Miksi nimenomaan persuja vihataan niin paljon?
Tuntuu, että persusta on kehittynyt jossainmäärin haukkumasana, toisinkuin kuin vaikkapa demarista, kokkarista tai kepulaisesta. Miksi monet vihaavat just persuja niin paljon?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Persujen naisiin suhtautuminen ei mahdollista heidän äänestämistään minulle, koskaan.
Koska mikään puolue ei täysin omia arvojani edusta, vaaleissa joutuu joka kerta miettimään mitä asiaa haluaisi ajettavan ja mitä ei, tai millainen kannatus eri puolueilla on. Persut ovat kuitenkin pelanneet itsensä tuota arvonnasta ulos.
Olipa kommentti. Valtaosa persujen johdosta alkaa olla naispuolisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen naisiin suhtautuminen ei mahdollista heidän äänestämistään minulle, koskaan.
Koska mikään puolue ei täysin omia arvojani edusta, vaaleissa joutuu joka kerta miettimään mitä asiaa haluaisi ajettavan ja mitä ei, tai millainen kannatus eri puolueilla on. Persut ovat kuitenkin pelanneet itsensä tuota arvonnasta ulos.
Olipa kommentti. Valtaosa persujen johdosta alkaa olla naispuolisia.
Tarkennetaan: persujen käsitys naisen asemasta ei vastaa omaani. Eihän se tarkoita sitä, ettei se mukailisi jonkun toisen naisen mielipiteitä siitä. Mutta omaani ei.
Toikkaroivat kännissä, käyttävät törkeää kieltä, loukkaantuvat, jos vähänkin kritisoidaan.... Eikä heillä ole mitään tarjottavaa pienituloiselle naiselle. En vihaa, mutta olen aika usein järkyttynyt persujen temppuilusta.
Hyvä, että tuo naiskysymys tuli esille. Ajattelen itsekin, että naisäänestäjiä, jotka eivät ikinä äänestä persuja, on valtava määrä. Minä muiden joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä, että tuo naiskysymys tuli esille. Ajattelen itsekin, että naisäänestäjiä, jotka eivät ikinä äänestä persuja, on valtava määrä. Minä muiden joukossa.
Eli väkivalta tekojen teko naisia kohtaan on pienempi paha kuin mielen pahoittaminen. Ei hyvää päivää.
Ajatusleikki: Halla-A muuttuisi yhdessä yössä lempeäksi, muita puolueita arvostavan asiallisesti nimittäväksi henkilöksi, joka irtisanoutuu vanhoista vihapuheistaan täysin ja tuomitsee nykyiset ehdottomasti. Hän ilmoittaisi alkavansa yhteistyössö muiden puolueiden kanssa aktiiviset toimenpiteet ilmastonmuutoksen ehkäisemiksi. Mitä tapahtuisi persujen kannatukselle?
Vierailija kirjoitti:
Persujen raskassarjalaisista alkaa olla enemmistö naisia. Jos persut ovat joskus hallituksessa, niin melko varmoja ministereitä ovat Riikka Purra, Leena Meri ja Arja Juvonen.
Siksi kun "vastuullinen" valtamedia päätti niin ja propaganda uppoaa vähämielisiin kuin häkä. Siis sama syy kuin miksi Trumpia vihataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli väkivalta tekojen teko naisia kohtaan on pienempi paha kuin mielen pahoittaminen. Ei hyvää päivää.
Tuo on se vakiokortti, joka vedetään esiin. Jos et hyväksy persujen käsitystä naisten asemasta ja paikasta, olet automaattisesti hyväksymässä jonkun muun väkivaltaisen käyttäytymisen naisia kohtaan. Onko käynyt mielessä, ettei hyväksyisi kumpaakaan? Persut olisivat vain se allikko ojan jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on se vakiokortti, joka vedetään esiin. Jos et hyväksy persujen käsitystä naisten asemasta ja paikasta, olet automaattisesti hyväksymässä jonkun muun väkivaltaisen käyttäytymisen naisia kohtaan. Onko käynyt mielessä, ettei hyväksyisi kumpaakaan? Persut olisivat vain se allikko ojan jälkeen.
*eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen raskassarjalaisista alkaa olla enemmistö naisia. Jos persut ovat joskus hallituksessa, niin melko varmoja ministereitä ovat Riikka Purra, Leena Meri ja Arja Juvonen.
Eihän kysymys olekaan siitä etteikö siellä olisi naisia, tai kannattajissa ei olisi naisia. Kyse on siitä, millaisena näkee naisten aseman yhteiskunnassa, tai mitä ajattelee tasa-arvosta. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmälleen näin! Pitäisi joko olla täysin persujen puolella tai sitten on vastustaja. Suurin osa kansasta haluaa maltillista politiikkaa, jossa rikolliset saavat aina rangaistuksensa. Persut on maltillisuudesta se poikkeus. Heille kaikki on aina mustavalkoista.
Olin iloinen Mari Rantasen pääsystä eduskuntaan. Elämä ei ole reilua ja hyvä, että elämän päähänpotkimaa edes joskus onnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Koska ne eivät ole sisäsiistejä. Ei niitä vihata, vaan halveksitaan.
Katso minkälaisen paskamaailman muut kuin persut ovat saaneet aikaiseksi.
Persut osaavat vain raiskata Naisia.Ja valheilla johtavat Suomen susirajalle sen ovat jo näyttäneet omillen äänestäjille..
Puolueohjelma kopioitu demareilta. Haluaa eron eusta. Haluaa rajoittaa ulkolaista työntekijöitä. Saanee rahaa idästä. Puoluesihteeri ent demari tuomittu raiskauksesta. Talouslunjaa ei olen vm hoitoon.
Kenestä puhutaan.