Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli puhetta, että menisimme äidille Tapanina. Nyt hän kuitenkin oli töykeä mulle, eikä huvittaisi mennä

Vierailija
25.12.2017 |

Ja normaalissa tilanteessahan tuota voisi selvittää, eli kerron, että toiminnassasi mieleni pahoitti se ja se, ymmärrätkö? Jos ei ymmärrä, niin nielee sen, etten tule eikä ala syytellä minua siitä, ja jos ymmärtää, kaikki ok.
Mutta. Äidilleni jos kertoo, mitä hän teki pahasti alkaa hirveä souvi, jossa hän kieltäytyy kantamasta vastuutaan omasta käytöksestään ja pahoittaa totaalisesti mielensä siitä, että hän loukkasi minua. Eli periaatteessa olisi parempi valehdella ja keksiä tekosyy, miksi emme tule.
Mutta tämä taas sotii kaikkia ihmissuhdearvoja vastaan, joita minä kannan, en ymmärrä muille valehtelevia ihmisiä, ja minusta on jotenkin noloa, jos toiset arvaavat, ettei se sanottu syy ollut oikea syy.
Lisäksi on aika hirveää, ettei toisia (äitiä) sitten edes kiinnosta, miksi emme tulekaan, vaan on ihan jees sen kanssa, että hänelle valehdeltiin.

Kommentit (178)

Vierailija
41/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellekään ei voi sitä huonoa oloa valittaa, koska saan useimmiten syyllistämistä siitä, että tulin huonovointiseksi. Että kuulija ei olisi tuntenut siitä samasta syystä oloaan huonoksi tai miksikään muuksikaan ongelmalliseksi.

ap

Vierailija
42/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vain todella huono olo äitini suhtautumisesta minuun, siis siitä asiasta, jonka takia on nyt jtenkin liian raskaan tuntuista lähteä. Tuli hirveän huono olo siitä.

ap

Kaipaisin sitä, että joku korjaisi sen.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vain todella huono olo äitini suhtautumisesta minuun, siis siitä asiasta, jonka takia on nyt jtenkin liian raskaan tuntuista lähteä. Tuli hirveän huono olo siitä.

ap

Tää on siis tää todellinen ongelma, ei se, menemmekö me sinne vai emme.

ap

Vierailija
44/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestissäsi on vastaus siitä mitä sinun tulee tehdä. Mukavaa joulua!

Vierailija
45/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viestissäsi on vastaus siitä mitä sinun tulee tehdä. Mukavaa joulua!

Paha oloni ei ratkea siitä minnekään teenpä miten päin vain. Ja se oli se todellinen ongelmani, pahoinvointi, jota äitini aiheutti (ja mieheni ja äitini aiheutti sitä kommentoimalla epärehellisesti miehen alunperin aiheuttamaa pahoinvointia).

ap

Vierailija
46/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli todella pahoinvoiva olo heidän kommenteistaan, se on se syvin ongelma tässä.

ap

Vierailija
47/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos haet hoitoa ja kerrot äidillesi näistä asioista? Täällä riehuminen ei auta yhtään mitään.

Vierailija
48/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos haet hoitoa ja kerrot äidillesi näistä asioista? Täällä riehuminen ei auta yhtään mitään.

Olen terapiassa. Ja jos sanon äidille, että hän valehteli ja aiheutti sillä mulle pahan olon, äiti moittii minua.

ap

Vierailija
49/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miksi sinä kerrot näistä asioista täällä? Kaikki pitävät juttujasi suorastaan sairaina.

Vierailija
50/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä voin terapiassakaan apua saada? Sanon, että tuli todella paha olla kun..... ja kerron tilanteen. No, terapeutti voi tietenkin vahvistaa minulle, että minua kohdeltiin väärin ja että ei ole siis ihme, että mulle tuli paha olo, vaan täysin luonnollista. Miten mä siitä sitten lie eteenpäin pääsen :'(

ap

Vierailija
51/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi sinä kerrot näistä asioista täällä? Kaikki pitävät juttujasi suorastaan sairaina.

En ole nähnyt kenenkään pitävän niitä sairaina. Jos sinulla ei ole pahan olon kanssa ongelmia, niin ehkei nämä ketjut ole sinulle.

ap

Vierailija
52/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitä voin terapiassakaan apua saada? Sanon, että tuli todella paha olla kun..... ja kerron tilanteen. No, terapeutti voi tietenkin vahvistaa minulle, että minua kohdeltiin väärin ja että ei ole siis ihme, että mulle tuli paha olo, vaan täysin luonnollista. Miten mä siitä sitten lie eteenpäin pääsen :'(

ap

Entä jos vain annat olla. Yritä päästä äidistäsi yli ja mieti, mitä voit elämälläsi tehdä. Jos vain ruikutat miten kamala äiti on, niin koko elämäsi menee tähän ulinaan.

Vierailija
53/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Että sittenkö vain todetaan, että nonniin, nyt tuli sitten paha olo. Jaaaa. Hmmmmmm. Niiii.

ap

Vierailija
54/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt kenenkään pitävän niitä sairaina. Jos sinulla ei ole pahan olon kanssa ongelmia, niin ehkei nämä ketjut ole sinulle.

ap

Levittelet perheesi asioita ja monissa ketjuissa olet haukkunut muita paskapäiksi, räkäoksennukseksi jne.

Vierailija
55/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Entä jos vain annat olla. Yritä päästä äidistäsi yli ja mieti, mitä voit elämälläsi tehdä. Jos vain ruikutat miten kamala äiti on, niin koko elämäsi menee tähän ulinaan.

On sitä pahaa oloa työstettävä jollainlailla, mä luulen. Se on mulle uusi asia nimittäin, en koskaan lapsena sitä tuntenut, VAIKKA se aiheutettiin minulle silloin siellä.

ap

Vierailija
56/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Levittelet perheesi asioita ja monissa ketjuissa olet haukkunut muita paskapäiksi, räkäoksennukseksi jne.

No, anonyyminä, mitä väliä?

ap

Vierailija
57/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

On sitä pahaa oloa työstettävä jollainlailla, mä luulen. Se on mulle uusi asia nimittäin, en koskaan lapsena sitä tuntenut, VAIKKA se aiheutettiin minulle silloin siellä.

ap

Olet ilmeisesti työtänyt sitä jankkaamalla täällä palstalla sitä jo ties miten kauan? Miksi sinun pitää täällä sitä käsitellä?

Vierailija
58/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen tekee itsenäisesti päätöksensä.Henkisesti teinin tasolle jäänyt vänisee moisesta asiasta palstalla. MOT:

Vierailija
59/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No, anonyyminä, mitä väliä?

ap

On silti aika törkeää kertoa miten haluaa kohdella lapsiaan huonosti äidin takia, miten oma mies on paska jne. Tuetääkö edes perheesi tästä? Jos oma puolisoni ulisisi internetissä kaiken perheestämme, niin tuntuisi tosi ikävältä. Ihan sama vaikka anonyyminä.

Vierailija
60/178 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Olet ilmeisesti työtänyt sitä jankkaamalla täällä palstalla sitä jo ties miten kauan? Miksi sinun pitää täällä sitä käsitellä?

No se on hiukan kuin huutaisi tuuleen, mutta tämä tuuli onneksi vastaa. Eli käsitellessä se on sen verran turhaa tai myös iljettävää, ettei sitä oikein viitsi dokumentoida tuttaviensakaan sydämiin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi