Miten teillä käyttäydytään seksin jälkeen? Sinä ja mies?
Kuinka kauan olette olleet yhdessä? Oletteko naimisissa? Nukahtaako mies heti? Halaako vai mitä tekee?
Kommentit (59)
Minä: "That was nice, wanna go for a joint?"
Poikaystävä: "Fuck yeah"
Suihkuun ja muihin puuhiin. Harvoin ollaan yhdessä nukkumaan mennessä vaan illalla tai uutisten jälkeen eli silloin ei vielä väsytä.
Halaillaan ja makaillaan hetki hetki ja sitten menemme pesuille. 3 vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä: "Fuck yeah"
Jotta tuo olisi romanttista, olisi tyynyn alla valmiina kääritty jointti, joka sytytetään vuoteessa viitseliäämmän raotettua ikkunaa hieman. Toinen saa vahingossa ripauksen tuhkaa hikiselle iholleen ja naurahtaen toinen koettaa pyyhkäistä sitä pois, mutta se vain leviää ja maalaa ihoon tumman rannun.
Vierailija kirjoitti:
Halaillaan ja makaillaan hetki hetki ja sitten menemme pesuille. 3 vuotta yhdessä.
Sama. Tai molemmat nukahdamme hetkeksi.
16 vuotta, vielä reilun kuukauden. Silloin kun seksiä vielä oli, niin muistaakseni halailtiin.
Siirrytään omille puolillemme sänkyä ja kaivetaan läppärit esiin😂
20v yhdessä.
Pusu, sitten mies jää niille sijoilleen tod.näk. räpläämään puhelinta ja minä käyn nakkaamassa lastit pönttöön. Jos ei olla nukkumaan menossa, niin vaatteet päälle vain ja muihin puuhiin. Kiitetään vitsillä puolin ja toisin. Viisi vuotta yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poikaystävä: "Fuck yeah"Jotta tuo olisi romanttista, olisi tyynyn alla valmiina kääritty jointti, joka sytytetään vuoteessa viitseliäämmän raotettua ikkunaa hieman. Toinen saa vahingossa ripauksen tuhkaa hikiselle iholleen ja naurahtaen toinen koettaa pyyhkäistä sitä pois, mutta se vain leviää ja maalaa ihoon tumman rannun.
Vielä romanttisemmaksi muuttuu, kun toinen saa vielä psykoosin ja pistää kämpän säleikdi. Wooo!
Mies sanoo: Kiitos!
Minä: Eipä kestä!
Vierailija kirjoitti:
Mies sanoo: Kiitos!
Minä: Eipä kestä!
Seksistä ei saa kiittää!
Vierailija kirjoitti:
En ole hintti, joten en harrasta seksiä miesten kanssa.
M
Naisen kanssa sitten?
Mennään suihkuun yhdessä ja sen jälkeen yleensä köllitään tai mennään omiin touhuihin mikä oli jäänyt kesken.
Mies rupee nukkuun ja mä otan vibran esille, koska en todennäköisesti kerennyt tulemaan sen minuutin-puolentoista aikana. Still together, (don´t know why).
Mies lähti ennenmuinoin samantien sängystä vaatteisiin ja tiesmihkä, on kyllä oppinut pitämään seuraa. Kun lopulta ymmärsi, miltä semmoinen tuntuu.
Jään makoilemaan, tai alan lukemaan kirjaa, mies korkkaa yleensä oluen.
Näin meillä :D
Mies pukeutuu ja lyö 20 egee pöydälle ja lähtee pois.
Mies lähtee vaimonsa luo ja minä vaihdan petivaatteet ennenkuin mieheni tulee kotiin.
En ole hintti, joten en harrasta seksiä miesten kanssa.
M