Pettämisen suunnittelu
Mieheni messenger viesteistä löytyi viesti, jossa mies entistä deittiä ehdotti tapaavansa seksin merkeissä ja vaikka vuokraisivat mökin asiaa varten. Tapaillut tätä naista juurikin seksin merkeissä ennen meidän 2 v sitten alkanutta suhdetta eivät kuitenkaan koskaan seurustelleet. Miehellä ollut valtavat työpaineet ja nyt myönsi olevansa burn out ja oli hakevansa jotain ulospääsyä tilanteesta. Vannoo ettei todellisuudessa olisi viestissä olevaa ehdotustaan toteuttanut ja että rakastaa minua ja perhettään eikä halua muuta. Mutta ymmärtää tarvitsevansa apua työuupumukseen. Haluaisi jatkaa elämää minun kanssa ja kokee suhteemme hyväksi. Itse olen loukattu ja petetty tää tuli täysin puskista . Mies olisi valmis terapiaan. Mitä tehdä - pää lyö tyhjää.
.
Kommentit (34)
Oliko tää nainen vaan laittanut ehdotusviestin vai olivatko viestitelleet ja suunnitelleet yhdessä?
Jos eka, saattaisin uskoa. Jos toka, miettisin hyvin tarkkaan. Miksi burnout ratkeaisi nussimalla toista naista ja pettämällä omaa?
Sen siitä saa kun nuuskii toisen puhelinta, ihan oikein.
Joo ei ole oikein tutkia toisen puhelinta, mutta veikkaampa sitä lähes jokaisen joskus teheen. Ei ole mullakaan tapana yleesä . Ap
Just joo. Tietysti haluaisit uskoa miestäsi, mutta kyllähän ulkopuolisesta tuo on aika selvä juttu. . ei oo parisuhteen arvoinen mies tuo mikä sulla on .
Miten muilla on vastaavat tilanteet päättyneet eroon vai onko ko.tilanteesta vielä selvitty hyvään parisuhteeseen? Itse tarvin nyt aikaa miettiä ja keskustella miehen kanssa ja punnita vaihtoehtoja, joista ero on yksi. Meillä on kuitenkinn myös paljon hyvää parisuhteessa , että luovuttaminenkaan heti ei käynyt mielessä. Olen järkyttynyt ja sokissa nyt kuitenkin. Ap
Mun mies oli tapaamista ehdottabut ja tää toinen nainen oli heti juonessa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Miten muilla on vastaavat tilanteet päättyneet eroon vai onko ko.tilanteesta vielä selvitty hyvään parisuhteeseen? Itse tarvin nyt aikaa miettiä ja keskustella miehen kanssa ja punnita vaihtoehtoja, joista ero on yksi. Meillä on kuitenkinn myös paljon hyvää parisuhteessa , että luovuttaminenkaan heti ei käynyt mielessä. Olen järkyttynyt ja sokissa nyt kuitenkin. Ap
Voi jestas nainen. Mies joka sopii mesessä mökin vuokraamisesta on mies joka pettää tietoisesti ja suunnitelmallisesti. Ei oo mikään hetkellinen hairahdus. Ja nyt tietää mistä narusta vetää sun kanssa. ..varmasti lässyttää, keskustelee, hakee sääliä ja palauttaa mieliin kaikki ne teidän ah niin ihanat asiat
Vastaa sinä sille naiselle miehen mesessä ja et paljasta että vaimo kirjoittaa. Hauku samalla ulkonäkö ja hygienia sekä seksin laatu.
Laita vielä että juttu loppuu nyt koska vaimo on rakas ja kaunis sekä sisältä ja ulkoa.
Laita vielä esto päälle ja poista ketju.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole oikein tutkia toisen puhelinta, mutta veikkaampa sitä lähes jokaisen joskus teheen. Ei ole mullakaan tapana yleesä . Ap
Suurin osa ei tee, vaikka puhelimessa ei olisi salasanaa. Useimmat tajuavat käyttää sellaista siitä huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vastaa sinä sille naiselle miehen mesessä ja et paljasta että vaimo kirjoittaa. Hauku samalla ulkonäkö ja hygienia sekä seksin laatu.
Laita vielä että juttu loppuu nyt koska vaimo on rakas ja kaunis sekä sisältä ja ulkoa.
Eiköhän se oo oikeampi haukkujen kohde se oma ukkorakas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se oo oikeampi haukkujen kohde se oma ukkorakas.
Ukko on tietenkin se kohde ja siksipä juuri miehen nimissä se viesti lähtee. Siinähän sitten suunnittelee ihan tykönänsä pettämisestä kun naiseen ei saa yhteyttä.
Minä kyllä jättäisin miehen. Luottamus olisi voinut jo mennyt.
Kokemuksia myös muilta kiitos ja vikkejä. Ap
Kokemuksia myös muilta kiitos ja vikkejä. Ap
"Sen siitä saa kun nuuskii toisen puhelinta, ihan oikein."
Herraisä. Minusta on täysin käsittämätöntä, että tässä maassa puolison viestien katsominen silloin, kun on syytä epäillä pettämistä, onkin rikos, mutta toisen ihmisen koko elämän saa tuhota milloin tahtoo. Ettet vain olisi itse se, joka on jäänyt viesteistä kiinni? Oma puolisoni jäi, eikä hän ollut laisinkaan huolissaan siitä, mitä hänen tekonsa aiheutti minulle, oli vain hyvin loukkaantunut siitä, että minä petin hänen luottamuksensa tutkimalla hänen kännykkänsä. Uhkasi poliisilla ja jopa virkani menettämisellä - se kun on vakava rikos se viestisalaisuuden rikkominen!
Jokaisella vaimolla pitäisi olla täysi oikeus miehensä puhelimen tutkimiseen, eikä hyvässä parisuhteessa se edes ole ongelma. Olisin itse antanut mieheni tutkia puhelimeni alusta loppuun koska tahansa - minulla ei näet ole koskaan ollut siellä mitään salattavaa. Toisen puhelimen nuuskimisesta puhuu vain pettäjä.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella vaimolla pitäisi olla täysi oikeus miehensä puhelimen tutkimiseen, eikä hyvässä parisuhteessa se edes ole ongelma. Olisin itse antanut mieheni tutkia puhelimeni alusta loppuun koska tahansa - minulla ei näet ole koskaan ollut siellä mitään salattavaa. Toisen puhelimen nuuskimisesta puhuu vain pettäjä.
Miettikääpä tätä, te joille se olisi suuri ongelma, että vaimo näkisi viestinne. Miksi teillä on puhelimessa viestejä, jotka loukkaisivat vaimoa? Tai joita vaimo ei voisi nähdä? Pettämistä, pettämisen suunnittelua, pettämisen peittelyä. Intiimiä viestittelyä toisen naisen kanssa, treffiehdotuksia puolin ja toisin, tapaamisista sopimista, tapaamisten peittelyä, tapaamisista kiittelyä. Hyvän yön toivotuksia, lentosuukkoja, pientä flirttiä, rakkauden tunnustuksia. Mitä? Mitä siellä on?
Itse en miehen kännykkää ikinä penkoisi, lähinnä kunnioituksesta itseäni kohtaan, en alennu moiseen.
Minun puhelimeni mies saa tarkastaa koska vaan, ei siellä ole mitään salattavaa häneltä, ei elämässäni ole mitään salattavaa omalta aviopuolisolta. Kuinka edes voisi olla? Tätä en ymmärrä. Jos sieltä edellä mainittuja asioita löytyisi, niin miksi ihmeessä olisin naimisissa? Miksi? Nuohan ovat ihan sinkkujen juttuja, eikä kenenkään ole pakko pysyä naimisissa, jos tuollainen elämä on oikeasti se mikä kiinnostaa.
Mieti miksi sinun puhelimessasi on vaimolta salattavaa ja mieti miksi olet silti naimisissa. Mieti miten naurettavaa on puhelimen nuuskimisesta ja viestisalaisuudesta ja itsenäisyydestä pitämäsi, muka arvoihisi liittyvät puheet, kun oikeasti tarkoitus on vain peitellä omaa epärehellistä toimintaa ja mahdollistaa sen jatkuminen tulevaisuudessakin. Vielä sitä suurinta mahdollista epärehellisyyttä, epärehellisyyttä omaa rakasta kohtaan. Mieti näitä.
Mä lähtisin terapiaan ihan sen takia, että saa asian puitua läpi, vaikka lopputulos olisikin ero.
Täällä kanssa miehellä työstressi/uupumus tai jokin. Ei puhu, eikä keskustele asiasta kunnolla, ei halua terapiaan. Lääkitsee alkolla oloaan ja jää töitten jälkeen jonnekin. Eropaperit kirjoitettu ja omat kämpät hakusessa. Käyn itse ammattilaisella juttelemassa, mutta katkeruus ja viha on vaarana.
Mökin vuokraaminen kertoo, että halutaan minimoida kiinnijäämisen riski.
Kukaan tuttu ei vahingossakaan tule vastaan respassa tai hotellin aamupalalla.
Vierailija kirjoitti:
Sen siitä saa kun nuuskii toisen puhelinta, ihan oikein.
Niinpä. Onneksi pettäjä paljastui ja vieläpä ennen kuin ehti toteuttaa suunnitelmiaan. Hyvä ap!
Jätä se. Pettämine ajatuksineenki tosi paha vaikkei mitää olis tapahtunu. Ja kuka sanoo et se puhuu totta?