Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Kitaran vahvistimen, kaksi merinovillapaitaa ja tuoksun
Mies saa aineettoman lahjan eli trion.
hajuveden, merkkibokserit ja suklaata :D
Mää lauloin. Mies sai valita kappaleen
En ostanut mitään tulevalle ex miehelle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin tämän jo johonkin toiseen ketjuun: suihkugeelin ja sukkapaketin, jossa on viisi paria sukkia.
Ja kun vastalahjaksi saadaan paketti maxi-alushousuja ja rexona-tuoksupakkaus Citymarketin muovikassissa, niin helvetti on irti.
Juu ei. Ei ihan mennyt noin, tai siis ei tule menemään. :D Mies ei ole ostanut mulle mitään ja noi suihkugeeli ja sukkapaketti oli eilisellä yhteisellä kauppareissulla ostoskärryyn nakattuja juttuja, joista sanoin et mä ostan noi sulle joululahjaksi. Eli vähän niinku vitsi oli tää juttu, mutta joo. Mä ostan vaikka sitten välipäivinä noi maxi-alkkarit ja Rexonan itelleni, tai ostatan miehellä ne tasapuolisuuden nimissä. :D
Oletteko sellainen Prisma-perhe, jonka takia nuoret eivät tahdo enää tehdä lapsia :D
Meillä ei ole lapsia. :D
Mies sai etukäteislahjaksi mustan silmän. :( Vahingossa huitaisin miestä, viikon olen jo lepytellyt ja pyydellyt anteeksi, mutta ei millään halua uskoa. Lahjaksi ostin kallista käsintehtyä suklaata ja korvauksena tapahtuneesta menemme ostamaan miehelle uudet lasit rikkoutuneiden tilalle. Rauhallista joulua!
Avioerohakemus , minä kustannan eron . Pieni hinta onnesta .
Parranajokoneen, itse toivoi sitä.
2 rasiaa miehen lempisuklaata, kivan paidan ja sponssaan yhteen suht kalliiseen tietsikkaosaan puolet sen hinnasta. :) Oli tyytyväinen.
Pelituoli ja uudet laitteet, festarilippu ja uusi pipo sekä suklaata. Halpaa oli suklaa. Piti ostaa enemmänkin..mistä tullaankin siihen, että mulle hankittu lahja oli hätäsesti kauppareissulla ostettu halpa hajuvesi ja ostettu mun kortilla. Aika pohjassa fiilis huomata, ettei hänellä mikään vuosi ole enää aikaa muistaa tai ajatella mua. Eipä sillä, suhde taitaa vedellä muutenki viimeisiään happy xmas.
"hävisin" makkariin ja kääräisin itseni lahjapaperiin. Mies tuli etsimään ja loput arvaattekin jo...
Vierailija kirjoitti:
Tekovaginan
Omaasiko ei nyt enää tarvita, vai mikä on ajatus?
Vierailija kirjoitti:
Keskustelupalstojen innoittamana ostin miehelle sukkahousut. Oikein kaksi paria. Paksut fleecet ja vähän ohuemmat puuvillasukkikset. Saapa nähdä tuleeko mökötystä :)
Ei tullut mökötystä. Osasi ottaa huumorilla, kuten arvelinkin. Pyysin sitten sovittamaan ohuempia ja palkitsin erotiikkaa tihkuvan sukkismiesesityksen suuseksillä. Kiva kun kaikki ei ole aina niin vakavaa :D
Vierailija kirjoitti:
Pelituoli ja uudet laitteet, festarilippu ja uusi pipo sekä suklaata.
Siis teinille ostit? Miesten lahjoista tässä oli kyse.
Tieteen kuvalehden tilasin, sen lisäksi ostin vähän herkkuja. Ollaan sovittu, ettei aikuiset lahjo toisiaan, mutta halusin muistaa jotenkin. Tosin nyt kun jätkä on ollut taas teillä tietymättömillä (eli ryyppäämässä) jo muutaman päivän niin taidankin antaa lahjaksi eron :/