Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten suhtaudutte keskivertoa paremmannäköiseen naiseen?

Vierailija
24.12.2017 |

Esim porukassa? Onko uhka? Ärsyttääkö? Miten luonne vaikuttaa asiaan? Jos on ujo tai vaikka arka? Ärsyttääkö vielä enemmän?

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyseinen ihminen on vittumainen päällepäsmäri, suhtaudun melko huonosti, vaikka yritänkin kohdella asiallisesti. Muuten ei vaikuta mitenkään.

Vierailija
2/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tosi kaunis työkaveri, oli myös melko vaatimaton ja mukava. Ne rumemmat oli ärsyttäviä ja itseinho paistoi kilometrien päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen ihminen on vittumainen päällepäsmäri, suhtaudun melko huonosti, vaikka yritänkin kohdella asiallisesti. Muuten ei vaikuta mitenkään.

Kommenttisi kertoo, että taidat itse olla vi**umainen päsmäri, yäk.

Vierailija
4/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä ulkonäöllä ole väliä vaan nimenomaan luonteella. Jos ihminen on sellainen ujo hissukka, on se sitten ruma tai kaunis, niin kyllähän sellainen jää porukan ulkopuolelle, jos ei osaa ottaa ihmisiin kontaktia. Ja sama pätee tuohon, onko toinen nainen uhka. Kaunis nainen ei ole automaattisesti toiselle uhka. Edelleenkään kukaan mies ei ole hurmioitunut kauniista, mutta ujosta hissukkanaisesta. Sen sijaan huomion saa edelleen se porukan puheliain, hymyilevä nainen, joka osaa flirttailla miesten kanssa. Jos olet mukava, sosiaalinen ihminen, niin sinusta tykätään riippumatta ulkonäöstä.

Vierailija
5/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tuota uhka-asiaa. Uhka mille? Kuka tahansa ihminen ärsyttää vain, jos luonne on paska. Yllättäen mukavat ihmiset on mukavia. Ulkonäkö kiinnostaa vain omassa kumppanissa tai sen etsinnässä.

Vierailija
6/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu henkilön luonteesta. Ulkonäkö ei sinällään yksistään vaikuta mitenkään.

Vierailija
7/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ulkonäöllä ole väliä vaan nimenomaan luonteella. Jos ihminen on sellainen ujo hissukka, on se sitten ruma tai kaunis, niin kyllähän sellainen jää porukan ulkopuolelle, jos ei osaa ottaa ihmisiin kontaktia. Ja sama pätee tuohon, onko toinen nainen uhka. Kaunis nainen ei ole automaattisesti toiselle uhka. Edelleenkään kukaan mies ei ole hurmioitunut kauniista, mutta ujosta hissukkanaisesta. Sen sijaan huomion saa edelleen se porukan puheliain, hymyilevä nainen, joka osaa flirttailla miesten kanssa. Jos olet mukava, sosiaalinen ihminen, niin sinusta tykätään riippumatta ulkonäöstä.

Ja tämän kirjoitti kouvolatukkainen, "uhkea" rempseän sosiaalinen nainen. Tiedättehän.

Vierailija
8/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri on missi. Ihana tyyppi.

Vierailija
9/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämän kirjoitti kouvolatukkainen, "uhkea" rempseän sosiaalinen nainen. Tiedättehän.

Tämän kirjoitti kylläkin itse myös tuollainen ujo hissukka. Tiedän enemmän kuin hyvin, että hiljaisena ujona ihmisenä jään aina porukan ulkopuolelle. Ei sillä kauniilla ulkonäöllä tee mitään, ellei sitä osaa käyttää hyväkseen.

Vierailija
10/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönlöpön. Itse pidän mystisistä ja mietteliäistä naisista, jotka eivät kailota jokaista ajatustaan ääneen ja päässä liikkuu muutakin kuin bileet ja "sosiaalinen elämä". En syty suulaista joka paikan moottoriturvista yhtään. Hiljaisemmissa ja eteerisemmisissä naisissa on tietynlaista mystiikkaa. Jos on vielä kaunis niin vau!

m23

Vierailija
11/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut, että ulkonäkö muuttuu mitä paremmin ihmiseen tutustuu. Vähän vaatimattoman näköisestä naisesta alkaa löytymään kauniita piirteitä, mikäli hän on luonteeltaan mukava. Ilkeä kaunotar alkaa puolestaan hiljalleen rumistua silmissäni.

Mukava kaunotar muuttuu tietenkin häkäisevksi 😃

Vierailija
12/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tajua tuota uhka-asiaa. Uhka mille? Kuka tahansa ihminen ärsyttää vain, jos luonne on paska. Yllättäen mukavat ihmiset on mukavia. Ulkonäkö kiinnostaa vain omassa kumppanissa tai sen etsinnässä.

No esimerkiksi silloin jos joku huomionkipeä haluaa olla kaunein ja ihailluin ja käykin niin, että yhteisössä joku muu onkin kauniimpi ja saa enemmän huomiota kuin itse saa. Silloin tuo toinen yleensä koetaan uhaksi.

Vierailija
13/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu persoonasta. Yksi työkaverini menee helposti tähän kategoriaan, ja se on aina ihan parasta jos osun hänen kanssaan samaan vuoroon, koska on niin mukava tyyppi ja tulemme hyvin juttuun.

Vierailija
14/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tosi kaunis työkaveri, oli myös melko vaatimaton ja mukava. Ne rumemmat oli ärsyttäviä ja itseinho paistoi kilometrien päähän.

"melko vaatimaton"? Mitä ihmettä se tarkoittaa? Kauniiksi melko vaatimaton? Voitko tarkentaa?

Vierailija
15/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja höpönlöpön. Itse pidän mystisistä ja mietteliäistä naisista, jotka eivät kailota jokaista ajatustaan ääneen ja päässä liikkuu muutakin kuin bileet ja "sosiaalinen elämä". En syty suulaista joka paikan moottoriturvista yhtään. Hiljaisemmissa ja eteerisemmisissä naisissa on tietynlaista mystiikkaa. Jos on vielä kaunis niin vau!

m23

Osoitatko tätä kiinnostusta heille? Pyydätkö heitä treffeille? Yritätkö päästä viettämään aikaa juuri heidän kanssaan? Ainakin itse olen niin ujo, ettei minuun saa mitään "otetta", vaikka kanssani yrittäisi jutella. Ei minun seurassani kukaan viihdy, koska olen niin lukossa ujouteni kanssa.

Vierailija
16/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään. En ole lesbo.

Vierailija
17/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totean, että onpa kaunis nainen ja jatkan elämääni. On tällä palstalla omituisia aiheita ja kyselyjä!

Vierailija
18/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellinen aloitus ylipäätään. Miksi pitäsi suhtautua "jotenkin" ulkonäön perusteella? Olen esteetikko ja pidän kaikesta kauniista myös ihmisistä, tykkään katsella kauniita ihmisiä molemmissa sukupuolissa.

Ja ulkoinen ja sisäinen kauneus kulkee usein käsikädessä, enkä tarkoita tällä näitä tekoripsi, huulitäyte ym feikkihommaa...

Vierailija
19/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kommenttisi kertoo, että taidat itse olla vi**umainen päsmäri, yäk.

Ei kiinnosta.

Vierailija
20/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieleni sanoa, että ihan samoin kuin muihinkin, mutta se ei pitäisi paikkaansa. Todellisuudessa suhtaudun poikkeuksellisen hyvännäköisiin naisiin korostetun ystävällisesti ihan sen vuoksi, että tiedän heidän saavan paljon nyrpeää käytöstä osakseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme