Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kevät, koirat ja ongelmat!!

Vierailija
12.04.2006 |

Minusta on vuosien saatossa ja pienten lasten myötä tullut negatiivisesti koiran omistajiin suhtautuva ihminen. Meillä naapurustossa on koirat lähes jokaisessa talossa. Se tarkoittaa sitä, että koiranpaskaa on tien reunustat / lenkkipolkujen varret ja metsien kävelyreitit täynnä. YÖKK! Saatika kaikki ne näkymättömät pissat siellä sun täällä.

Ongelmana on se, että lapset astuvat vahingossa näiden läjien päälle. Itsekin pitää varoa astumisiaan. Lumen mukana suuhun voi mennä paskaa jne.

Tuntuukin, että usea koiranomistaja on välinpitämätön ja muista piittaamaton. Miksi niitä kakkoja ei voi kerätä pois / kakattaa koiraa jossakin tietyssä paikassa, ei yleisillä kävelyreiteillä / naapureiden ojan varressa.

Tuntui mahtavalta nähdä koiraa taluttava henkilö, jolla oli mukanaan lapio ja pussi!! Kiitokset sinulle huomaavaisuudestasi!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Mä noukkaan pussiin kakat ilman mitään lapiota. Helppoa toimintaa.

Onneksi mun omat lapset on jo sen verta isompia että, osaa varoa läjiä. Mutta koirani on niin daiju, et se kävelee näiden sulaneiden paskojen päältä. YÖK!

Aina saa olla sen tassuja pesemässä.

Vierailija
22/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tarviiko se koira kakattaa TIELLE? Ei ole ihan yhden tai kahden koiran kakat meidän lähiympäristössä pitkin teitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä tavasta ollaan pidetty tiukasti kiinni. Koirani ei edes halua tehdä " ihmisten ilmoille" tarpeitansa, vaan hakeutuu aina pois katseilta.. Silti kuljetan pussia mukana jos vaikka vahinko sattuu käymään. Tämä on toiminut jo 9-vuoden ajan ja toimii edelleen.

Lapsille yritän kovasti toitottaa että lunta ei missään nimessä laiteta suuhun, eikä maasta yleensäkkään oteta maistiaisia...

Ongelmaa helpottaisi OIKEASTI roskisket, ihmisten olisi huomattavasti helpompi siivota jäljet, kun paskapussin saa pudottaa mahd. pian roskiin.

Vierailija
24/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on todella paljon koiria, ja paskaakin kadulla, vaikka paljon näkyykin pussien kanssa lenkkeilijöitä. Sanoisin, että täällä kakat kerätään yleisemmin kuin Suomessa.

Itse kanssa kerään kakat 99% varmasti. Mulla on aina kaksi pussia mukana. Kerran koira kakkasi kolme kertaa lenkillä (!) ja se viimeinen jäi keräämättä, ja kerran mulla oli tippunut pussi jonnekin matkan varrelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän