Varatun miehen jouluinen perhekuva satuttaa
Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!
Kommentit (234)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet iljettävä, moraaliton ihminen
Itse en ole pettänyt enkä ole varattuja katsellut mutta elämä on ihmeellistä, joskus 2 varattua rakastuu ja suhteesta eroaminen kestää kauemmin. Olen itse ollut samaa mieltä kuin sinä mutta jotenkin iän,elämyksien ja maailman katsomuksen karttuessa sitä ymmärtää erilaisia tilanteita ihmisten elämässä.
Aah, perusnykyajan vastaus "ymmärryksen lisääntymisestä" kas kun ei ollut vielä harmaan eri sävyt mukana tuossa.
Ei se, että hyväksyt kaikenlaisen kuvottavan, tee susta mitenkään viisaampaa tai parempaa ihmistä. Ihmisellä on aina vastuu tekemisistään. Tunteet on asia erikseen, niitä voi olla vaikea hallita. Käytökselleen voi paljonkin. Ei tarvitse heittäytyä elukaksi ja ajatella omaa napaa. Voi miettiä vähän mitä on tekemässä ja miten se mihinkin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se mies on ennemmknkin se iljettävä moraaliton ihminen. Mies tuossa enemmän pettää ja huijaa.
Molemmat ovat. Mies ei ole nyt tässä keskustelussa mukana, joten puhun ap:lle.
Minulla on kokemusta siitä, mistä ap puhuu. Oli lämmin, rakastava suhde varattuun mieheen. Klikkasi kaikilla tasoilla ja olimme todella rakastuneita. Kuitenkin samaan aikaan kun meillä oli suhde, hänellä oli hyvä perhe-elämä vaimonsa ja lapsensa kanssa. Ja kuvia riitti blogiin asti, josta sitten luin miten ihanaa heillä on yhdessä. Ja ei, mies ei todellakaan jättänyt perhettään minun vuokseni vaikka vieläkin silloin tällöin viesteilee, että oli meillä kyllä ihanaa yhdessä ja rakastaa minua vieläkin. Suhde on loppu ja hyvä niin. Minä löysin itselleni toisen miehen, jonka kanssa sitten todella rakennamme yhteistä elämää. Olemme naimisissa ja sitoutuneita toisiimme. En enää pidä yllä suhdetta tuohon mieheen, vaikka joudummekin olemaan työasioissa tekemisissä muuten. Ilmeisesti aina humalaspäissään minua kaipailee.
No minä olin suhteessa varatun miehen kanssa, rakastin syvästi ja luulin tunteen olevan molemminpuolinen (olimme vuosikausia olleet hyviä ystäviä ennen suhdetta). Mies kyllä jätti lopulta vaimonsa, mutta pisti minutkin samalla lennosta vaihtoon. Parasta on, että joudun olemaan tämän uuden rakastuneen pariskunnan kanssa tekemisessä hyvin usein.
En miehen mukaan ollut (suhteen jälkeen, kun minulle sitten avautui) puolisomateriaalia, koska lapseni ovat vielä monen vuoden päässä täysi-ikäisyydestä. Kuulemma tykkää minusta ihan hirveästi edelleen.
En siis lopulta ilmeisesti mitään menettänyt, koska mies on valmis oman etunsa vuoksi kohtelemaan läheisiään miten sattuu. Opin läksyn kerrasta, ikinä en enää ukkomiehiä vilkuile. Nyt olen tavannut kivan vapaan miehen ja tämä suhde tuntuu miljoona kertaa paremmalta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin jättää vaimoaan. Minullakin asiat kotona kunnossa, avioliitto voi ihan hyvin, rakastan puolisoani ja kaikki rullaa mainiosti. Vaihtelua salasuhde tuo, ja jollain tavalla rakastan myös salarakastani. Silti valitsisin aviopuolisoni koska vain, jos joskus valitsemaan joudun.
Mikä ihme saa sinut kuvittelemaan, että tuossa tilanteessa sinun haluamisillasi ja mielipiteilläsi olisi jotain merkitystä? Aviopuolisosi tuskin haluaa enää sinua ja yhtä hiljaista tulee olemaan salarakkaan suunnassakin, kun tuossa tilanteessa salarakas huomaa olevansa ainoastaan ja edelleen vain se toiseksi paras vaihtoehto.
Sinä jäät yksin ja oikeastaan se on ihan oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se mies on ennemmknkin se iljettävä moraaliton ihminen. Mies tuossa enemmän pettää ja huijaa.
Mies on ainoa moraaliton. Mies pettää ja huijaa kahteen suuntaan samaan aikaan ilman ongelmia. Jos olisin ap, niin narauttaisin moisen kusipään välittömästi ja sen jälkeen unohtaisin koko ihmisen vaikka kuinka rakastaisin.
Vierailija kirjoitti:
Älä soita yhtään kenellekään. Ei ole sinun asiasi kertoa vaimolle, se on ihan miehen oma tehtävä. Anna miehelle aikaraja: jos hän ei ole vaikkapa 3-6 kk sisällä jättänyt avioerohakemusta, sinä jätät hänet. Ja sitten oikeasti jätät. Etkä todellakaan soita vaimolle, et nyt etkä myöhemminkään. Muista, että sinä olet vaimon silmissä se pahis, ja viestintuoja ammutaan aina.
Nyt alkoi jollain petturilla puntit tutista. Muista, että sinä olet säälittävä luuseri.
Vapaita miehiä maailma pullollaan ja sinä itket varatun miehen takia.tee ittelles palvelus ja hommaa oma elämä👌 Kuulostaa todella säälittävältä toi sun moukuminen!!
JoulurauhaaKaikille kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sut se jättää ennen ku akkansa! Ja ne nauraa sulle yhdessä!
Niin, sitähän mä pelkäänkin ja siksi yhteiskuvat satuttavat, koska ne muistuttavat mua siitä, että hänellä oikeastikin on se vaimo elämässään edelleen.
Rauhallista joulua sinullekin! Toivottavasti et koskaan rakastu varattuun ihmiseen, vaan saat löytää elämäsi rakkauden vapaasta ihmisestä. Tätä en toivo kenellekään.
Ajatella. Pelkästään Suomi, muusta maailmasta puhumattakaan, on tulvillaan vapaita rakkaudennälkäisiä miehiä, mutta sinun ainut mahdollisuutesi on varattu eli siis häntä ei oikeasti ole.
Et halua miestä vaan illuusion rakkaudesta, jolla ei ole toteutumismahdollisuutta yhteisen elämän ja kodin muodossa. Toteutuessaan se lakkaisi olemasta tavoittamaton ihanuus ja muuttuisi arjeksi, jossa tuo havittelemasi mies etsisi uuden salarakkaan - mikäli nytkään olet ainut sivusuhde. Mies joka pettää yhtä, pettää helposti useampaakin. Lisäksi olisi ex ja heidän lapsensa.
Kylläpä sinulla on ja tulee olemaan kurjaa, ja vain siksi, ettet tahdo itsellesi vapaata miestä etkä uskalla kohdata kaikkia niitä asioita, joita oikea parisuhde sisältää.
Joulurauhaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sattuu oikein kunnolla.
Kiitos, kyllä sattuu enkä sitä kenellekään oikein voi sanoa, paitsi onneksi rakastamani mies mua kuitenkin ymmärtää ja lohduttaa viesteillä nyt joulunkin keskeltä. Rauhallista joulua sinullekin!
Murrosikäisten touhuja - lohduttaa viesteillä = pitää sinut pihdeissään myöhempää käyttöä varten.
Käräytät sen miehen vaimolleen niin ei sillä ole muuta vaihtoehtoa kuin tulla luoksesi ;D
JoulurauhaaKaikilleKuitenkin kirjoitti:
Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!
Oli motiivisi mikä tahansa, niin anna jo olla... toi provoilu...
Oikeasti ..kysyn kolmannen kerran vielä: eikö sulla oo muuta tekemistä jouluna, kun provoilla jatkuvasti? Luulisi, että olisi puuhaa. Sitä paitsi näitä sun juttuja ei tarvitse lukea kuin muutama rivi eteenpäin, niin huomaa, että on taas provosta kysymys. Provoilu on taitolaji, joka ei ole sinun juttusi. Älä turhaan enää jatka.
Täh. Olisit tyytyväinen, että miesystäväsi jakaa aikaansa sinullekin. Onpahan vähintäänkin seksisuhde ja ilmeisesti enemmänkin. Olet itsekäs jos haluat miehen kokonaan itsellesi. Nauti nykyisestä tilanteesta äläkä haaveile turhia. Voi olla, että vakituinen elämä jo. miehen kanssa alkaakin puuduttamaan ja virettä haetaan taas muualta. Ja voithan samaan aikaa treffata myös muita miehiä. Miesystävälläsi ei ole mitään oikeutta kieltää sitä. Poimi rusinat pullasta.
Joulurauhaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sattuu oikein kunnolla.
Kiitos, kyllä sattuu enkä sitä kenellekään oikein voi sanoa, paitsi onneksi rakastamani mies mua kuitenkin ymmärtää ja lohduttaa viesteillä nyt joulunkin keskeltä. Rauhallista joulua sinullekin!
Olet Naivi.
Katkeraa, katkeraa... ja yksinäistä.
Vierailija kirjoitti:
Itse laitan someen näitä perhekuvia ihan sillä, että haluan itseäkin muistuttaa arvostamaan sitä, mitä on.
Ja ainoa tapa, miten muistat arvostaa suhdettasi on se, että jaat kuvia siitä someen??
Voi hyvää päivää 😂
Ai, että..nyt alkaa vähän takkuamaan. Loppuiko aiheet kesken? No, ei se mitään. Sinä ainakin yritit. En osaa auttaa, mutta jos osaisit itse keksiä tarinalle hyvän lopun, niin kun saduilla on tapana loppua onnellisesti. " Ja niin molemmat päättivät jatkaa omaa suhdettansa elämän loppuun asti. Sen pituinen se.
Ei ukkomiehet eroa! Ja varsinkin kun käry käy, juoksevat kuin Lassiet kotiin ja akkasa mekon alle! Tämä on niin monta kertaa kuultu ja nähty! Itse olin aikoinani yhtä sokea ja uskoin miehen höpinöitä huonosta liitosta, ja ei ole seksiä ja vaimo ei ymmärrä ja ero tulossa ja hän niin vannoi minua, toista naista, rakastavansa, kaikki oli pelkkää paskaa ja sanan helinää! Älkää missään nimessä menkö näiden ukkomiesten höpinöihin mukaan, heillä ei ole aikomustakaan erota!! Ja oikeesti ovat tosi kiinni liitoissaan ja roikkuvat niissä aivan varmasti. Toinen nainen vain piristää ja pönkittää sitä avioliittoa!! Enää en aio ikinä koskea varattuun ukkoon tikullakaan, siitä ei seuraa koskaan mitään hyvää.
Älä soita yhtään kenellekään. Ei ole sinun asiasi kertoa vaimolle, se on ihan miehen oma tehtävä. Anna miehelle aikaraja: jos hän ei ole vaikkapa 3-6 kk sisällä jättänyt avioerohakemusta, sinä jätät hänet. Ja sitten oikeasti jätät. Etkä todellakaan soita vaimolle, et nyt etkä myöhemminkään. Muista, että sinä olet vaimon silmissä se pahis, ja viestintuoja ammutaan aina.