Joulu yksin..
Joulusiivoukset loppusuoralla. Huomenna kuusi sisään sulamaan. Lauantaina loppuruokien valmistus ja kinkku uuniin. Aatto syöden ja nautiskellen koiran kanssa. Illalla ehkä hiipii haikeus, kun ei saa kellekään kantaa kuumaa glögilasia, mutta silti aion nauttia suuresti... Hyvää joulua kaikille. Terv. Mies
Kommentit (28)
Olen kateellinen. Itsellä pakko-sukujoulu, jossa on kireä ja/tai teennäinen tunnelma.
Täällä myös joulu yksin. Ekaa kertaa vietän joulun ilman lapsia, jotka ovat nyt isällään.
Täällä myös yksin jouluna. Kaksi kissaa seurana sentään. Inhoan jouluruokia, enkä muutenkaan viihdy sukulaisten parissa, niin yksinäinen joulu ei tunnu ahdistavalta ollenkaan.
Täällä myös yksin joulun viettävä - mutta en tätä sure yhtään. Aamusella hauduttelin lasagnekastikkeen ja sitten laitoin vuoan uuniin, siivosin kylppärin, söin ja kohta lähden töihin. Kuten eilenkin. Kuten huomennakin.
Hyvän joulun toivotukset teille jotka vietätte yksin kotijoulun :)
Yksinkin ois varmasti mielekkäämpää viettää joulu kun sikolätissä..
Hyvää joulua!
Yksin olen minäkin, jo 5. joulua näin. Alkuun se haittasi todella, nyt ei enää liikuta. joku kiva mies sopis kyllä viereen mielellään ja tarvitsisin apua suklaarasian tyhjentämiseenkin.
Mutta ihanaa, kun saa tehdä, mitä tykkää (mitä nyt yksin sitten pystyy), oman aikataulu(ttomuutensa) mukaan. Jotenkin silti vähän outoa, kun en enää edes välitä, ettei ole sueraa jouluna, vappuna, juhannuksena jne. Olen kai täysin luovuttanut, syrjäytynyt ja erakoitunut. Sentään nyt ok, en aina ihan epätoivoinen. Seksi olisi kyllä kivaa, ei oo ollut vuosiin... No, suu syö rakkauden puutteeseen, ja juo.
27/28 jatkaa: ihan kuin ainoat vaihtoehdot olisi kaikkien kammoamat perhe- ja sukulaisjoulut tai sitten joulu yksin. Aikanaan vietettiin jouluja ystäväporukassa, se oli ihanaa! Mutta nykyään, kun melkein kaikilla on (uus-)perhe, sinkut jää yksin - harmi.
Kuulostaa ihan kivalta, mutta tuskin asutaan samalla suunnalla :)