Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, miten suhtaudutte keskivertoa paremmannäköiseen naiseen?

Vierailija
24.12.2017 |

Esim porukassa? Onko uhka? Ärsyttääkö? Miten luonne vaikuttaa asiaan? Jos on ujo tai vaikka arka? Ärsyttääkö vielä enemmän?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totean, että onpa kaunis nainen ja jatkan elämääni. On tällä palstalla omituisia aiheita ja kyselyjä!

Laitatko linkit omiin avauksiisi?

Vierailija
22/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieleni sanoa, että ihan samoin kuin muihinkin, mutta se ei pitäisi paikkaansa. Todellisuudessa suhtaudun poikkeuksellisen hyvännäköisiin naisiin korostetun ystävällisesti ihan sen vuoksi, että tiedän heidän saavan paljon nyrpeää käytöstä osakseen. 

Minusta kuulostat teennäiseltä. Miksi et voisi kohdella kauniita ihan samalla tavalla kuin muitakin? Herää epäilys, että yrität peitellä jotain ylikorostuneella ystävällisyydellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai täällä jotku ei usko kauniiden ihmisten muodostamaan uhkaan?

Johan se on tutkittu ja todettu että ulkoisesti kauniit saavat helpommin ylennyksiä työpaikalla.

Johan se on tutkittu ja todettu että ulkoisesti kauniit ihmiset löytävät helpommin kumppanin elämäksi tai yhdeksi illaksi.

Mutta niinkuin joku sanoi, kauniista ihmisestä tulee ruma jos avaa suunsa ja sieltä tulee pelkkää itserakasta, muita halventavaa shittiä.

Mutta edelleen, kaunis saa enemmän huomiota tai saa sitä helpommin, niin positiivista kuin negatiivista.

Vierailija
24/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
25/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän peitellä erektiota lähinnä :D

Vierailija
26/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisi mieleni sanoa, että ihan samoin kuin muihinkin, mutta se ei pitäisi paikkaansa. Todellisuudessa suhtaudun poikkeuksellisen hyvännäköisiin naisiin korostetun ystävällisesti ihan sen vuoksi, että tiedän heidän saavan paljon nyrpeää käytöstä osakseen. 

Minusta kuulostat teennäiseltä. Miksi et voisi kohdella kauniita ihan samalla tavalla kuin muitakin? Herää epäilys, että yrität peitellä jotain ylikorostuneella ystävällisyydellä.

Kyse ei ole mistään suurieleisestä, mutta itse koen sen korostetuksi ystävällisyydeksi, koska olen muuten aika vähäeleinen sosiaalisesti. Tätä tapahtuu etenkin sellaisissa tilanteissa, joissa huomaan, että hlöä kohdellaan mielestäni epäreilusti ulkonäön perusteella. Ko. kohtelu voi olla hyvinkin hienovaraista, mutta silti sen huomaa.

Varmaan siis ajattelet, että itse koen hlön uhkana ja ärsyttävänä ja sitä peitelläkseni käyttäydyn kuten käyttäydyn, ja siihenhän sinulla on täysi oikeus.

Vierailija
27/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siittimeni herää ja syntyy puoliheijari. Joskus jopa täysimittainen kivistävä seisokki, jos nainen on pukeutunut esim. vartalon muodot korostavaan mekkoon ja on isorintainen ja hoikka muuten. Tuijotan kuin vähä-älyinen, minkä tajuan yleensä jälkikäteen. Kuolaan kuin pahainen koira nakin edessä. Häpeän itseäni ja primitiivistä reaktiotani, jonka peittely on hankalaa ja joskus mahdotonta.

Vierailija
28/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ulkonäöllä ole väliä vaan nimenomaan luonteella. Jos ihminen on sellainen ujo hissukka, on se sitten ruma tai kaunis, niin kyllähän sellainen jää porukan ulkopuolelle, jos ei osaa ottaa ihmisiin kontaktia. Ja sama pätee tuohon, onko toinen nainen uhka. Kaunis nainen ei ole automaattisesti toiselle uhka. Edelleenkään kukaan mies ei ole hurmioitunut kauniista, mutta ujosta hissukkanaisesta. Sen sijaan huomion saa edelleen se porukan puheliain, hymyilevä nainen, joka osaa flirttailla miesten kanssa. Jos olet mukava, sosiaalinen ihminen, niin sinusta tykätään riippumatta ulkonäöstä.

Ja tämän kirjoitti kouvolatukkainen, "uhkea" rempseän sosiaalinen nainen. Tiedättehän.

Oot niin oikeassa :) luulee, että päällepäsmäröinti tekee naisesta sisäisesti kauniin. Miehethän nimenomaa kiertää sellaiset naiset kaukaa enkä kyllä tiedä montaakaan naista, jotka rakastavat näitä "aina äänessä ihmisiä".

Vierailija
29/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli tosi kaunis työkaveri, oli myös melko vaatimaton ja mukava. Ne rumemmat oli ärsyttäviä ja itseinho paistoi kilometrien päähän.

Just tämä!  Voiko olla ärsyttävämpää ja v-mäisempää kuin ihminen joka ruoskii itseään, rypee itsesäälissä, enhän minä KUITENKAAN.. ja eihän minusta TIETENKÄÄN ole.. ja onhan se nähty. Sitten mulkoillaan kuin raivo härkä niitä jotka uskaltaa jutella ja nauraa ja olla omia itseään! 

Jos ihminen ei arvosta itseään, tuskin kukaan muukaan arvostaa. Tässä pätee kyllä "niskasta kiinni ja ravistus".

Itselläni on eräs todella kivan näköinen ja luonteinen nainen työkaverina. Viihdymme hyvin yhdessä vaikka tyylimme ovat täysin erilaiset. Hän on sellainen Betty Boop, söpö ja saa kaiken anteeksi. Mutta sisältä kultaa. Hyväsydäminen ja ihana ihminen. Voi olla vähän tyhmä, mutta ei ärsyttävällä tavalla.

Toinen työkaveri sellainen Grace Kellymainen, mutta kiltti ja mukava ihminen. Molemmat tyyppiä joita en ehkä ihan heti uskoisi löytäväni tältä alalta. Olemme sairaanhoitajia ja samalla osastolla.

Ja nainen siis minäkin. Sinkku, itsenäinen ja omaa tilaa vaativa. Ihan tavallinen.

Vierailija
30/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin rehellisesti sanottuna itseäni kauniimmat aiheuttavat kateuden tunnetta. Olen kilpailuhenkinen ja koen asemani uhatuksi, jos ympärillä pyörii tällainen kaunotar. En ole ilkeä, vaan käyttäydyn ihan tavallisesti näiden kauniidenkin kanssa. Se on vain se tunne.

Vierailija
31/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo pelkästään sanat "keskivertoa paremman näköinen nainen" herättää naisissa mielenkiinnon ja tahdosta riippumattoman alemmuudentunteen, mutta koska nainen on ovela, hän kyllä osaa teeskennellä, ettei se paremmannäköinen herätä minkäänlaista alemmuudentunnetta vaan päinvastoin aina vain joko positiivisia tai neutraaleja fiiliksiä.

Vierailija
32/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäänhän ei ole pahempi uhka naiselle kuin keskivertonätti hyvin miesten kanssa toimeentuleva nainen 😈

Vierailija
33/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

31 jatkaa:

Olen siis itsekin nainen enkä voi sanoa etten tuntisi alemmuudentunteita. Todellakin tunnen, vaikka en haluaisikaan. Yritän kuitenkin kohdella kaikkia samalla tavalla ulkonäöstä riippumatta.

Vierailija
34/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sillä ulkonäöllä ole väliä vaan nimenomaan luonteella. Jos ihminen on sellainen ujo hissukka, on se sitten ruma tai kaunis, niin kyllähän sellainen jää porukan ulkopuolelle, jos ei osaa ottaa ihmisiin kontaktia. Ja sama pätee tuohon, onko toinen nainen uhka. Kaunis nainen ei ole automaattisesti toiselle uhka. Edelleenkään kukaan mies ei ole hurmioitunut kauniista, mutta ujosta hissukkanaisesta. Sen sijaan huomion saa edelleen se porukan puheliain, hymyilevä nainen, joka osaa flirttailla miesten kanssa. Jos olet mukava, sosiaalinen ihminen, niin sinusta tykätään riippumatta ulkonäöstä.

Ja höpönlöpön. Itse pidän mystisistä ja mietteliäistä naisista, jotka eivät kailota jokaista ajatustaan ääneen ja päässä liikkuu muutakin kuin bileet ja "sosiaalinen elämä". En syty suulaista joka paikan moottoriturvista yhtään. Hiljaisemmissa ja eteerisemmisissä naisissa on tietynlaista mystiikkaa. Jos on vielä kaunis niin vau!

m23

Osoitatko tätä kiinnostusta heille? Pyydätkö heitä treffeille? Yritätkö päästä viettämään aikaa juuri heidän kanssaan? Ainakin itse olen niin ujo, ettei minuun saa mitään "otetta", vaikka kanssani yrittäisi jutella. Ei minun seurassani kukaan viihdy, koska olen niin lukossa ujouteni kanssa.

Ujoushan on aivan eri asia kuin hiljaisuus tai vähäpuheisuus.

Vierailija
35/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ilmeisesti luulee, että naisten elämä pyörisi miesten ympärillä. Ihan kuin nainen haluaisi vain maksimaalista huomiota miehiltä. Minua ei kyllä vähempää sellainen kiinnosta enkä usko, että valtaosaa muistakaan naisista. Jos ap on mies, hän projisoi omat asenteensa naisiin tuossa, jos hän on nainen, niin sitten ilmeisesti äärimmäisen huonoitsetuntoinen, jos pitää sillä lailla hakea hyväksyntää muilta.

Vierailija
36/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämäkään ketju olisi nyt näin suosittu, ellei aihe herättäisi meissä naisissa suuria tunteita.

Vierailija
37/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu luonteesta. Yleensä ihailen ja katselen häntä, jos on ilkeä luonteeltaan niin en ole tekemisissä.

- Bi-nainen

Vierailija
38/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella on siis urbaanilegenda, että naiset kokevat itseään paremmannäköiset naiset uhaksi. Ei niin taida ollakaan. Miksihän näin on alunperin alettu edes väittää?

Vierailija
39/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään, että hän pitää rumempia ihmisiä ällöttävinä/vähempiarvoisina, joten en väkisin tunge seuraan. Jos kohtelee kivasti, niin sitten suhtaudun samalla tavalla kuin muihinkin.

Vierailija
40/77 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin joulunviettotapa, todistella vauvapalstalla ettei keskivertoa paremman näköiset herätä kateuden tunteita 😁 👍

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme