Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikille lahjat vai vain lapsille? Millaiset?

Vierailija
23.12.2017 |

Meillä annetaan lahjat vähintään kaikille jotka viettävät kanssamme aattoiltaa. Lisäksi siskon lapsille ja kummilapsille, appivanhemmille ja sisaruksille. Lapsille opetetaan että myös heidän pitää antaa lahjat kaikille aattona, vähintään piirustus tai muu askartelu tai koululaiselta jo 1-2 euron arvoinen paketoitu lahja. Yksi lahja jokaiselta jokaiselle. Aikuistenkin lahjat on vaatimattomia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaa. Joulurauha pilalla.

Vierailija
2/5 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestä ap on oikeilla jäljillä. Ottaa päähän kun anoppi puhuu joka joulu ettei sitten mitään lahjoja aikuisille, hän ainakin suuttuu jos ostatte. Ja sitten murjottaa kun ei osteta. Parempi sopia vaikka joku maksimihinta. Esim max 10 e/aikuinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan lahjat kaikille, ei mitään kallista eikä kovin erikoista (kaikilla on kaikki tarpeellinen ja harrastus älineet yms osaa jookainen paremmin hankkia itse), mutta jotain vähän luksuskäyttötavaraa: parempaa teetä tai keksiä tai mysliä, jotain lukemista, tms. mikä kuluu kaikilta ja on vähän tavanomaista kivempaa.

Lapsille ei opeteta mitäön vähmmäisarvoja, eikä varsinkaan ajatusta, että ostettu olisi parempi kuin itse tehty. Päinvastoin.

Vierailija
4/5 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhaa. Joulurauha pilalla.

Samaa mieltä ja vahvasti. Jättäisin menemättä joulujuhliin jossa jokaisen muun lahjomista edellytetään. Joulun kuuluisi olla rentouttavaa eikä pikkukrääsän perässä kaupoissa juoksemista päivä- tai viikkotolkulla. Mutta jokainen tyylillään.

Vierailija
5/5 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahja voi olla vaikka kuinka vaatimaton. Ostettu, itsetehty, kierrätetty tai vaikka pelkkä kortti jossa on runo tai hyvin mietitty toivotus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme