Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Mua kyllä naurattaa tuollainen tietämättömyys. Oletko kasvanut kehäkolmion sisäpuolella?
Vierailija kirjoitti:
ripa kirjoitti:
Jäänee kompressori hiljaiseksi ilman sitä sähköä, vai tarkoititko kenties sanoa agrekaatti tai generaattori?
Mua ketuttaa tämä ostos jo nyt. Ei tarvi vääntää puukkoa haavassa.
Oma vika, mutta...
Mies tekee käsillään kaikenlaista. Ei kai ole ihan paska lahja?
Toivottavasti ostit lahjan itse tienaamillasi rahoilla? Mahtaa ukkoa v*tuttaa enemmän, jos on vielä itse joutunut tuon maksamaan.
Ihan itse ostin omilla rahoilla. Googlasin ja tiedän nyt, että laitteella saa paineilmaa.
Kaikki miehet tarvitsevat oman kompressorin :D
Liput Stand UP esitykseen hyvässä seurassa (minä)
Emme osta lahjoja juhlapäivinä, ainoastaan spontaanisti. Juhlapäivät ovat yhdessäoloa ja hyvää ruokaa varten meillä.
Merinovillaneuleen ja paksun puuvillapipon.
Kuule, tarkoitit hyvää kun hankit sen kompressorin. Lahja rakkaudella! Älä harmittele.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse ostin omilla rahoilla. Googlasin ja tiedän nyt, että laitteella saa paineilmaa.
Jokainen tee-se-itse-mies tarvitsee kompressorin. Voi hiekkapuhaltaa, ruiskumaalata, täyttää auton renkaita jne. Ei ollenkaan huono lahja.
Farkut, kauluspaidan, pitkiä sekä lyhyitä alushousuja, dödön ja suihkusaippuan sekä liköörikonvehtirasian. Aika tylsää, mutta mies toivoi niitä.
En mitään, koska sovimme niin. Mutta koska haluan antaa jotain, kirjoitin pukin säkkiin sujautettavaksi kirjeen, jossa kerron miten tärkeä hän on minulle.
Ostin lasituopin johon tuli hiekkapuhallustekniikalla hänen lempinimi, Karhu villasukat, ja kirjan jota toivoi.
Mielestäni oikein hyvä lahja. Juo iltaisin joskus muutaman oluen johon tarkoitukseen tuoppi, nykyisissä villasukissa on reikä ja no kirjaa toivoi :)
Ostin kauluspaidan, mustan nahkavyön ja boksereita, niitä toivoi. Oli vaikea keksiä kun ei tarvitse mitään..
Laitoin tämän jo johonkin toiseen ketjuun: suihkugeelin ja sukkapaketin, jossa on viisi paria sukkia.
Kirjan, pari taskuliinaa, solmion ja konjakkipullon.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tämän jo johonkin toiseen ketjuun: suihkugeelin ja sukkapaketin, jossa on viisi paria sukkia.
Ja kun vastalahjaksi saadaan paketti maxi-alushousuja ja rexona-tuoksupakkaus Citymarketin muovikassissa, niin helvetti on irti.
Hommasin miehelle pitkään toivomaansa kodin elektroniikkaa ja tiedän itsekin saavani toiveitteni mukaisen lahjan. Ei pitäisi olla kummallakaan syytä nyrpistellä lahjan äärellä aattona.
Paksu villapaita alpakasta ja lampaanvillasta ja pitkävartiset villasukat. Valittanut, että töissä tarkenee vaan pingviinit.
Alle vuosi ollaan oltu yhdessä, vähän vaikea oli keksiä. Mietin eka jotain elämyslahjaa, mutta koska hankin sellaisen jo synttäreille, päädyin Bossin peruspaitaan, jonka väristä uskon hänen pitävän kovasti. Toiseen pakettiin laitoin pari leffalippua ja erilaisia karkkeja :D
Mua ketuttaa tämä ostos jo nyt. Ei tarvi vääntää puukkoa haavassa.
Oma vika, mutta...
Mies tekee käsillään kaikenlaista. Ei kai ole ihan paska lahja?