Näkyykö luottotiedoissa, että mistä ne merkinnät on tulleet ja milloin?
Sanoin vuokranantajalle, että velat on maksettu ja merkintä poistuu ihan just, mut oikeesti viime kesänä on mennyt lisää maksuja ulosottoon. Saako vuokranantaja selville?
Kommentit (7)
Raporteissa näkyy velkoja, summa ja päivämäärä. Lisäksi taisi olla tuomion päätös- esim että on todettu varattomaksi.
No voi f*ck. Ei auta kuin toivoa, että vuokris ei tajua tai ei sit lopulta katsokaan niitä tietoja.
Älä masennu, ota sen sijaan parin tonnin pikavippi ja lähde etelän lämpöön.
No nyt se vuokranantaja soitti, että oli katsonut luottotiedot ja eikä tulekaan järjestämään näyttöä mulle. P*ska.
Näkee esimerkiksi että vuokranmaksut menneet ulosottoon 2015 kesäkuussa, ja summa sekä tieto koska on maksettu.
Mä olen katsonut aina uusien vuokralasisten luottotiedot ja olen myös siitä etukäteen sanonut. Minua ei niissä ole kiinnostanut mikään muu kuin että ei ole maksamattomia vuokria tai sakkoja. Jos siellä näkyy että on velkajärjestely päällä, sen sisältö ei muistaakseni erikseen näy, mutta koska asia on tavallaan hoidossa sen ei tarvitsekaan näkyä. Minä vuokranantajana edellytän rehellisyyttä, koska olen rehellinen ja oikeudenmukainen itsekin. Menneet on menneitä ja monelle on jäänyt jotain juttuja roikkumaan. Ei se koko maailmaa kaada.
Juu. Siinä lukee velkojan nimi ja minä pvänä merkintä on tullut.