Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksiköhän minun äitini ei ole ikinä sanonut mulle miten vastenmielistä oli hoitaa minua ym?

Vierailija
25.12.2017 |

Vaikka siis se ei ollut hänelle mieluisaa puuhaa? Voisiko kuvitella, että mä en sitten enää eläisi harhassa, jossa äiti siis ilmeisesti luulee mun elävän, että hän rakasti minua?

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, en olisi ehkä hankkinut omia lapsia, jos äitini olisi ollut rehellinen siitä, miltä se tuntuu. Siis se mun hoitaminen.

Vierailija
2/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita, joiden äidit peittelevät moista vaikuttaakseen hienommilta silmissänne kuin ovatkaan? Siis ihmisinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsetkö tällä viikolla takaisin terapiaan?

Vierailija
4/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on joulu. Etkö Kivikissaäiti edes yhtenä päivänä vuodessa pysty olemaan jauhamatta äidistäsi?

Vierailija
5/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsetkö tällä viikolla takaisin terapiaan?

No e :(

Vierailija
6/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivet taas kolisee..

Vierailija
7/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ruokkiko Kivikissaäitiä jouluna.

Vierailija
8/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristallit helisee

Vierailija
9/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos jonkun äiti ois käyttäytnyt samoin?

Vierailija
10/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos sun äiti ois sanonut että sua oli inhottavaa hoitaa ja olla äiti, sä et olis hankkinut lapsia, vaikka se olikin sun mies joka pakotti sun hankkiin lapsia?

Vierailija
11/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos sun äiti ois sanonut että sua oli inhottavaa hoitaa ja olla äiti, sä et olis hankkinut lapsia, vaikka se olikin sun mies joka pakotti sun hankkiin lapsia?

Ensimmäiseen lauseen joo ja toiseen, että mies ei kyllä pakottanut. Oli primus motor, mutta ei tietenkään pakottanut. Ei tuollaista asiaa voi pakottaa, ellei ole todella väärässä suhteessa ja rakastunut silti ja realiteetit hukannut henkilö.

Vierailija
12/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät ole luontaisia äitejä. Joskus vain jokin suhde tökkii koko ajan. Ehkä teille kävi näin?

Vierailija
13/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä siksi, että psyykkisesti terveistä äideistä ei ole vastenmielistä hoitaa lastaan. 

Jos äitisi tätä ei ole, niin on kuitenkin sen verran täyspäinen, ettei inhon tunteitaan sinulle pura. 

Vierailija
14/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki eivät ole luontaisia äitejä. Joskus vain jokin suhde tökkii koko ajan. Ehkä teille kävi näin?

Ei käynyt. Hommassa oli jo ihan selvää ennen lapsia, että rakkaudesta emme ole yhdessä. En ainakaan minä.

Vierailija
15/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ruoki Kivikissaäitiä.

Vierailija
16/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi, että psyykkisesti terveistä äideistä ei ole vastenmielistä hoitaa lastaan. 

Jos äitisi tätä ei ole, niin on kuitenkin sen verran täyspäinen, ettei inhon tunteitaan sinulle pura. 

Se oli virhe, koska nyt pidin niitä hyveinä, siis että niissä ei ole mitään väärää minua kohtaan, vaan äiti nyt vain oli stressaantunut tms. Vaikka ei se siitä johtunut ja tunsin inhon, vaikka en tiennyt mitä se oli. Äiti oli todella epärehellinen mua kohtaan siinä. En mä ois siitä hajonnut, jos se ois paljastanut mulle vaikka kun olen kaksikymmentä, että äitiys oli hirvittävintä paskaa jota se on joutunut kokemaan. Se ois selittänyt äidin käytöstä ja vihaa mua kohtaan äidin ongelmaksi, ei minusta johtuvaksi.

ap

Vierailija
17/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun kannattaisi nyt riipaista kunnon känni.

Vierailija
18/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai oikeastaan se ois voinut kertoa sen mulle jo kun olin 15, niin oisin voinut alkaa jo silloin vihata äitiä ihan kunnolla ja hylätä hänet. Esittämällä välittävää mä sain kärsiä ja hän esitti rakastavaa hyvistä. Koskaan en kuitenkaan saanut sitä, mitä hyvät äidit antavat. Tukea, ymmärrystä, hyväksyntää.

ap

Vierailija
19/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäiseen lauseen joo ja toiseen, että mies ei kyllä pakottanut. Oli primus motor, mutta ei tietenkään pakottanut. Ei tuollaista asiaa voi pakottaa, ellei ole todella väärässä suhteessa ja rakastunut silti ja realiteetit hukannut henkilö.

No sehän teit muksut vain koska mies halusi, näin olet itse sanonut. Et sä silloin voi väittää että olisit edes halunnut lapsia.. Teitte sopimuksen että mies haluaa joten se hoitaa ja kasvattaa, joten alunperinkään et halunnut heitä etkä halunnut olla äiti joten taisit jo tietää kuinka pasta tulet olemaan ja että susta ei ole siihen... Joten voit luovuttaa ja jatkaa elämää.. Jättää perheesi rauhaan.

Vierailija
20/76 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän teit muksut vain koska mies halusi, näin olet itse sanonut. Et sä silloin voi väittää että olisit edes halunnut lapsia.. Teitte sopimuksen että mies haluaa joten se hoitaa ja kasvattaa, joten alunperinkään et halunnut heitä etkä halunnut olla äiti joten taisit jo tietää kuinka pasta tulet olemaan ja että susta ei ole siihen... Joten voit luovuttaa ja jatkaa elämää.. Jättää perheesi rauhaan.

En, en vain siksi, en tehnyt heitä miehelle, en todellakaan. Ajattelin, että voimme pysyä yhdessä, vaikken niin koskisikaan lastenhoitoon 24/7. Ja että mies saa hoitaa käskyt ja opastuksen, etten mä sano liian jyrkästi :/ Mies sitten olikin valtavan lepsu ja mulla meni käpy.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan