Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei halua lasta, koska elämästä tulisi "liian vaikeaa". Todistakaa, että hän on väärässä

Vierailija
25.12.2017 |

Hän ei usko, kun sanon, ettei lasten takia tarvitse jättää mitään tekemättä. Tiedän ettei elämä pääty lapsen saamiseen mutta mies kaipaa vapautta ja helppoutta. Mitä ajattelette?

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha sitä lasta on väkisin hankkia jos mies ei halua. Etsi sellainen mies, joka haluaa lapsen. Problem solved.

Vierailija
2/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oma elämä pääty lasten saamiseen, mutta on se katkolla jonkin aikaa. Olet naiivi, jos ajattelet muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on oikeassa. Elämäni suurin erehdys oli  lapsen saaminen.

Vierailija
4/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei töissä tarvitse käydä niin sit varmaan jääkin aikaa muuhun mut aika harvalla on mahdollisuus pyöriä oloneuvoksena.

Vierailija
5/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on aivan oikeassa. Kyllä ne lapset vaan on rasite lähes parikymmentä vuotta ja määrittelevät ja rajoittavat oman ajan käyttöä. Kaikki eivät sellaiseen elämään pysty eivätkä edes halua. Itsekään en halua.

Vierailija
6/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisas mies. Kannattaa uskoa. Kaikkien ei tarvitse lisääntyä. Lestat ovat jo täyttäneet maan.

Vierailija
7/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda mies, entä jos sairastut vakavasti ja mies on tyyppiä elämän pitää olla vaivatonta ja helppoa? Miten tuollaiseen tyyppiin voi luottaa? Jonkinlainen miespissis 😨

Vierailija
8/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oma elämä pääty lasten saamiseen, mutta on se katkolla jonkin aikaa. Olet naiivi, jos ajattelet muuta.

Kyllä minun elämäni ainakin päättyisi.

Vierailija
9/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihda mies, entä jos sairastut vakavasti ja mies on tyyppiä elämän pitää olla vaivatonta ja helppoa? Miten tuollaiseen tyyppiin voi luottaa? Jonkinlainen miespissis 😨

Miten selvisit sinkkuna sairauksista?

Vierailija
10/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle tiedoksi, jos kuvitelet kysymyksesi vastaavan perheellisten ihmisten olet väärässä. Vauvapalstan ovat vallanneet velat, kuten tästäkin ketjusta huomaat...

Vierailija
11/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei elämä pääty lasten saannin myötä. Se muuttuu. Peruuttamattomasti!

Vierailija
12/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun päättyisi. Niin kuin edellä jo sanoin.

Vierailija
13/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan minun elämäni ollut edes katkolla - nautin todella paljon lapsiperhe-ajasta. Elämäni parasta aikaa!

Vierailija
14/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En onnekseni tunne ketään, jonka elämä olisi pysynyt samanlaiena koko ikänsä. Useimmat aikuistuvat, onneksi... työelämä muuttuu, ystäväsuhteet muuttuvat, paikkakunnat vaihtuvat...

Vierailija
15/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No asiahan on niin, että ensimmäiset pari-kolme vuotta omaa aikaa on todella vähän. Vauva ja lapsi saattaa valvottava tai olla itkuinen ja kanniskeltava. Toisaalta niin ei välttämättä ole, mutta silti on mentävä lapsen ehdoilla. Kun se oppii liikkunaan ei muuta ehdi tehdä kun vahtia, ettei se laita suuhun mitään vaarallista tai kiipeile korkealle tai kaadu jne. Omaa aikaa on kun lapsi nukkuu päiväunia. Spontaani lähteminen mihinkään ei onnistu kun pitää huolehtia, että mukana on ruoat ja vaipat ja vaihtovaatteet ja missä se nukkuu kun nukuttaa jne. Kyllähän se oma napa jää siis sivuosaan moneksi vuodeksi. Sitten helpottaa kun lapsi on jo omatoimisempi eli kouluikäinen.

Vierailija
16/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten vakavasti olet itse sairastunut ja kuka sinua tuki/hoiti?

Äitisi/isäsi?

Vierailija
17/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän kuuluukin olla vähän vaikeaa. Ei ilotkaan tunnu niin isoilta jos aina on niin saakutin mukavaa. Ja sit taas jotkut pikku vastoinkäymiset tuntuu naurettavan isoilta.

Lapset pitävät elämän sopivan virkeänä. Niistä on vaivaa, sitä en kiellä, mutta hirmuisesti iloa ja sisältöä elämään myös.

Miettikää nyt vaikka jouluakin. En mä jaksais innostua joulusta olleenkaan samoissa mittasuhteissa ilman lapsia.

Mut jos mies ei halua, se ei halua. Vaihda mies. Moni haluaa. Ja lasten tekemättä jättäminen miehen takia on typerää.

Vierailija
18/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:lle tiedoksi, jos kuvitelet kysymyksesi vastaavan perheellisten ihmisten olet väärässä. Vauvapalstan ovat vallanneet velat, kuten tästäkin ketjusta huomaat...

Minulle ja miehelleni lapsen saaminen on ollut elämämme mahtavin juttu. Silti vastasin, että tuossa tilanteessa kannattaa etsiä mies, joka haluaa lapsen, eikä yritä vängätä sellaisen miehen kanssa joka ei lasta halua.

Sellaiselle ihmiselle, joka ei lasta halua, se lapsen saaminen on katastrofi ja pilaa koko elämän. Sellaiselle, joka lapsen haluaa, se lapsen saaminen on ihan parhautta. Minä en ole koskaan nähnyt miestäni sellaisessa tilassa kuin hän oli synnytyssairaalassa. Hän oli aivan onnesta sekaisin ja ihan höpsähtänyt, ihmettelin ihan kuka tuo mies oikein on. Hän ei ole mikään herkkä runoilijapoika vaan raavas suomalainen mies, mutta niin vain tyttären saaminen pisti hänen päänsä aivan sekaisin ja hän itsekin kuvaili olevansa ihan ylitsevuotavaisen onnellinen. 

Kyllä jokainen lapsi ansaitsisi tuollaisen isän, joka menee onnesta sekaisin kun lapsi syntyy. Etsi sinäkin ap itsellesi tällainen mies! Tällaisesta tulee lapsellesi mahtava isä.

Vierailija
19/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän sanoi että VAIHDA miestä, eli vasta kun uusi löytyy niin ero :D

Vierailija
20/187 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun päättyisi. Niin kuin edellä jo sanoin.

Miksi toistat samaa etkä tarkenna? Tappaisit itsesi, kuolisit synnytykseen, vai mikä juttu tämä on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän