enää tuon jälkeen.

Vierailija
49/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai hän vielä pieri unissaan kun hirvitorvi?

Varmaan sitäkin, mutta olen aika hyväuninen ja piereskelen vahingossa itsekin. Hän oli kuitenkin muuten hyvä mies enkä tuon takia olisi häntä jättänyt. Mutta hän kuoli sydäninfarktiin pari vuotta sitten.

Vierailija
50/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi helkkari. En pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa. Omani käy 2-3krt/päivä suihkussa ja tähän asti pidin sitä outona vaikka hänellä on raskas työ ja hän urheilee. On kyllä hyvä että mieheni peseytyy kunnolla päivittäin.

Epäilen että miehelläsi on kuitenkin jokin mielenterveysongelma. Masennus? Ei tuo ole normaalia.

Aivan järjetöntä käydä suihkussa useita kertoja päivässä. Minäkin teen ihan ruumiillista työtä, jossa tulee usein todella kuuma ja hiki, niin että on paita läpimärkä. Mutta käyn korkeintaan kerran päivässä suihkussa, pesen kyllä kainalot ja naaman joka aamu, mutta suihkuun en välttämättä joka päivä halua. Saunon mieluummin, mutta en päivittäin. Ihoni kuivuu jonkin verran, jos käyn liian usein suihkussa, ja en käytä voimakkaita pesuaineita, vain oliiviöljysaippuaa.

Vierailija
51/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua puhtaana killttimiehä hämmästyttää minkälaisten miesten kanssa naiset pariutuvat.

Minä olen suihkussa päivittäin 10min. Hampaiden pesuun menee 5min x2 päivässä. Myös kieli pestään huolellisesti. Kielessä ei ole koskaan peitettä. Kynnet on huolellisesti leikattu ja penis pesty esinahan altakin.

Penikseni tuoksuu hedelmäiseltä, hieman persikalta. Peniksen karvat ovat huolellisesti trimmattu esteettisen ulkonäön saavuttamiseksi. Kaulaani sipaisen pienen määrän parfyymiä. Kehoni lihaksia ravitsen vain parhaimmalla ruualla. Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Kun ap lopulta jättää rokkikukkonsa, saat vihdoin elättäjän roolin.

Mutta joku toinen rokkikukko hoitaa jatkossakin yhdyntäpuuhat.

Vierailija
52/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia törkyläjiä te naiset siedätte. Luulin, että Uuno Turhapuro on vain elokuva🤔

Vierailija
53/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi helkkari. En pystyisi olemaan tuollaisen miehen kanssa. Omani käy 2-3krt/päivä suihkussa ja tähän asti pidin sitä outona vaikka hänellä on raskas työ ja hän urheilee. On kyllä hyvä että mieheni peseytyy kunnolla päivittäin.

Epäilen että miehelläsi on kuitenkin jokin mielenterveysongelma. Masennus? Ei tuo ole normaalia.

Aivan järjetöntä käydä suihkussa useita kertoja päivässä. Minäkin teen ihan ruumiillista työtä, jossa tulee usein todella kuuma ja hiki, niin että on paita läpimärkä. Mutta käyn korkeintaan kerran päivässä suihkussa, pesen kyllä kainalot ja naaman joka aamu, mutta suihkuun en välttämättä joka päivä halua. Saunon mieluummin, mutta en päivittäin. Ihoni kuivuu jonkin verran, jos käyn liian usein suihkussa, ja en käytä voimakkaita pesuaineita, vain oliiviöljysaippuaa.

Oletko sä ap:n mies?

Vierailija
54/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua puhtaana killttimiehä hämmästyttää minkälaisten miesten kanssa naiset pariutuvat.

Minä olen suihkussa päivittäin 10min. Hampaiden pesuun menee 5min x2 päivässä. Myös kieli pestään huolellisesti. Kielessä ei ole koskaan peitettä. Kynnet on huolellisesti leikattu ja penis pesty esinahan altakin.

Penikseni tuoksuu hedelmäiseltä, hieman persikalta. Peniksen karvat ovat huolellisesti trimmattu esteettisen ulkonäön saavuttamiseksi. Kaulaani sipaisen pienen määrän parfyymiä. Kehoni lihaksia ravitsen vain parhaimmalla ruualla. Tästä kaikesta huolimatta minulla ei ole koskaan ollut tyttöystävää.

Kun ap lopulta jättää rokkikukkonsa, saat vihdoin elättäjän roolin.

Mutta joku toinen rokkikukko hoitaa jatkossakin yhdyntäpuuhat.

Silvasella pensselillään.

Vierailija
55/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei käy pesulla, eikä pese hampaitaan. 🤗 Mä käyn päivittäin suihkussa, pesen hampaat päivittäin, lankaan ja käytän suuvettä.

Mies taasen hyvä jos kerran viikossa käy suihkussa ja vaihtaa boxerit, välillä ollut kaksi viikkoa samat boxerit ja sukat. Voitte vain kuvitella hajun. Eilen jäi kiinni kun ei persettään pyyhkinyt paperiin vaikka kävi ulostamassa. Se meinasi olla tarpeeksi erolle. Hampaat on viimeksi pessyt lokakuun puolivälissä kun kävimme illallisella. Uutta deodoranttia lykkää kainaloihin lähes päivittäin.

Ja nyt kun kirjoitan tätä niin mietin, että olen kyllä ansainnut ihan normaalin parisuhteen.. tosin en halua parisuhdetta enää tuon jälkeen.

Kai tämä sentään oli sarkasmia? Eihän vaan totta voi olla😯

Vierailija
56/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te naiset selitätte täällä? Me miehet peseydyimme vähintään 2-3 kertaa päivässä, vaihdamme vaatteet vähintään 2 kertaa päivässä, pesemme hampaamme jokaisen ruokailun jälkeen ja käytämme deodoranttia, joten me tuoksumme aina hyvälle. Sen sijaan te naiset ette peseydy ikinä ettekä vaihda myöskään vaatteita. Esimerkiksi siskoni ei ole peseytynyt kertaakaan sen jälkeen kun täytti 14, koska sen jälkeen isä ei enää pystynyt raahaamaan häntä pesulle, riisumaan pesemään tätä. Sisko on jo 40v, eikä ole peseytynyt siis 26 vuoteen eikä ole vaihtanut vaatteitakaan muulloin kuin silloin kun joku vaate on niin rikkinäinen, että se ei enää yksinkertaisesti pysy päällä.

Vierailija
57/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on varmaan mielenterveysongelma? Siis ei kai muuten voi jättää persettään pyyhkimättä jos on ollut paskalla. Miten huomasit sen? Et kai seiso vieressä kun toinen paskoo?

Vierailija
58/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käy kanssa arkisin ihan suihkussa. Viiden minuutin pituisessa. Mutta kun hän ei käytä mitään pesuaineita. Tervashampootakin vaan sellaisen tipan, että hiukset saa vähän tuoksumaan.

Hampaita ei todellakaan pese joka päivä. Hammasharja ihan räjähtänyt.

Hilsettä päänahka täynnä. Ei muka mikään shampoo auta vaikka apteekin tuotteitakin on kokeillut. Hiusharjakin oksettavan näköinen, kun on aina ihan harmaata mönjää täynnä, onko irronnutta päänahkaa vai mitä. Mutta sillä aina harjaa hiuksensa. 🤢

Ei ostais uutta hammasharjaa eikä hiusharjaa, jos mä en niitä välillä vaihtais uuteen.

Deodoranttia ei laita kainaloihin vaan paidan päälle kainaloiden kohdalle suhauttaa vähän tuoksua. Ei muka mikään dödö auta kun on niiiiiiin herkkä iho kainaloissa.

Ei auta puhe, vaikka mä oon monesti maininnut asiasta ja hänen vanhempansa myös sanonut, että ei tuollainen paidan päälle suhuttaminen mitään auta.

Joskus ennen seksiä tai muuten pyyhkäissyt vaan likaisella käytetyllä paidalla suurimmat hiet kainaloista pois.

Ah, minkä aarteen mä oon löytänyt. 😂

Vierailija
59/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläsi on varmaan mielenterveysongelma? Siis ei kai muuten voi jättää persettään pyyhkimättä jos on ollut paskalla. Miten huomasit sen? Et kai seiso vieressä kun toinen paskoo?

😂😂😂 Herranjumala mikä ketju! Menkää nyt levittämään sanaa että muutkin löytää tän!😂😂😂

Vierailija
60/71 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te ulosteläjiä katsovat naiset ns. kilttinaisia? Ei ole minusta ihan normaalia sekään, että tiedätte saastojen tavat ja hygienian puutteen ja silti olette läheisesti niiden kanssa ja harrastatte jopa seksiä. Oksennus tulee ajatuksestakin.