Mitä olette ostaneet miehellenne joululahjaksi?
Kommentit (225)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teepuu kuorintavoide Bodyshopista
Kuka mies kuorii ihoaan? En tunne kyllä yhtään. Ees mä en kuori vaikka oon nainen.
Minä, 36-vuotias kahden lapsen isä.
Kuorinta-aineita olen käyttänyt n. 10 vuotta. Koen vain nykyisin huonoa omaatuntoa koska olen käyttänyt paljon kuorintageeliä, jossa on mikromuovirakeita.
Kultainen rannekoru ja Hilfigerin collegetakki.
Lampaanvilla liivin.Ostin tuommoisen syksyllä lahjaksi kummi-lapselle ja oli sillon et tuommosen hänkii tarviis,kun hartiat menee jumiin.
Suomi 100 korun sekä suomi sodassa dvd-boxin.Dvd-boxin näki kun oltiin kaupassa ja oli et tuo ois hieno.
Liput elokuviin meille kummallekin. Käydään katsomassa Tuntematon sotilas.
Astioita. Koska se halusi tietyn merkkisiä astioita. Ikää yli 30v. No ovatpahan myös minulle :)
Mies saa YSL La Nuit -tuoksun (ihana tuoksu, jonka valitsemiseen on mennyt pari kuukautta). Lisäksi ajattelin hankkia kirjan ja rennon kauluspaidan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnensanat-arvan ja lankaa, josta neulon hänelle kaulurin.
Kaulurin :'D
Murrosikäisen mielipidettä tarvitaan aina, kiitos siitä.
Kolmen eri loman lennot koko perheelle vuodelle 2018. Mies saa järkätä meille majoitukset. Lisäksi pullo Talisker-viskiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnensanat-arvan ja lankaa, josta neulon hänelle kaulurin.
Kaulurin :'D
Ei tykkää käyttää huiveja ja kulkee tuolla kaula paljaana. Jospa sellainen iso putkilo olisi mieluisa käytössä.
Anna kulkea, vai oletko miehen äiti? Kai aikuinen ihminen osaa itse ratkaista ongelman, jos sen sellaiseksi kokee.
Minä ostin miehelle neljä pientä lahjaa keittiötarvikeliikkeestä. Moneen vuoteen en ole ostanut mitään, kun tuntuu etten osaa ja olen ohjeistanut miehen ostamaan omat lahjansa. Meillä on yhteiset rahat, niin olisi hölmöä ostaa miehen tienaamilla rahoilla jotain mistä hän ei edes tykkää. No tänä jouluna hänellä oli tiedossa työmatka ja yksinäinen joulu jossain hotellissa. Siksi ostin pikkulahjoja, että on edes jotain lohtua siihen ankeuteen. Ostin tiskirätin hajoamassa olevan tilalle ja toinen mikä oli mennyt jo huonoksi oli sellainen silikoniputki, jolla kuoritaan valkosipulin kynsiä. Sitten ostin sellaisen teemukissa kelluvan ankan, jonka alapuolella on se metalliosa mihin tulee haudutettava tee. Se nyt vaan oli söpö. Sitten ostin vielä silikonisen kattilankannen. Mies on hankkinut sellaisen sous vide -kypsyttimen pihveille ja käyttää sitä kattilassa ja on sitten askaroinut aina alumiinifoliosta kannen ehkäisemään lämpöhukkaa. Tuohon silikonikanteen voi varmaan ihan saksilla leikata sen laitteen mentävän kolon niin ettei tarvitse sitten enää niiden folioiden kanssa säätää.
Työhommat sujuivatkin niin nopeasti että mies pääsee sittenkin jouluksi kotiin. Ja vähän mietityttää olla paikalla, kun mies avaa paketista tiskirätin :-D Mutta isoin lahja miehelle tänä vuonna on kuitenkin se, että olen lapsen kanssa siivonnut kotona. Meillä on yleensä koti aina ihan hävityksen kauhistus ja vaikka ei nyt ihan suursiivousta tehty, niin kyllä tänne kelpaa nyt tulla.
Keskustelupalstojen innoittamana ostin miehelle sukkahousut. Oikein kaksi paria. Paksut fleecet ja vähän ohuemmat puuvillasukkikset. Saapa nähdä tuleeko mökötystä :)
Hyvä lahjaidea paljon matkustelevalle on Where chefs eat-kirja. Saa mm. Suomalaisesta kirjakaupasta. Kirjaan on listattu hyviä ravintoloita ympäri maailman: osa on halpoja ja osa michelin-ravintoloita. Aina matkustaessa katotaan paikat kirjasta mihin mennään syömään. Koskaan ei oo joutunut pettymään ja on löytynyt ravintoloita mihin aiotaan suunnata seuraavillakin reissuilla. Tän siis ostin miehelle viime vuonna ja on ollut kovassa käytössä.
Uusi tyyny, kun valittelee, että entinen on mennyt huonoksi. Lisäksi konjakkipullo ja itsekutomani sukat.
Ruskan, että hän voi pitää minut tästä lähtien paremmin kurissa.
Gantin kylpytakin, Fiskarsin veitsisetin, pullon XO:ta ja suklaata
No olette kyllä aika paljon satsanneet. Sitten itkette, kun mies ei ole panostanut teidän lahjaan yhtä paljon. Minä ostin vain suklaata.
Vierailija kirjoitti:
ostin lahjakortin Flemmarille Happy Sue Thai Massage
on varma valinta eikä mies narise käynnin jälkeen
Happy end.
Miksi te juntit annatte "lahjaksi" seksiä? Itsenne?
Ei se ole mikään lahja, vaan normaalia kanssakäymistä ja rakkautta.
Esineellistätte itsenne ja alennatte miehenne.
En katselisi tuollaista naista, joka "yllätyslahjana" jouluaattoiltana röhnöttää sängyssä joissakin tyylittömissä seksivermeissä.
Miten miehenne jaksavat tuollaista mautonta scheissea?