Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystävä ehdotti seksiä

Epätietoinen
24.12.2017 |

Hän on siis mies (22) ja minä nainen (18). Kävelimme ulkona ja yhtäkkiä hän laittoi käden mun olkapäälle ja täräytti että miten ois. Jäädyin täysin ja hän pyysi anteeksi (hän tietää että mä ahdistun helposti ja mun on vaikea luottaa kehenkään). Kuulemma tulkitsi mua väärin eikä halua painostaa mihinkään. Puhui myös jotain mahdollisesta suhteesta ja että se tuskin tulisi onnistumaan sillä hän muuttaa lähiaikoina toiselle paikakunnalle. En muista sanoja enää kunnolla sillä olin niin shokissa koko tilanteesta. Sitä selvästi kadutti että oli nostanut koko asian esille ja pyytelikin multa toistuvasti anteeksi. Erottiin aika vaisuissa tunnelmissa.

Mä sitten ehdotin tapaamista seuraavana päivänä ja hän vastasi aivan salamana mun viestiin että sopii. Nähtiin ja puhuttiin asiat "selviksi". Kysyin suoraan että mitä se ajattelee musta. Se vastasi että mä olen vain hyvä ystävä ja edellispäiväinen oli vain joku tilapäinen mielenhäiriö. Tarkensin vielä ettei halua mitään enempää ja se sanoi että haluaa olla vain ystäviä. Mä sitten halasin sitä (pikemminkin rutistin) ja se vastasi ensin normaalisti mutta hiveli sitten mun selkää ja laittoi käden mun niskan taakse. Se saatteli mut kotiin ja toivotti hyvää joulua. Me ei nyt nähdä pariin viikkoon joululoman takia.

Ja nyt mä olen ihan sekaisin koko ihmisestä. Ajattelin sitä aikaisemmin vain ystävänä, mutta nyt en enää tiedä... Ollaan tosi läheisiä, vaikka ollaanki tutustuttu ihan vasta. Puhutaan kaikesta maan ja taivaan välillä, halaillaan aina kun tavataan... Valehteliko se mulle? Siitä että haluaa olla vain ystäviä? En ole siis koskaan seurustellut tai muutenkaan päästänyt ketään mun lähelle ja tämä tilanne on mulle aivan vieras. En mä edes tiedä mitä mä itse haluan. Ajattelen sitä vain koko ajan, mutta eihän meidän jutusta edes voisi tulla mitään kun se muuttaa kuitenkin kohta pois...

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se halus sulta vaan pildee, ennenkuin lähtee pois. Kippaa sut satavarmasti kun lähtee, etkä antanut. Veikkaan että pikkuhiljaa hänen yhteydenpito hiipuu ja loppuu, usko pois.

Vierailija
2/2 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehteli mielenhäiriöstään, koska on mieluummin kanssasi ystävä (ja kenties yrittää edelleen saada seksiä) kuin erkanee sinusta. Mutta jos sinuakin voisi kiinnostaa, miksi ette etenisi rauhallisesti ja kokeilisi vaikka etäsuhdetta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla