Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Kaksi kirjaa:
Hobitti (mieheni äidinkielellä)
Idiootit ympärilläni (psykologinen teos)
Lisäksi:
Joulupukkisukat
Viiniteline
Hassu oluttuoppi
Ja yksi miehen toivoma cd, josta kaverimies vinkkasi minulle, jos vain saan noudettua sen tänään...
Loppuillasta yllätän vielä tuhmalla jouluisella alusasulla! >D
Laadukkaan italialaisen muotitalon silkkisolmion.
Emme yleensä osta toisillemme lahjoja. Mies synttäreilleni on tosin hankkinut merkkilaukkuja.
Emme osta toisillemme joululahjoja. Olemme sopineet niin jo vuosia sitten. Kumpikaan ei vain tarvitse mitään. Se on itsessään jo hyvä lahja, ettei tarvitse toisen lahjasta stressata :)
Kolmet laadukkaat bokserit, kauluspaita, Karhun emalimuki ja Razerin pelinäppis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kompressorin. Mökillä ei ole sähköä.
Sorry nyt vaan, mutta ei teillä edelleenkään ole mökillä sähköä.
Sun olisi pitänyt ostaa agrigaatti.
Sori nyt vaan mutta tarkoittanet varmaan, että olisi pitänyt hankkia aggregaatti.
Miksi ihmiset jaksaa ostaa sitö iänikuista suklaata, kun sitä voi ostaa vuoden jokaisena päivänä ja jouluna sitä tulee muutenkin ovista ja ikkunoista.. Ymmärrän sen lahjan lisänä mutta mielummin kyllä itse ottaisin vaikka alushousut ja sukat tai shampoopullon kun levyn tai rasian sitä suklaata :|
Lakanoita yhteiseen sänkyymme, kalsareita ja t-paitoja.
Vierailija kirjoitti:
Yhteensä 4 vaatetta, merkkikalsareita, dödön ja hajusteen, liput erääseen tapahtumaan molemmille eli yhteinen lahja, kalliin viskin.
Minä en sopisi rakkaimman ihmisen kanssa ettemme osta toisillemme mitään. Laitan itse asiassa miehen lahjoihin vähän enemmän kuin lasten. Se johtuu ehkä siitä että aikuisen kohdalla laatu merkkaa enemmän.
Mikä on dödö? :o Onko hajuste Wunderbaum tyyliin autoon heilumaan?
Jäänee kompressori hiljaiseksi ilman sitä sähköä, vai tarkoititko kenties sanoa agrekaatti tai generaattori?
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle horoskooppikaulakorun, jonka taakse on kaiverrettu xx sydän xx.
Mikä on miehes horoskooppimerkki? Mistä tuollaisia kaulakoruja saa?
Uuden partatrimmerin, edellinen on jo monta vuotta vanha. Sählymailan, ainakin uutta lapaa on ollut monta kuukautta hommaamassa mailaansa, joten päätin ostaa kokonaan uuden, kun muutenkin kuluneen näköinen.
Yhteiseksi lahjaksi liput teatteriin.
Lahjakortti hierojalle ja partavesi.
Viskipullon. Mies inhoaa joulua ja sen kulutuskulttuuria. Halusin silti muistaa jotenkin, vaikka tiesin, ettei hän osta minulle mitään.
Tänä vuonna sovimme, ettemme osta miehen kanssa toisille yhtään varsinaista lahjaa.
Paketteja on kuitenkin kertynyt siitä huolimatta kaksi isoa kassillista. Nämä on työpaikoiltamme, sekä aikuisilta lapsiltamme.
Me lähdemme huomenna kahden viikon matkalle etelän lämpöön:)
uuden talvitakin, käytiin yhdessä valitsemassa. sovittiin että keskitytään lasten lahjoihin ja ostetaan toisillemme jotain jos löytyy tai puuttuu jotain. meillä joulu on enenmmän lasten juhla lahjojen osalta, me aikuiset osataan nauttia joulusta ilman lahjojakin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin miehelle horoskooppikaulakorun, jonka taakse on kaiverrettu xx sydän xx.
Mikä on miehes horoskooppimerkki? Mistä tuollaisia kaulakoruja saa?
Oinas. Kultasepänliikkeestä saa.
Muista O. Ruska on luonnonilmiö ja O sopii teemaan muutenkin. Lienet perehtynyt alan kirjallisuuteen.