Pettämisen suunnittelu
Mieheni messenger viesteistä löytyi viesti, jossa mies entistä deittiä ehdotti tapaavansa seksin merkeissä ja vaikka vuokraisivat mökin asiaa varten. Tapaillut tätä naista juurikin seksin merkeissä ennen meidän 2 v sitten alkanutta suhdetta eivät kuitenkaan koskaan seurustelleet. Miehellä ollut valtavat työpaineet ja nyt myönsi olevansa burn out ja oli hakevansa jotain ulospääsyä tilanteesta. Vannoo ettei todellisuudessa olisi viestissä olevaa ehdotustaan toteuttanut ja että rakastaa minua ja perhettään eikä halua muuta. Mutta ymmärtää tarvitsevansa apua työuupumukseen. Haluaisi jatkaa elämää minun kanssa ja kokee suhteemme hyväksi. Itse olen loukattu ja petetty tää tuli täysin puskista . Mies olisi valmis terapiaan. Mitä tehdä - pää lyö tyhjää.
.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole oikein tutkia toisen puhelinta, mutta veikkaampa sitä lähes jokaisen joskus teheen. Ei ole mullakaan tapana yleesä . Ap
No ei todellakaan ole kaikilla tapana.
Vierailija kirjoitti:
"Sen siitä saa kun nuuskii toisen puhelinta, ihan oikein."
Herraisä. Minusta on täysin käsittämätöntä, että tässä maassa puolison viestien katsominen silloin, kun on syytä epäillä pettämistä, onkin rikos, mutta toisen ihmisen koko elämän saa tuhota milloin tahtoo. Ettet vain olisi itse se, joka on jäänyt viesteistä kiinni? Oma puolisoni jäi, eikä hän ollut laisinkaan huolissaan siitä, mitä hänen tekonsa aiheutti minulle, oli vain hyvin loukkaantunut siitä, että minä petin hänen luottamuksensa tutkimalla hänen kännykkänsä. Uhkasi poliisilla ja jopa virkani menettämisellä - se kun on vakava rikos se viestisalaisuuden rikkominen!
Jokaisella vaimolla pitäisi olla täysi oikeus miehensä puhelimen tutkimiseen, eikä hyvässä parisuhteessa se edes ole ongelma. Olisin itse antanut mieheni tutkia puhelimeni alusta loppuun koska tahansa - minulla ei näet ole koskaan ollut siellä mitään salattavaa. Toisen puhelimen nuuskimisesta puhuu vain pettäjä.
No huhhuh mitä tekstiä taas! Kyllä jokaiselle kuuluu oikeus yksityisyyteen, ei ole sukupuolesta kiinni. Enkä itse petä enkä ratsaa toisen puhelinta. Minulla kun ei ole kumpaankaan oikeutta.
N30+
Viestintäsalaisuuden rikkominen on rangaistava rikos. Kenenkään viestejä ei lueta. Ei lapsen, ei puolison.
Vie ukkosi lääkäriin tai eroa, kumpi kätevämmin sinun resursseillasi käy.
Ja "pettämisestä": Siihen riittää pelkkä tilaisuus. Ei siihen terve ihminen muuta tarvitse, eikä se maailmaa kaada.
Pitää miettiä jokaisen itse, mitä haluaa.
Mä pitäisin ehkä miehen toistaiseksi, mutta hankkisin sivusuhteen itsellenikin.Olisin jopa iloinen, että nyt tuli lupa panna yhtä sexikästä tuttua miestä.
N34
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella vaimolla pitäisi olla täysi oikeus miehensä puhelimen tutkimiseen, eikä hyvässä parisuhteessa se edes ole ongelma. Olisin itse antanut mieheni tutkia puhelimeni alusta loppuun koska tahansa - minulla ei näet ole koskaan ollut siellä mitään salattavaa. Toisen puhelimen nuuskimisesta puhuu vain pettäjä.
Miettikääpä tätä, te joille se olisi suuri ongelma, että vaimo näkisi viestinne. Miksi teillä on puhelimessa viestejä, jotka loukkaisivat vaimoa? Tai joita vaimo ei voisi nähdä? Pettämistä, pettämisen suunnittelua, pettämisen peittelyä. Intiimiä viestittelyä toisen naisen kanssa, treffiehdotuksia puolin ja toisin, tapaamisista sopimista, tapaamisten peittelyä, tapaamisista kiittelyä. Hyvän yön toivotuksia, lentosuukkoja, pientä flirttiä, rakkauden tunnustuksia. Mitä? Mitä siellä on?
Itse en miehen kännykkää ikinä penkoisi, lähinnä kunnioituksesta itseäni kohtaan, en alennu moiseen.
Minun puhelimeni mies saa tarkastaa koska vaan, ei siellä ole mitään salattavaa häneltä, ei elämässäni ole mitään salattavaa omalta aviopuolisolta. Kuinka edes voisi olla? Tätä en ymmärrä. Jos sieltä edellä mainittuja asioita löytyisi, niin miksi ihmeessä olisin naimisissa? Miksi? Nuohan ovat ihan sinkkujen juttuja, eikä kenenkään ole pakko pysyä naimisissa, jos tuollainen elämä on oikeasti se mikä kiinnostaa.
Mieti miksi sinun puhelimessasi on vaimolta salattavaa ja mieti miksi olet silti naimisissa. Mieti miten naurettavaa on puhelimen nuuskimisesta ja viestisalaisuudesta ja itsenäisyydestä pitämäsi, muka arvoihisi liittyvät puheet, kun oikeasti tarkoitus on vain peitellä omaa epärehellistä toimintaa ja mahdollistaa sen jatkuminen tulevaisuudessakin. Vielä sitä suurinta mahdollista epärehellisyyttä, epärehellisyyttä omaa rakasta kohtaan. Mieti näitä.
Kyse ei olekaan pelkästään sinusta ja miehestäsi. Viestittelyyn kun tarvitaan usein se toinen osapuoli. Kyllä mua ahdistais, jos mun kavereiden miehet lukisi myös minun viestejä, esimerkiksi...
En usko sekuntiakaan etteikö ihminen, jonka moraalintaju ei kata toisen ihmisen yksityisyyttä, tyydyttäisi uteliaisuuttaan hyvin laajastikin samalla kun "tarkastaa ettei toinen vaan petä" (mikä tuokin kuulostaa sairaalta)
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Pettämine ajatuksineenki tosi paha vaikkei mitää olis tapahtunu. Ja kuka sanoo et se puhuu totta?
Kyllä on sinussa kaikki vikana jos pelkkä ajatus toisen kanssa on väärin!
Vierailija kirjoitti:
Jätä se. Pettämine ajatuksineenki tosi paha vaikkei mitää olis tapahtunu. Ja kuka sanoo et se puhuu totta?
Minä suunnittelen pettämistä ajatuksen tasolla aika yksityiskohtaisesti, kun avioliitossani menee huonosti. En ole toteuttanut sitä oikeasti, koska luultavasti en haluaisi todellisuudessa. Kyseisen miehen ajattelu tuo mulle kuitenkin valtavasti energiaa ja iloa ja onnea ja se auttaa jakssmaan ikääkuin todellisuuspako johonkin mihin tahansa muuhun haavemaailmaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä tätä, te joille se olisi suuri ongelma, että vaimo näkisi viestinne. Miksi teillä on puhelimessa viestejä, jotka loukkaisivat vaimoa? Tai joita vaimo ei voisi nähdä? Pettämistä, pettämisen suunnittelua, pettämisen peittelyä. Intiimiä viestittelyä toisen naisen kanssa, treffiehdotuksia puolin ja toisin, tapaamisista sopimista, tapaamisten peittelyä, tapaamisista kiittelyä. Hyvän yön toivotuksia, lentosuukkoja, pientä flirttiä, rakkauden tunnustuksia. Mitä? Mitä siellä on?
Itse en miehen kännykkää ikinä penkoisi, lähinnä kunnioituksesta itseäni kohtaan, en alennu moiseen.
Minun puhelimeni mies saa tarkastaa koska vaan, ei siellä ole mitään salattavaa häneltä, ei elämässäni ole mitään salattavaa omalta aviopuolisolta. Kuinka edes voisi olla? Tätä en ymmärrä. Jos sieltä edellä mainittuja asioita löytyisi, niin miksi ihmeessä olisin naimisissa? Miksi? Nuohan ovat ihan sinkkujen juttuja, eikä kenenkään ole pakko pysyä naimisissa, jos tuollainen elämä on oikeasti se mikä kiinnostaa.
Mieti miksi sinun puhelimessasi on vaimolta salattavaa ja mieti miksi olet silti naimisissa. Mieti miten naurettavaa on puhelimen nuuskimisesta ja viestisalaisuudesta ja itsenäisyydestä pitämäsi, muka arvoihisi liittyvät puheet, kun oikeasti tarkoitus on vain peitellä omaa epärehellistä toimintaa ja mahdollistaa sen jatkuminen tulevaisuudessakin. Vielä sitä suurinta mahdollista epärehellisyyttä, epärehellisyyttä omaa rakasta kohtaan. Mieti näitä.
Kyse ei olekaan pelkästään sinusta ja miehestäsi. Viestittelyyn kun tarvitaan usein se toinen osapuoli. Kyllä mua ahdistais, jos mun kavereiden miehet lukisi myös minun viestejä, esimerkiksi...
En usko sekuntiakaan etteikö ihminen, jonka moraalintaju ei kata toisen ihmisen yksityisyyttä, tyydyttäisi uteliaisuuttaan hyvin laajastikin samalla kun "tarkastaa ettei toinen vaan petä" (mikä tuokin kuulostaa sairaalta)
Niin, tässähän kyllä sanottiin, että ei alennuta toisen puhelimen nuuskimiseen, mutta todettiin vain, että jos aviomies tyydyttäisi omaa uteliaisuuttaan vaimon puhelimeen, niin sieltä ei löytyisi mitään pettämiseen liittyvää. Ei tässä viestissä kehoteta ketään lukemaan toisten viestejä. Tässä kehotetaan niitä joilla puolison silmille sopimattomia viestejä on, miettimään miksi niitä yleensäkään on. Ja tunnistetaan se, että jotkut naamioivat oman pettämisensä salailun muka oman korkean viestintämoraalinsa taakse, vaikka siitä ei ole aina kyse.
En voisi jatkaa suhdetta tuollaisen jälkeen, koska:
a) Onko tämä ensimmäinen kerta? Jos suhde jatkuisi, todennäköisesti pohtisin paljon, onko mies aikaisemminkin pettänyt ja kuinka paljon?
b) Luottamuspula. Mitä jos miehelle tulee taas työstressiä tai vastaavaa, hakeeko hän taas lääkkeeksi seksiä joltakulta toiselta. Jos puoliso on valmis pettämään vanhan säädön kanssa, onko hän valmis pettämään aina tilaisuuden tullen?
Saako mies lukea vaimolle tulleen kirjeen?
Saako mies lukea vaimon sähköpostit?
Saako mies lukea vaimon puhelimessa olevat viestittelyt?
Saako vaimo lukea miehelle tulleen kirjeen?
Saako vaimo lukea miehen sähköpostit?
Saako vaimo lukea miehen puhelimessa olevat viestittelyt?
Viestintäsalaisuus on Suomessa kirjattu perustuslakiin.
Pettäessä rikot luottamuksen ja mahdollisen lupauksen mutta et riko lakia.
Toisen viestit lukiessa rikot luottamuksen ja rikot lakia.
Vierailija kirjoitti:
Saako mies lukea vaimolle tulleen kirjeen?
Saako mies lukea vaimon sähköpostit?
Saako mies lukea vaimon puhelimessa olevat viestittelyt?Saako vaimo lukea miehelle tulleen kirjeen?
Saako vaimo lukea miehen sähköpostit?
Saako vaimo lukea miehen puhelimessa olevat viestittelyt?Viestintäsalaisuus on Suomessa kirjattu perustuslakiin.
Pettäessä rikot luottamuksen ja mahdollisen lupauksen mutta et riko lakia.
Toisen viestit lukiessa rikot luottamuksen ja rikot lakia.
Aivan. Ja jos luet miehen viestejä kävellessäsi punaisia päin, rikot vielä enemmän lakia. Se olisi kaikkein pahinta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole oikein tutkia toisen puhelinta, mutta veikkaampa sitä lähes jokaisen joskus teheen. Ei ole mullakaan tapana yleesä . Ap
Miten niin ei ole oikein? Minä olen antanut vapaan pääsy vaimolleni puhelimeeni, saa katsoa mitä tahansa ja milloin tahansa. Täydellinen avoimuus on valtava suoja parisuhteessa! Jollei ole avoimuutta, miten voi olla luottamistakaan? Luottaminen tulee vain sillä että käyttäytyy luotettavasti, ei tyhjillä puheilla.
Minun vaimoni voi 100% luottaa minuun, sillä minulla ei ole salaisuuksia, ja elän täysin avointa elämää hänen kanssaan. Vasta kun tämän tekee alkaa ymmärrys hahmottua siitä, mitä tarkoittaa asia nimeltään parisuhde!
Mitä sinä menet toisen puhelinta tutkimaan? Olet kammottava nainen. Toisten viestejä ei urkita, se on jokaiselle toista kunnioittavalle ihmiselle päivän selvä asia.
Ootko ap varma että tämä olisi ollut eka kerta teidän suhteen aikana kun tapaavat?