Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä käyttäydytään seksin jälkeen? Sinä ja mies?

Vierailija
25.12.2017 |

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletteko naimisissa? Nukahtaako mies heti? Halaako vai mitä tekee?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain suomalainen nainen käy suihkussa ennen seksiä ja seksin jälkeen.

Vierailija
22/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä: "That was nice, wanna go for a joint?"

Poikaystävä: "Fuck yeah"

Jotta tuo olisi romanttista, olisi tyynyn alla valmiina kääritty jointti, joka sytytetään vuoteessa viitseliäämmän raotettua ikkunaa hieman. Toinen saa vahingossa ripauksen tuhkaa hikiselle iholleen ja naurahtaen toinen koettaa pyyhkäistä sitä pois, mutta se vain leviää ja maalaa ihoon tumman rannun.

Vielä romanttisemmaksi muuttuu, kun toinen saa vielä psykoosin ja pistää kämpän säleikdi. Wooo!

Fantasiansa kullakin. Itsekin kyllä arvostaisin enemmän ihan vain savukkeen polttamista vuoteeessa, heinäjutut saavat luvan jäädä nuoruuden typeryyksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kävelee laittamaan kondomin roskiin, seisoo sängyn vieressä hetken katsellen minua ja tulee viereen makoilemaan. Halailemme hetken ja alamme katsomaan leffaa tai muuta vastaavaa. Yhdessä vuoden

Vierailija
24/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoritan alapesun vedellä ja saippualla. Tuuletan huoneen lemmentuoksuista ja keitän dominokeksi-kahvit. Kahvit juodaan arabian kupeista hiljaisuuden vallitessa. Sama viikon päästä lauantaina uudelleen.

Vierailija
25/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kehuu, miten hyvältä tuntui ja kiirehtii sitten pesulle. Minä kärvistelen edelleen himoissani ja nukahdan lopulta siihen.

Vierailija
26/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään vuorotellen suihkussa ja sitten luetaan kirjaa sängyssä, ennen kuin käydään nukkumaan.

6 v yhdessä

Vierailija
27/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on virkeä kuin peipponen, hyppää ylös ja alkaa touhuta jotain. Itse haluaisin vain nukkua mutta raahaudun kuin zombi vessaan pissalle koska se on virtsarakolle hyväksi. Sitten juon puoli litraa vettä.

Vierailija
28/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain suomalainen nainen käy suihkussa ennen seksiä ja seksin jälkeen.

Aha.

Minä en käy ennen, mies käy. Kumpikin käy jälkeen.

Vierailija
29/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoillaan hetki ja sitten pesulle. Ihan kiinni toisessa ei välitä siinä enää olla. 20 v yhdessä.

Vierailija
30/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä riippuu siitä jos on esim. päivä ja ollaanko lähdössä johonkin jos ollaan niin seksin jälkeen mennään yhdessä suihkuun halailemaan ja pesulle. Jos taas ilta niin käydään pesulla ja tullaan sänkyyn köllimään yhdessä ja keskustellaan seksistä tai ihan arki asioista tai luetaan ja sitten mennään nukkumaan, vähän yli 3v yhdessä oltu.

Vierailija
31/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa kirjoitti:

Mies kehuu, miten hyvältä tuntui ja kiirehtii sitten pesulle. Minä kärvistelen edelleen himoissani ja nukahdan lopulta siihen.

Mies kehuu miten hyvältä tuntui, kiirehtii pikapesulle ja pukeutumaan vaikka poistuukin niin kiireellä että lähtee miltei vaatteet kainalossa. Minä kärvistelen edelleen himoissani ja nukahdan yksin.

Vierailija
32/59 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo jotain näin: tekipä niin hyvää, että meinasi mennä taju, pitäisi kestää pitempään vain, olet niin tiukka ettei sanoa voi.

Vierailija
33/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halitaan hetki, mennään vessaan, puetaan päälle ja käydään tupakalla. Juodaan kunnolla vettä ja mennään halimaan ja nukkumaan tai katellaan telkkaria 😊

Vierailija
34/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten jutellaan muutama sana, sitten valot pois ja unta palloon (jos tulee touhuttua aamulla, ni sitten vaatteet päälle ja aamukahville). Nykyään saan nukahtaa jopa itsekin tyydytettynä kun uskalsin lopulta ottaa asian puheeksi ja otimme lelut avuksi. Vibran avulla ehdin hyvin mukaan. :) Yhdessä yli 20 vuotta.

Vierailija
35/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies pyytää mua tuomaan paperia, että saa pyyhittyä loput mällinsä kullinsa varresta pois. Sitten pyytää viemään sen mällipaperin roskiin. Hetken päästä nousee ylös, vetää housut jalkaansa ja menee tupakalle.

6v yhdessä.

Vierailija
36/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halaillaan ja makaillaan hetki hetki ja sitten menemme pesuille. 3 vuotta yhdessä.

Olen vitun kateellinen. Meillä mies muuttuu äksyksi ja menee pelaamaan pleikkarilla sotapelejä. Yhdessä vuosi.

Vierailija
37/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

Makoillaan hetki ja sitten pesulle. Ihan kiinni toisessa ei välitä siinä enää olla. 20 v yhdessä.

Tuo tuntuu pahalta.miksi ei?ja noin kauan yhdessä. Tosi surullista :*(

Vierailija
38/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukahdetaan sylikkäin ja mä ehkä vielä nopeammin kuin mies.  Paitsi aamuisin mulla saattaa olla kiire töihin, ja jätän miehen nukkumaan. Yhdessä noin 10 vuotta.

Vierailija
39/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

5v yhdessä, makoillaan lusikassa.

Vierailija
40/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä menee suihkun kautta pelamaan tietokonetta. Minä jään odottamaan parempaa huomista. Joskus ubelmoin rakastajasta, mutten uskalla riskeerata muuten hyvin toimivaa perhettä. Ja vain omien halujeni vuoksi...