Tänne kaikki murinat päivähoitopaikoista / hoitajista (siis yleisesti, ei nimellä mainiten).
Itsestä välillä tuntuu, että hoitajat arvostelevat kärkkäästi asiasta kuin asiasta ja tulee tunne, että on huono / lapsistaan piittaamaton äiti.
Huoh!
Kommentit (4)
hyviä kokemuksia, joista olen täällä kertonut. Mutta väsyneenä ja tympääntyneenä halusin tähän ketjuun purkaa ketutusta ja vääryyden kokemisen tunnetta. Otsikko koski murinaa..
Ymmärsin kyllä pointtisi, mutta mielestäni täällä saa tuoda esille myös negatiivisia ajatuksia.
puistossa olen seurannut erään pph:n toimintaa ja pahaa tekee. Muija on aivan kamala. Nyt ei ole kyse pienestä välinpitämättömyydestä vaan ilkeydestä, kiroilusta ja lasten ivaamisesta. Enkä ole edes herkkis vaan aikalailla siedän kaikkea. puhuin asiasta eräälle tutulle ja sattumalta asuukin samassa taloyhtiössä ko. hoitsun kanssa. Sanoi, että on seurannut pihalla pitkään ja miettinyt, että pitäisikö mennä vanhempia jututtamaan ja varoittamaan siitä, mitä näkee vanhempien poissaollessa. Kovasti kuulemma hymyilee vanhemmille, mutta muuten retuuttaa lapsia, kiroilee, nimittelee jne. Ja tämä arvostellut henkilö on itsekin aika railakas ja kirosanat lentelee, joten ei tosiaan turhasta varmaan tuomitse. Sanoi, että viimeksikin nappasi poispäin lähtevää 2-vuotiasta hihasta ja rajusti viskaisi kohti hiekkalaatikkoa (lapsi kompastui) sanoen, että "mene nyt idiootti tonne muitten luo". Mitään ei reagoi itkuun kuulemma jne. Puistossa pitkään mietin, että mikä ihme tuo ämmä on ja hämmennyin kuullessani, että on pph! Ajattelin pitkään, että on joku alkoholisti, hermoheikko mummu laitettu väkisin lastenlapsia vahtimaan ja on ihan vati täynnä hommaa. On aika iäkäs rouva.
Ihan kauheeta käytöstä hoitajalta! Kaikkien pää ei kestä lastenhoitoa, ja tuossa selvästi ihminen väärällä alalla :( Jos mun lapsia kohdeltais noin, haluaisin ehdottomasti, että mulle kerrottais, jotta saisin lapset parempaan hoitoon.
päiväkodin työntekijöistä ;) Asiallisesti ovat maininneet, jos on jotain huomautettavaa tai ongelmaa ja myös minä olen asiallisesti vastannut niihin... Minusta ainakin on vaan hyvä, jos hoitajat puuttuvat asioihin, sillä lapsenhan parasta niissä ajatellaan ;) Toki poikkeuksiakin varmasti löytyy noista työntekijöistä... Mutta niin meistä kaikista...
Jotenkin tuntuu, että aika moni heittäytyy " puolustuskannalle" , jos joku hoitaja sanoo lapsesta jotain muuta kuin kehuja...