Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Pyöräilykypärän.
Kompressorihan on ihan älyttömän kätevä. Oon itekin käyttänyt sitä monta kertaa. Sillä voi täyttää kaikkia renkaita ja vaikka puhaltaa pölyt pois hankalista paikoista.
Lahjakortti hierontaan, Axe-hygieniasetti, herkkuja. <3
Mieheni tuntien, uskon että tykkää. :) :) :)
Vierailija kirjoitti:
Tommy Hilfigerin kaulaliinan. Miehen vanha on jo todella nuhjainen.
Minua käy Tommi sääliksi, kun olette vieneet häneltä jo kaulaliinan ja takin. Tommi raukka palelee yksin ulkona. :(
Vierailija kirjoitti:
Lahjakortti hierontaan, Axe-hygieniasetti, herkkuja. <3
Mieheni tuntien, uskon että tykkää. :) :) :)
Onko ukkosi amisjäbä? Mahtaa haista pahalle..
Miehet ei tarvii mitää lahjoja, jouluruokaa konjakkinapsut rauhallista aikaa ja hyvät yöunet, siinä lahjaa tarpeeksi..
Laadukkaan akkuporakoneen, ettei tarvitse joka kerta lainata appiukolta kun omasta loppuu vääntö. Sen lisäksi 5 kilon laatikko Missä X-karkkeja, kun ovat hänen lemppareitaan ja ostaa uuden pikkupussin aina kun edellinen loppuu. Nyt riittää ainakin hetkeksi. Plus tässä laatikossa vaan hedelmäversioita, eli vielä parempi.
Alistuva vaimo ov. kirjoitti:
Ruskan, että hän voi pitää minut tästä lähtien paremmin kurissa.
Mä myös kävin Alkossa, mutta kun Ruskalla on minusta vähän alkkismaine, niin päädyin ostamaan hyvää viskiä.
Vierailija kirjoitti:
ripa kirjoitti:
Jäänee kompressori hiljaiseksi ilman sitä sähköä, vai tarkoititko kenties sanoa agrekaatti tai generaattori?
Mua ketuttaa tämä ostos jo nyt. Ei tarvi vääntää puukkoa haavassa.
Oma vika, mutta...
Mies tekee käsillään kaikenlaista. Ei kai ole ihan paska lahja?
Hei, ei se ole niin vakavaa. Anna me vähän vitsaillaan, ei kukaan pahaa sillä tarkoita. Mitähän, jos kertoisit miehelle, että näin pääs käymään, ja jos tuotteella ei ole käyttöä, niin käytte vaihtamassa sen toiseen.
Te olette yhdessä, miehesi tietää, että et ole niin perillä tekniikasta. Lahjan ajatus oli oikeasti tosi mahtava, ja miehesi varmaan arvostaa sitä.
Toivotan teille molemmille oikein Hyvää ja Hauskaa Joulua!
Vierailija kirjoitti:
Suomi100-uistimen.
Ootko Haukio?
Ruman jouluneulepaidan, taulun, pyjaman ja pörrösukat. Mä saan mieheltä ohjaimen tietokoneelle ja segan. :)
3 kirjaa joista 2 toivottuja , villasukat ja jätin salaa ehkäisyn pari viikkoa sitten. Kaikki oli hänen toivomiaan lahjoja. Erityisesti lasta toivonut jo pitkään, mutta itsellä ei ole ollut vauvahaaveita. Viime kesänä innostuin aiheesta. Kolmas kirja arvatenkin vauvakirja isille.
Rumpukoneen, josta on haaveillut jo pitkään. Lisäksi friteerauskeittimen ja pipon..
Logitechin jonkun super yleiskaukosäätimen (hinnasta päätellen) ja korttilompakon (jossa esim. lähimaksukortit ovat suojassa kopioinnilta tms. ja johon mahtuu myös seteleitä).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tämän jo johonkin toiseen ketjuun: suihkugeelin ja sukkapaketin, jossa on viisi paria sukkia.
Ja kun vastalahjaksi saadaan paketti maxi-alushousuja ja rexona-tuoksupakkaus Citymarketin muovikassissa, niin helvetti on irti.
Juu ei. Ei ihan mennyt noin, tai siis ei tule menemään. :D Mies ei ole ostanut mulle mitään ja noi suihkugeeli ja sukkapaketti oli eilisellä yhteisellä kauppareissulla ostoskärryyn nakattuja juttuja, joista sanoin et mä ostan noi sulle joululahjaksi. Eli vähän niinku vitsi oli tää juttu, mutta joo. Mä ostan vaikka sitten välipäivinä noi maxi-alkkarit ja Rexonan itelleni, tai ostatan miehellä ne tasapuolisuuden nimissä. :D
Oletteko sellainen Prisma-perhe, jonka takia nuoret eivät tahdo enää tehdä lapsia :D
Uuden puhelimen, solmiosetin ja suklaata.
Vierailija kirjoitti:
No olette kyllä aika paljon satsanneet. Sitten itkette, kun mies ei ole panostanut teidän lahjaan yhtä paljon. Minä ostin vain suklaata.
Miten niin ei ole satsannut?
Varmasti saan kivoja ja ajateltuja lahjoja. Kuten kaikki sukulaisemmekin. Mies on ne keksinyt pääosin ja hankkinutkin - minun isääni ja siskoani myöten.
Myönnetään: hän on aikamoinen poikkeus.
Miten muuten tiedätte ostaa tuoksuja? Vai ostatteko samaa vanhaa? Minä en missään nimessä uskaltaisi ostaa miehelle tuoksua ilman että hän sitä olisi tuoksuttanut. Haluaa tuoksua siltä, miltä itse haluaa - ei siltä, miltä minä haluaisin :)
En ole mieheni Joulupukki, joten miksi ostaisin mitään?
...Tää joidenkin palstalaisten isänpäivälahja -logiikka pätee hienosti tässä joulussa 😌
Mukin, t-paidan, suklaata ja lahjakortin