Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Taitaa viimeinenkin kaverisuhde kuivua kasaan

Vierailija
10.05.2024 |

Viestitellään useamman kerran viikossa, tai jos sitä voi edes viestittelyksi sanoa. Hän laittaa mulle tarinan jostain hänelle tapahtuneesta sattumuksesta, johon kommentoin. Yleensä aina huomaan, että on kopioinut tarinan myös muualle sosiaaliseen mediaan, eli ei ollut mitenkään edes mulle vain tarkoitettu. Se tuntuu jotenkin oudolta. 

Minä jos laitan omia juttujani hänelle, niin kommentoi yleensä vain jollain emojilla. Tuntuu välinpitämättömältä ja tylyltä. 

Ehkä pitäisi vaan tajuta ja olla laittamatta mitään. Ikää jo lähempänä 50 kuin 40, ei kyllä uskoisi. Hävettää julkaista tämmöistä, mutta masentaa. 

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

susoraa puhetta, mikäli toinen vuotaa jatkuvasti esim.viestittelyäsi johonkn someen, tai vääntää siitä irvailua.  tulee tehdä selväksi joitakin asioita.

Vierailija
2/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

susoraa puhetta, mikäli toinen vuotaa jatkuvasti esim.viestittelyäsi johonkn someen, tai vääntää siitä irvailua.  tulee tehdä selväksi joitakin asioita.

Ei se mun kirjoituksia jaa someen, laittaa siis copy pastella näköjään mulle samat jutut privana (jolloin luulen, että haluaa oikeesti jutella mun kanssa), mutta täysin samat löytyykin sitten somesta. Eli haluaa vaan mahdollisimman monta reaktiota tms. omiin juttuihinsa

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä tossa nyt on ongelma? Että hänellä on myös oma elämä eikä juttele sun kanssa 24/7?

Vierailija
4/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mikä tossa nyt on ongelma? Että hänellä on myös oma elämä eikä juttele sun kanssa 24/7?

Lähinnä mua harmittaa että se "juttelu" on nykyään sitä, että hän laittaa mun juttuihin hymiön ja jakaa mulle vain samat jutut kuin koko maailmalle. Harmittaa suhteen hiipuminen. 

ap

Vierailija
5/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä mua harmittaa että se "juttelu" on nykyään sitä, että hän laittaa mun juttuihin hymiön ja jakaa mulle vain samat jutut kuin koko maailmalle. Harmittaa suhteen hiipuminen. 

ap

Laittaa kuitenkin noi. Miksi vaivautuisi tuonkaan vertaa jos ei yhtään kiinnostaisi. Ehkä hänellä kiireitä? Tosin varmaan itse tiedät paremmin JOS tunnet kaverisi.

Vierailija
6/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Mut pitää sua kuitenkin jotenkin spesiaalina kaverina, kun viitsii myös yksärillä jakaa nuo sulle?

Vierailija
7/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Tapaaminen? Kahvittelu? Uusiakin ystäviä voi löytää. 

Vierailija
8/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pystyttekö koskaan tapaamaan livenä? Onko silloin vastavuoroisempaa keskustelua? Itse olen myös lähes 50 ja ystäväpiirini koostuu 2 vanhasta kaverista joiden kanssa pääosin viestitellään kun he asuvat kaukana. Toinen heistä ei niin pidä viestittelystä ja laittaa vähän niukemmin kuulumisia ja kommentteja. Hänestä olenkin tuntenut vähän vieraantuvani, pelkään häiritseväni viesteilläni.

Vierailija
9/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No pystyttekö koskaan tapaamaan livenä? Onko silloin vastavuoroisempaa keskustelua? Itse olen myös lähes 50 ja ystäväpiirini koostuu 2 vanhasta kaverista joiden kanssa pääosin viestitellään kun he asuvat kaukana. Toinen heistä ei niin pidä viestittelystä ja laittaa vähän niukemmin kuulumisia ja kommentteja. Hänestä olenkin tuntenut vähän vieraantuvani, pelkään häiritseväni viesteilläni.

Asutaan eri kaupungissa, eli ei nähdä kuin muutaman kerran vuodessa. Silloin on toki ollut eri meininki. Kun ystävystyttiin vuosia sitten niin molemmat oltiin sinkkuja, mutta nyt molemmat ollaan parisuhteessa niin ehkä hänelle on sitten jotkut keski-ikäisten ruuhkavuodet sitten iskeneet. Ei enää kuitenkaan mitään parisuhteen alkuaikaakaan elä mikä selittäisi. Pitäisi koittaa tosiaan tavata livenä enemmän. Enää ei oikein ole sitä vanhaa soittelukulttuuriakaan kuten ennen. Ennen kaikki oli paremmin :D

ap

Vierailija
10/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se elämä kuluu ja ystävät häviää ja kohta kuolet pois

Vierailija
11/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on muuten tosi kurja vaihe kun tietää mitä on tulossa eikä siihen voi vaikuttaa, ainakaan enää, yhtään mitenkään.

Itselleni oli jopa helpotus kun se vähäinenkin yhteydenpito lopulta lakkasi kokonaan vaikka sen jälkeen olen ollutkin täysin yksin.

Vierailija
12/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten? Ei mulla itelläkään ole kavereita ruuhkaksi asti, enkä edes välitä. Yksikin oli änkeämässä kylään ja suuttui kun en päästänyt. Aattelin tähän ruveta pitämään pientä hajurakoa. Puoliso on mun best friend.

Vierailija
13/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä sitten? Ei mulla itelläkään ole kavereita ruuhkaksi asti, enkä edes välitä. Yksikin oli änkeämässä kylään ja suuttui kun en päästänyt. Aattelin tähän ruveta pitämään pientä hajurakoa. Puoliso on mun best friend.

On mullakin puoliso, joka on paras ystävä, mutta siitä huolimatta kaipaisin edes yhtä kaveria. 

ap

Vierailija
14/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ikää katso että tuntuu pahalta kun ystävyys tuntuu kuihtuvan.

Olen itse samaa ikäluokkaa kuin ap ja kokenut myös vastaavaa. Tässä iässä myös ymmärtää ettei niitä "elinikäisiä" ystävyyssuhteita enää paljoakaan kohdalle osu. Varsinaista ystävää minulla ei oikeastaan enää ole, kavereita töistä ja harrastuksista, mutta ei oikeaa ystävää.

Toivottavasti ap pystyy vielä löytämään aidon yhteyden ystävänsä kanssa.

Vierailija
15/15 |
10.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se ikää katso että tuntuu pahalta kun ystävyys tuntuu kuihtuvan.

Olen itse samaa ikäluokkaa kuin ap ja kokenut myös vastaavaa. Tässä iässä myös ymmärtää ettei niitä "elinikäisiä" ystävyyssuhteita enää paljoakaan kohdalle osu. Varsinaista ystävää minulla ei oikeastaan enää ole, kavereita töistä ja harrastuksista, mutta ei oikeaa ystävää.

Toivottavasti ap pystyy vielä löytämään aidon yhteyden ystävänsä kanssa.

Ihanaa kun löytyy ihmisiä, jotka ymmärtää <3. Olen huomannut, että monet entisistä ystävyyksistä, jotka on kuihtuneet, niin on olleet sellaisia, jotka ovat hurahtaneet johonkin uuteen harrastukseen ja löytäneet uuden ystäväpiirin sieltä. Itse kun en hurahtele niin jään jälkeen. Joo ei niitä uusia ystävyyssuhteita niin vaan enää löydy. Pitäisi panostaa enemmän lähitapaamisiin, mutta kun tuntuu, että se olen aina minä joka niihin panostaa ja matkustaa. 

Kiitos kauniista sanoistasi! <3

ap