Riittääkö työkkärille, että soittaa firmoihin ja kysyy töitä vai pitääkö ne olla kirjallisia hakemuksia avoimeksi ilmoitettuihin paikkoihin?
Tietääkö joku? Eli jos soittaa alan firmojen hlöstöpäälliköille tai pomoille ja kysyy olisiko teillä tarjota töitä, niin riittääkö neljä sellaista puhelua kattamaan vaaditut neljä työhakemusta kuussa?
Kommentit (36)
Riittää. Voi myös käydä yrityksessä kysymässä, sekin kelpaa.
Soita ja kirjoita ylös sen nimi kenen kanssa puhut.Saatataa hyvinkin napata ,että saat työpaikan.Täällä Ruotsissa vastataan tylysti että avoimet hakemukset lähetettävä xxx osoitteeseen.
Soittamalla voit saada työpaikan.
Hakemuksella hyvin epätodennäköisesti.
Voit myös lähettää avoimia hakemuksia.
Ei niillä ole aikaa vastata 500 000 työttömän puheluihin. Tee mielummin avoin, lyhyt ja huono hakemus sähköpostitse jos mielummin tuet otat
Banda samtalen och skicka in dem som ljudfiler till vart det nu är som de skall skickas. Mottagaren blir säkert glad av ditt innovativa grepp i saken.
Olen ollut pari vuotta työtön enkä kertaakaan ole laittanut kirjallista hakemusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niillä ole aikaa vastata 500 000 työttömän puheluihin. Tee mielummin avoin, lyhyt ja huono hakemus sähköpostitse jos mielummin tuet otat
Äh. Minun alalla hyvät työpaikat on ns piilotyöpaikkoja. Ne joista löytyy hakuilmoituksia on surkeita paikkoja, joihin ei kukaan halua hakea. En halua joutua hakemaan niihin. Työpaikan haluan mutta vain hyvän. Ap
Vierailija kirjoitti:
Soita ja kirjoita ylös sen nimi kenen kanssa puhut.Saatataa hyvinkin napata ,että saat työpaikan.Täällä Ruotsissa vastataan tylysti että avoimet hakemukset lähetettävä xxx osoitteeseen.
xxx
mitä töitä haet?
yök
Itse lähetin hakemuksin tyyppi 10 paikkaan per päivä. Aivan höpöä tuo kiusaaminen eikä mitään lopputulosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xxx
mitä töitä haet?
yök
Olen töissä .
Riippuu omasta TE-toimiston virkailijastasi. Mulla on vaatimus kaksi hakemusta, alussa sanottiin, että avoimet hakemukset käyvät. Kuukauden päästä virkailija soitti ja sanoi saaneensa tarkennuksia, eli toinen hakemus täytyy olla yksilöity. Puoliso on pitkällä lomautuksella ja hänen vaatimus on yksi hakemus, koska hänen alallaan töitä ei juurikaan ole. Hänen virkailijansa ei ollut kuullutkaan vaihtoehdosta, että avoimet hakemukset ylipäänsä kävisivätkään. Revipä tuosta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu omasta TE-toimiston virkailijastasi. Mulla on vaatimus kaksi hakemusta, alussa sanottiin, että avoimet hakemukset käyvät. Kuukauden päästä virkailija soitti ja sanoi saaneensa tarkennuksia, eli toinen hakemus täytyy olla yksilöity. Puoliso on pitkällä lomautuksella ja hänen vaatimus on yksi hakemus, koska hänen alallaan töitä ei juurikaan ole. Hänen virkailijansa ei ollut kuullutkaan vaihtoehdosta, että avoimet hakemukset ylipäänsä kävisivätkään. Revipä tuosta sitten.
Miten virkailija muka ei tiedä kun työkkärin sivuilla lukee että avoimet hakemukset käy.
Mitä todisteita hakemisesta pitäisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Soittamalla voit saada työpaikan.
Hakemuksella hyvin epätodennäköisesti.
Öö.. eikös se ole hyvä asia jos saa töitä? Vai onko ideana että ei tarvitse mennä töihin ja saa nauttia tuista. Se peli ei vetele.
Vierailija kirjoitti:
Riittää.
Miksi tosiasiaa alapeukutetaan?
Riittääkö yksi avoin hakemus mihin tahansa työhön jonka laittaa nettisivuille? Siinähän hakee jo kaikkiin työpaikkoihin yhdellä kertaa.
Entä jos laitan neljän kaupan ilmoitustaululle laput, jossa ilmoitan hakevani töitä?
Riittää.