mies ei peseydy kunnolla!
Mieheni ei voi pestä itseään kunnolla, koska vesi on märkää, ja paikat herkät. Nyt on alkanut tosissaan ällöttää tämä piirre joka tuntuu pahenevan vuosi vuodelta.
Hampaita pestään 10 sekuntia aamulla, illalla ei ollenkaan jos ei muistuteta. Suihkussa käynti on shampoon lorauttaminen tukkaan, ja huuhtelu pikaisesti vedellä. Saippuaa käytetään kyllä kainaloihin, ja alavehkeisiin, mutta se tehdään pyyhkäisemällä, ei pesemällä. Tämän johdosta hampaat ovat hammaskiveä täynnä, tukka hilseessä(siis sitä kuollutta päänahkaa jota ei pestä kunnolla pois) vehkeet haisevat, kun niitä vain suihkaistaan.
On se nyt jumakekka, kun asiasta on huomautettu miljoona kertaa, ja vastaus on aina vain joojoo. Ikävää kun makuuhuonehommissakin haisee koko ajan joku epämiellyttävä. Suuhommia en tee enää ollenkaan, en ylä, enkä alapäässä, ja tämä kaikki alkaa jo vaikuttamaan hyvältä eron aiheelta.Tarvitsen nimittäin läheisyyttä, ja se alkaa olla tämän miehen kanssa ällöttävää alati pahenevan hygieniaongelman takia. Ja ei, mies ei ole masentunut, eikä tätä pesuinnottomuutta huomaa kuin läheltä tarkastellessa, vaatteet on aina ehjät ja puhtaat.
Arvon raati, mitä teen?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei käy pesulla, eikä pese hampaitaan. 🤗 Mä käyn päivittäin suihkussa, pesen hampaat päivittäin, lankaan ja käytän suuvettä.
Mies taasen hyvä jos kerran viikossa käy suihkussa ja vaihtaa boxerit, välillä ollut kaksi viikkoa samat boxerit ja sukat. Voitte vain kuvitella hajun. Eilen jäi kiinni kun ei persettään pyyhkinyt paperiin vaikka kävi ulostamassa. Se meinasi olla tarpeeksi erolle. Hampaat on viimeksi pessyt lokakuun puolivälissä kun kävimme illallisella. Uutta deodoranttia lykkää kainaloihin lähes päivittäin.
Ja nyt kun kirjoitan tätä niin mietin, että olen kyllä ansainnut ihan normaalin parisuhteen.. tosin en halua parisuhdetta enää tuon jälkeen.
Miehelläsi on varmaan mielenterveysongelma? Siis ei kai muuten voi jättää persettään pyyhkimättä jos on ollut paskalla. Miten huomasit sen? Et kai seiso vieressä kun toinen paskoo?
En nyt vieressä seiso, mutta itse kävin pissalla vähän ennen kuin mies kävi tarpeillaan. Olimme muualle lähdössä ja juuri ennen lähtöä kävin uudestaan pissalla ja siellä oli sama yksi arkki paperia, jonka olin jättänyt rullaan. Meillä siis kuulee jos laskee vettä ja mies pesee paskomisen jälkeen pöntön vain pideellä ja ralliraidat jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies ei käy pesulla, eikä pese hampaitaan. 🤗 Mä käyn päivittäin suihkussa, pesen hampaat päivittäin, lankaan ja käytän suuvettä.
Mies taasen hyvä jos kerran viikossa käy suihkussa ja vaihtaa boxerit, välillä ollut kaksi viikkoa samat boxerit ja sukat. Voitte vain kuvitella hajun. Eilen jäi kiinni kun ei persettään pyyhkinyt paperiin vaikka kävi ulostamassa. Se meinasi olla tarpeeksi erolle. Hampaat on viimeksi pessyt lokakuun puolivälissä kun kävimme illallisella. Uutta deodoranttia lykkää kainaloihin lähes päivittäin.
Ja nyt kun kirjoitan tätä niin mietin, että olen kyllä ansainnut ihan normaalin parisuhteen.. tosin en halua parisuhdetta enää tuon jälkeen.
Miehelläsi on varmaan mielenterveysongelma? Siis ei kai muuten voi jättää persettään pyyhkimättä jos on ollut paskalla. Miten huomasit sen? Et kai seiso vieressä kun toinen paskoo?
En nyt vieressä seiso, mutta itse kävin pissalla vähän ennen kuin mies kävi tarpeillaan. Olimme muualle lähdössä ja juuri ennen lähtöä kävin uudestaan pissalla ja siellä oli sama yksi arkki paperia, jonka olin jättänyt rullaan. Meillä siis kuulee jos laskee vettä ja mies pesee paskomisen jälkeen pöntön vain pideellä ja ralliraidat jää.
Kai mainitsit tuosta pyyhkimättömyydestä miehellesi. Hyi oksetus.
Hyi hele mitä porsaita teillä on miehinä, miten ihmeessä jaksatte katsoa niitä!!
Liikutteko te ihan julkisesti yhdessä näitten haisuleiden kanssa?
Ei voi olla totta, k u v o t t a v a a !
Vierailija kirjoitti:
Ei voi olla totta, k u v o t t a v a a !
Totta on. Usko tai älä!
Ai löytyy jopa pahempia kuin oma mieheni! Huh! Otin tänään keskusteluun TAAS asian, ja linkkasin miehelle tämän keskustelun. Hän sanoi että ei kyllä mielestään ole tuollainen, mutta jos asia on minulle noin tärkeä, niin alkaa peseytymään paremmin. Enpäs oikein usko, tai sitten tsemppaa taas viikoksi, ja sama meno jatkuu taas. Noh, katsellaan!
Ap
Meillä kanssa mies voi hyvin mennä viikon käymättä pesulla. Ei tosin jostain syystä ikinä haise voimakkaasti hielle, mutta tukka on rasvanen ja ihan vaan yleisesti likaisen näkönen. Hampaat pesee kaksi kertaa päivässä, mutta toimitus kestää noin 20s/kerta eli puhdasta ei kyllä koskaan tule ja henki haisee sen mukaisesti. Parasta on, että tämän herran äiti vielä on jaksanut minulle hehkuttaa miten hänen poikansa kyllä aina on ollut niin siisti ja huolehtinut hygieniastaan... Juupa juu, joudun huolehtimaan, että peseytyy ja vaihtaa vaatteet ennen kuin mennään jonnekin ja aina saa olla perässä kulkemassa ja keräämässä roskia yms paskaa.
Mutta ihanaa, etten olekaan yksin tän ongelman kanssa! On usein oikeen hävettänyt, että millasen possun sitä on itelleen löytänyt kun ei omin avuin edes peseytyminen onnistu.
Saunot mieluummin?? Kyllähän saunan yhteydessäkin käydään suihkussa. Vai luuletko, että siellä saunassa jotenkin maagisesti puhdistuu, kun vähän kaataa löylyvettä päälleen?