Mikähän siinä on kun osa miehiä saa naisten huomiota jopa liikaa ja osa miehistä taas ei yhtään naista ?
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman naista jäävien miesten veemäinen luonne ja naisia halveksiva ja väheksyvä asenne.
Pahinta naisia halveksuvaa ja väheksyvää asennetta oon havainnut miehillä, jotka pyörittävät useampaa naista samaan aikaan. Heille naiset ovat vain seksiä ja viihdettä. Ilman jäävät suhtautuvat naisiin usein ihmisinä
Tämä ei pida yhtään paikkaansa.
Mulla on kavereina useita miehiä, joilla on tosi paljon naisia ja paneminen vähän kuin harrastus; ne on kaikki ihmisinä tosi upeita, ja ei tosiaankaan mitään lassukka/mgtow/redpillnaistenvihaajia.
Niille seksi on yhteistä hauskaa naisten kanssa, eikä mitään hurjaa naistenalistusta niin kuin te luulette.
Ilman jäävät miehet on vaarallisia, naiset vaistoaa sen ja välttelee, sen raivon, vihan ja halveksunnan näkee jo päälle päin, ja sen tietää kaikki naiset, jotka on jostakin syystä erehtyneet sellaiseen, sieltä tulee ne stalkkerit, raiskaajat ja murhaajat....
Ootko itse mies vai nainen? Mullakin on pelimieskavereita ja joo totta, eivät nämä ole mitään naisvihaajia, vaan enemmänkin ajattelevat naisen arvon olevan yhtä kuin naama, tissit, perse ja pilden tiukkuus. Toki eivät näitä juttuja lauo muuten kuin mieskavereiden kesken, mutta sääliksi käy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilman naista jäävien miesten veemäinen luonne ja naisia halveksiva ja väheksyvä asenne.
Pahinta naisia halveksuvaa ja väheksyvää asennetta oon havainnut miehillä, jotka pyörittävät useampaa naista samaan aikaan. Heille naiset ovat vain seksiä ja viihdettä. Ilman jäävät suhtautuvat naisiin usein ihmisinä
Mulla on kavereina useita miehiä, joilla on tosi paljon naisia ja paneminen vähän kuin harrastus; ne on kaikki ihmisinä tosi upeita, ja ei tosiaankaan mitään lassukka/mgtow/redpillnaistenvihaajia.
Niille seksi on yhteistä hauskaa naisten kanssa, eikä mitään hurjaa naistenalistusta niin kuin te luulette.
Ilman jäävät miehet on vaarallisia, naiset vaistoaa sen ja välttelee, sen raivon, vihan ja halveksunnan näkee jo päälle päin, ja sen tietää kaikki naiset, jotka on jostakin syystä erehtyneet sellaiseen, sieltä tulee ne stalkkerit, raiskaajat ja murhaajat....
Ootko itse mies vai nainen? Mullakin on pelimieskavereita ja joo totta, eivät nämä ole mitään naisvihaajia, vaan enemmänkin ajattelevat naisen arvon olevan yhtä kuin naama, tissit, perse ja pilden tiukkuus. Toki eivät näitä juttuja lauo muuten kuin mieskavereiden kesken, mutta sääliksi käy
Ja tämän luulet häiritsevän naisia, jotka harrastavat yhden illan juttuja....älä naurata.
Ei nekään halua muuta kuin kovan munan ja hyvää seksiä, vai luuletko niiden arvostavan yhden illan miehiä jotenkin niiden upean ja syvällisen älyn takia :D
Tuollainen ulkonäön arvottaminen on ok, mutta stalkkeroiminen, roikkuminen yms. ei ole ok, ja sellaisen saa peräänsä, jos erehtyy jonkun naisia vihaavan tyypin kanssa olemaan.
Ja ne jotka eivät kestä että enemmän kuin yksi parveilee jonkun vaikkapa miehen ympärillä, yrittävät kovasti sitten leimata kun eivät keskity ydinasioihin.
Yksi varma karma tapa, ainakin naikkosilla, pilata itsensä on tekemällä iskuyrityksistä julkista; pyöritellään fantasioita, pyöritellään juttuja kaverin kanssa. Kun maailma kaatuu, hitaimmat jatkavat edelleen häirintäänsä pieleen menneen "iskunsa" kohdalla. Huomattavaa että konkreettista vuorovaikutusta on vähän, lähes olematonta. Ei ole varauduttu kohtaamiseen, vain seurailemiseen ja perässähuuteluun. Ei ole mitään pohjaa ja kun se pettää, ding dong.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisia saavilla ei ole mielestäsi tuollaista asennetta?
En ole koskaan ymmärtänyt sitä, että alkuun kovastikin imarrellaan naista ja luodaan eirlaisia teennäisiä mielleyhtymiä, sen jälkeen suhde on riitelemistä ja erotaan. Minusta se että ihmiset ovat aidosti ikäänkuin samalla aaltopituudella on kestävän parisuhteen perusasioita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen ostamaan tekopillun. Olen itse komea mies, mutta köyhä ja tiedostan sen, että minulla ei ole mitään arvoa parisuhdemarkkinoilla. Keskityn vapaa-ajalla urheiluun ja peleihin. Silloin tällöin pumppaan tekopillua, jotta saan turhautumisen pois. Sitten on taas hyvä olla vähän aikaa. Tottakai kova kaipuu kumppaniin tulee silloin tällöin, mutta se pitää vain kestää.
Et ehkä olekaan niin komea kuin luulet, sillä komeus on se tärkein ominaisuus, että naiset kiinnostuu. Raha alkaa olla merkittävemmässä roolissa vasta kun sitä rahaa todella. Todella komea mies saa olla rikollinen, mielisairas, työtön, kusipää ja silti on kovaa valuuttaa naisten kanssa
Tämä on aivan totta. Tosin ulkonäkö on sekä naisille että miehille se tärkein ominaisuus pariutua. Miehille ehkä jopa hieman tärkeämpi olla komea sillä naiset usein ovat vaativampia ulkonäön suhteen niin seksi-kun parisuhdekumppaneita kohtaan, kuten kaikkia muitakin ominaisuuksia yleensä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja tämän luulet häiritsevän naisia, jotka harrastavat yhden illan juttuja....älä naurata.
Ei nekään halua muuta kuin kovan munan ja hyvää seksiä, vai luuletko niiden arvostavan yhden illan miehiä jotenkin niiden upean ja syvällisen älyn takia :D
Tuollainen ulkonäön arvottaminen on ok, mutta stalkkeroiminen, roikkuminen yms. ei ole ok, ja sellaisen saa peräänsä, jos erehtyy jonkun naisia vihaavan tyypin kanssa olemaan.
Ai naisten arvottaminen naaman, tissien, perseen ja pilden tiukkuuden perusteella onkin nykyään ihan OK. No ihan kiva tietää, olen saanut paljon päinvastaisia viestejä elämäni aikana.
Sitä en kyllä oikein tiedä, miten naisten vihaaminen ja stalkkeroiminen, roikkuminen tms. ovat liittyvinään toisiinsa. Naisia aidosti vihaavan luulisi pysyvän niistä erossa. Mutta ehkä sinulle "naisten vihaaminen" tarkoittaa jotain muuta, kuin sen luulisi suoraan suomeksi tarkoittavan.
T. eri
Tragikoomista, miten saa huomiota niiltä, joilta sitä ei mitenkään edes halua :D
Vierailija kirjoitti:
Te miehet, jotka ette saa naisilta huomiota, niin annan teille toimivan vinkin:
Hakeutukaa hoitoalalle! Kaikki tuntemani hoitsumiehet saa vähän liikaakin huomiota naiskollegoilta, viimeistään niissä firman pikkujouluissa.
Kuka valitsee uransa sen perusteella, että saa paljon naista? huoh m27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten ne ilman jäävät on vain rumia
Työttömät, luonnevikaiset ja köyhät niitä aika potentiaalisia naisettomia miehiä. Nuoremmilla miehillä naisettomuus taas enemmän ulkonäöstä kiinni
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hakeutukaa hoitoalalle! Kaikki tuntemani hoitsumiehet saa vähän liikaakin huomiota naiskollegoilta, viimeistään niissä firman pikkujouluissa.
Kuka valitsee uransa sen perusteella, että saa paljon naista? huoh m27
ja yleensä ne hoitsualalle hankkiutuvat tulee jo muutenkin naisten kanssa hyvin toimeen. Ei mustakaan tule nba koripalloilijaa vaikka kentälle menisinkin.
Vierailija kirjoitti:
Sama kyllä pätee naisiin. Osan ympärillä pyörii jatkuvasti miehiä painosta/iästä riippumatta, osa taas ei ikinä saa huomiota yhdeltäkään mieheltä vaikka olisi kuinka timmissä kunnossa.
Kyllä nuori ja kaunis nainen on ainq haluttua tavaraa
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla naiset mutta ette ihan oikeasti tiedä miten ne yleensä eniten naisten suosiossa olevat miehet teihin suhtautuu. Ei yleensä ainakaan yhtään vähemmän väheksyen, toki toista esittävät juuri että vientiä olisi. Minulla on itsellä paljon ystäviä, miehiä ja naisia ja joukkoon mahtuu lukuisia noita "alfa" ja pelimiehiä. Jutut ovat ihan erilaiset naisten ja meidän miesten kesken, kuin eri ihminen siltä osin. Itse olen ainakin omalla kohdallani huomannut että ehkä juuri siksi kun en saa naisia seksuaalisiin suhteisiin (olen ruma) niin olen ehkä juuri siksi oppinut näkemään naisia enemmän ystävänä ja näin ihmisinä koska kun olen heidän kanssa vain ystävyys/kaveripohjalla ,ei minulla ole mitään taka-ajatuksia, voin siis olla rennosti ja oma itseni koska minun ei kannatakkaan odottaa turhaan mitään muuta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pahalla naiset mutta ette ihan oikeasti tiedä miten ne yleensä eniten naisten suosiossa olevat miehet teihin suhtautuu. Ei yleensä ainakaan yhtään vähemmän väheksyen, toki toista esittävät juuri että vientiä olisi. Minulla on itsellä paljon ystäviä, miehiä ja naisia ja joukkoon mahtuu lukuisia noita "alfa" ja pelimiehiä. Jutut ovat ihan erilaiset naisten ja meidän miesten kesken, kuin eri ihminen siltä osin. Itse olen ainakin omalla kohdallani huomannut että ehkä juuri siksi kun en saa naisia seksuaalisiin suhteisiin (olen ruma) niin olen ehkä juuri siksi oppinut näkemään naisia enemmän ystävänä ja näin ihmisinä koska kun olen heidän kanssa vain ystävyys/kaveripohjalla ,ei minulla ole mitään taka-ajatuksia, voin siis olla rennosti ja oma itseni koska minun ei kannatakkaan odottaa turhaan mitään muuta
Eli väittäisin että menee juuri noilla kahdella miestyypillä suhtautuminen naisiin juuri olettamaanne päinvastaisesti, aika usein. Katkerat miehet toki erijuttu
Hyvän ja pahan taistelussa paha voittaa aina koska hyvä on tyhmä.
Miehillä on enemmän päihdeongelmia.
Miehissä on huomattavasti vähemmän hyvännäköisiä miehiä kun naisissa kauniita naisia. Eli on epäsuhta ja siksi osa miehiä saa kaikki naiset ja osa ei mitään