Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Särmä L4 maastohousut ja Metro2035-kirjan.
Boksereita, uudet salikengät, pyjamahousut ja sellainen sohvan käsinojapussukka mihin saa kaukosäätimen ym (kun molemmilla omat kämpät)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tämän jo johonkin toiseen ketjuun: suihkugeelin ja sukkapaketin, jossa on viisi paria sukkia.
Ja kun vastalahjaksi saadaan paketti maxi-alushousuja ja rexona-tuoksupakkaus Citymarketin muovikassissa, niin helvetti on irti.
Juu ei. Ei ihan mennyt noin, tai siis ei tule menemään. :D Mies ei ole ostanut mulle mitään ja noi suihkugeeli ja sukkapaketti oli eilisellä yhteisellä kauppareissulla ostoskärryyn nakattuja juttuja, joista sanoin et mä ostan noi sulle joululahjaksi. Eli vähän niinku vitsi oli tää juttu, mutta joo. Mä ostan vaikka sitten välipäivinä noi maxi-alkkarit ja Rexonan itelleni, tai ostatan miehellä ne tasapuolisuuden nimissä. :D
Laadukkaan kunnon partakoneen. Vanha on jo parhaat päivänsä nähnyt ja mies moneen kertaan tuskaillut sen kanssa. Lisäksi ostin sellaisen valmiin boksin missä oli hiusvahaa ja jotain muuta miesten "kosmetiikkaa". Vähän ehkä tylsät lahjat, mutta tuleepahan ainakin käyttöön :) Tämä on muuten ensimmäinen joulu kun minulla ei ole mitään aavistusta siitä mitä tulen itse saamaan :D
En mitään, aluksi ostin jotakin, kirjoja tms. En enää vuosiin. Itselleni ostin Sievin jalkineen punaiset saappaat
Ruutupaidan, neuletakin ja liput GnR-keikalle kesällä Tallinnaan, meille kahdelle hotelliyön kanssa, ei olla vuosiin oltu kahdestaan yön yli reissussa :)
Ihania lahjoja olette ostaneet!
Vierailija kirjoitti:
Kuule, tarkoitit hyvää kun hankit sen kompressorin. Lahja rakkaudella! Älä harmittele.
Juuri näin. Anna lahja ja kerro miten asia meni. Tuo on ikimuistoinen lahja varmasti, kun tietää tarinan. Palkitsisin sinut ihan millä vain haluaisit hyvästä yrityksestä. T. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Ruutupaidan, neuletakin ja liput GnR-keikalle kesällä Tallinnaan, meille kahdelle hotelliyön kanssa, ei olla vuosiin oltu kahdestaan yön yli reissussa :)
ostitko miehellesikin jotain vai itsellesi vain matkan ja konsertin, sivussa ukolle pakkopullaa sun mieliksi?
Kameralaukun. Aiemmin tänä vuonna uusittiin kamerakalustoa ja huomasin että sellainen meiltä puuttuu.
Ostin miehelle joululahjaksi 3 packin autonpesunestettä tarjouksesta 10 euroa. Itse odotan perussettiä eli jotain 3-4 päivän reissua keski-eurooppaan keväällä, jotain korua (jonka voin sitten täällä haukkua), lahjakorttia ja jotain pientä kivaa :-)
Ostit siis kompressorin sähköttömälle mökille.. olisko agrekaatti ollu kuitenki kätevämpi 😊
Marvelin sankarit-aiheisen mukin, kahvipapuja, suklaata ja lippu.fi-lahjakortin. Uskoisin että tykkää :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle horoskooppikaulakorun, jonka taakse on kaiverrettu xx sydän xx.
Mikä on miehes horoskooppimerkki? Mistä tuollaisia kaulakoruja saa?
Oinas. Kultasepänliikkeestä saa.
Mikä sinun merkkisi on? Ostit varmaan samanlaisen korun itsellesi?
Oliko tuossa kompressorissa joku ajatus. Mielestäni aggregaatti.
Liberthine absithe pullon jossa paketissa mukana sellaiset lusikat ja absintti lasit, fleece takin ja talvikengät.