Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten teillä käyttäydytään seksin jälkeen? Sinä ja mies?

Vierailija
25.12.2017 |

Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletteko naimisissa? Nukahtaako mies heti? Halaako vai mitä tekee?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaihtelee sen mukaan mikä vuorokauden aika on. Yhdessä käydään vähintään alapesulla ja jos ei ole kiire mihinkään, pyöritään kotona aika pitkään alasti. Tänään istuttiin tunnin verran viinilasillisen äärellä juttelemassa.

Yhdessä vajaan vuoden.

Vierailija
42/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äijä menee suihkun kautta pelamaan tietokonetta. Minä jään odottamaan parempaa huomista. Joskus ubelmoin rakastajasta, mutten uskalla riskeerata muuten hyvin toimivaa perhettä. Ja vain omien halujeni vuoksi...

Ei kunnon "äijät" pelaa mitään pelikoneita. Taitaa olla nuori poikanen kyseessä. 😁

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies sanoo: Kiitos!

Minä: Eipä kestä!

Seksistä ei saa kiittää!

Kyllä minä kiitän jos on ollut taivaallisen hekumallista. Kiitän jos haluan enkä tarvitse siihen keneltäkään lupaa. Ja olen nainen.

Vierailija
44/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen pesulle, ennen kuin sotken sängyn. (e-pillerit). Jos on aamu puen vaatteet ja alan tehä aamiaista, mies tulee perässä levättyään ja kiittelee seksistä usein(olen sanonut ettei tarvi kiitellä, ei usko). Jos ilta niin meen miehen viereen makoilemaan. 13 vuotta yhessä

Vierailija
45/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole hintti, joten en harrasta seksiä miesten kanssa.

M

Naisen kanssa sitten?

Eeeeeeei c:

Vierailija
46/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään molemmat pikapesulla ensin. Jos on yö niin suudellaan ja halaillaan hetki ja nukahdan hänen kainaloonsa. Jos on päivä niin suudellaan ja halaillaan pitempään ja jutellaan meistä kahdesta ennen kuin jatketaan askareita. Vuosi yhdessä.

Vierailija
47/59 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin menee vuorollaan vähän siistiytymään, sitten takaisin petiin tai jotain muuta tekemään.

Seksiä on sen verran harvakseltaan, noin kerran vuodessa, ettei siihen ole kai koskaan päässyt tottumaan vaan olo on aina jälkikäteen yhtä omituinen ja hämmentynyt. Seksi on jotain mitä välillä vaan tapahtuu, muuten ollaan kuin ei tiedettäisikään.

12v yhdessä.

Vierailija
48/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noustaan heti sängystä, käydään vessassa ja mennään jatkamaan hommia. Silloin harvoin kun rakastelemme se osuu "lounasaikaan" kun olemme kotitoimistolla.

Romanttista. Jep. Ei paljon haluta enää

Vierailija
49/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo: Paljon kiitoksia

Minä: Eipä kestä, tervetuloa uudestaan

Vierailija
50/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoillaan hetki ja vaihdetaan muutama lause aktiin liittyen. Sitten mä hipsin vessaan valuttelemaan lastit pyttyyn ja menen pesulle, mies tulee hetken päästä myös peseytymään. Tämän jälkeen jatketaan kesken jääneitä puuhia joko yhdessä tai erikseen. Vajaa vuosi ollaan oltu yhdessä.

Vierailija
51/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskellään ja pussaillaan :)

Vierailija
52/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö heteromies saa osallistua keskusteluun? Miksi rajaat meidät sen ulkopuolelle? Tässä taas piirretään ikäviä näkymättömiä viivoja ja pyritään koodittamaan ihmisiä.

Vierailija
53/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pesemässä paskat kullista ja vaimo käy valuttamassa spermat pyllystä pönttöön.

Naimisissa, yhdessä 18v

Vierailija
54/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köllötellään hetki nenät vastakkain ja pussaillaan. Kysyn :"Keitetäänkö kahvit?". Mies vastaa:" Joo,mut vasta sitten kun mun jalat taas kantaa." Ja yleensä meen sitten laittamaan pannun tulille.

Vierailija
55/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivutaan pieni heti sisäkkäin/miten nyt oltiinkaan kun kummatkin on saanut, meillä ollaan vielä niin barbaareja, että kiitetään hyvästä orkustakin vielä tai annetaan jotain muuta palautetta. Sitten mennään pesulle, siivotaan välineet/sotkut ja sitten kellonajasta riippuen käydään nukkumaan tai jatketaan omia puuhiamme. 

Vierailija
56/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äijä menee suihkun kautta pelamaan tietokonetta. Minä jään odottamaan parempaa huomista. Joskus ubelmoin rakastajasta, mutten uskalla riskeerata muuten hyvin toimivaa perhettä. Ja vain omien halujeni vuoksi...

Ei kunnon "äijät" pelaa mitään pelikoneita. Taitaa olla nuori poikanen kyseessä. 😁

Tjaa-a. Itse olen äijempi kuin 90% suomalaisista miehistä, mutta ohjain pysyy silti näpeissä. Ja nuorempana tuli kynnettyä ihan riittävästi, nyt riitttää vaimo.

Äijäilevät, kaljaa kittaavat sohvahinttarit ne vasta noloja ovat. ;D

Vierailija
57/59 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...ne katsoo lätkää isimahoineen telkkarista kalja kädessä.

Ugh... Lätkäfanit on pahimpia. Pelkkä lajin seuraaminen aikuisiällä kertoo mielen heikkoudesta.

Vierailija
58/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makoillaan hetki ja vaihdetaan muutama lause aktiin liittyen. Sitten mä hipsin vessaan valuttelemaan lastit pyttyyn ja menen pesulle, mies tulee hetken päästä myös peseytymään. Tämän jälkeen jatketaan kesken jääneitä puuhia joko yhdessä tai erikseen. Vajaa vuosi ollaan oltu yhdessä.

Näin meilläkin. Akti > molemmat alapesulle > pukeudutaan ja jatketaan touhuja yksin tai yhdessä, tai jos on kovin myöhä niin minä käyn ensinnä nukkumaan.

Vierailija
59/59 |
31.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pesee käsidesillä peniksensä, minä kyykkyvatkaan suihkussa.

N22