Onko anaaliseksi nykyaikaa?
Siitä puhutaan joka puolella, jopa tällä palstalla päivittäin. Mikäköhän siinä viehättää ihmisiä? Onko se se tiukkuus vai tuhmuuden tunne? Kaveri kertoi, että häntä kiihottaa äänet mitä pyllystä kuuluu rakastelun aikana, etenkin pyllyn maiskutus.
Kommentit (24)
Ei, vaan kasaria. Nykyaikaa on r-tubessa insesti.
Kemikaalit ovat saaneet aikaan mieshormoonien vähyyden ja sitä kautta homoseksuaalisten taipumusten lisääntymisen. Tästä syystä anaaliseksi viehättää joitakin.
Vierailija kirjoitti:
Kemikaalit ovat saaneet aikaan mieshormoonien vähyyden ja sitä kautta homoseksuaalisten taipumusten lisääntymisen. Tästä syystä anaaliseksi viehättää joitakin.
No voi vittu! Oonko mä gay?
Ei mutta siitä jatkuva jankkaaminen näyttäs olevan.
Anaali on jo vanha juttu. Seuraavaksi muotiin on tulossa kusi- ja paskaleikit.
Kaikki miehet keiden kanssa olen seksiä harrastanut ovat harrastaneet tai haluaisivat harrastaa perseseksiä. Mä en tule sitä kuitenkaan koskaan antamaan. Mun perse on exit only. N28
Jos nainen alkais ehdottamaan pakarihommia niin lähtis vaihtoon. Hyi hemmetti mikää olis ällömpää ku tunkee vehettää jonkun paskarööriin. Herätkää nyt oikeesti
Olin tuossa viikko sitten erään urheilulajin pikkujoulusaunassa ja asia nousi puheeksi kun kaljaa otettiin.
Faktat tiskiin naimisissa / kihloissa olevista miehistä 4 kappaletta 4:stä sai kakkosta vaimoltaan, lisäksi oli 5 miestä, jotka olivat sattunaisissa tindersuhteissa jne. sanoi suoraan, että 4/5 antaa panna kakkoseen.
Joten vastaus on KYLLÄ SE ON.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miehet keiden kanssa olen seksiä harrastanut ovat harrastaneet tai haluaisivat harrastaa perseseksiä. Mä en tule sitä kuitenkaan koskaan antamaan. Mun perse on exit only. N28
Todennäköisesti jäätkin yksin, ei kukaan tuollaista edes huoli.
Pari kertaa jaksaa pillua jyystää, ei muita etuja / taitoja niin vaihtoon - kertoo myös siitä, että näin on käynytkin kun kerrot asiat mennessä aikamuodossa.
Nainen exit only on vähän kuin auto ilman ilmastointia.
Tiedän jääväni yksin. Johan tässä on 28 v menty sinkkuna. En mä kyllä sellaista miestä ottaiskaan joka olisi mun kanssa vaan mun persereikäni takia :-)
Anaaliseksiä on ollut, on nykyään ja tulee olemaan tulevaisuudessakin. Täysin normaali osa ihmisten seksielämää nyt ja aina. Oikeastaan epänormaalimpaa jos ei sitä halua harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Anaaliseksiä on ollut, on nykyään ja tulee olemaan tulevaisuudessakin. Täysin normaali osa ihmisten seksielämää nyt ja aina. Oikeastaan epänormaalimpaa jos ei sitä halua harrastaa
tämä
Vierailija kirjoitti:
Mulle taas ei oo kuin yksi ehdottanut, ja itse oon ehdottanut muutamalle.
Yksi ei halunnut edes kokeilla, yksi halusi kerran ja sitten ei enää koskaan (tykkäsi kyllä räpeltää takaapäin nsssiessaan peppureikääni ja työntää sinne leluja, mutta ei penistään) ja kolmas jätti kesken, koska häntä sattui.
Varmaan monikin siitä tykkää, mutta en oo tosiaan törmännyt kuin yhteen mieheen, joka olisi sitä ehdottanut.
Eli mun kokemuksen mukaan miehet ei sitä ehdota, vaikka salaa saattaisivatkin haluta? En tiedä.
Ei kyllä haittaa minua, sillä voin itse ehdottaa jos tekee mieli.
myös N28
Itse en ainakaan ole kovinkaan kiinnostunut paskarööristä. Voin toki, jos nainen sitä itse tahtoo, mutta ei ole minulle mikään ykkösjuttu.
Kakka kullin nupissa on turn off, enkä seksin takia ole innokas laittamaan toista suolihuuhteluun tms. Lisäksi kunnioitan kumppania sen verran, etten halua olla tuhoamassa hänen pidätyskykyään, jos ei sitä itse vaadi.
jo nuo muinaiset roomalaiset, jotka oli paljon vapaamielisempiä kuin me 2000v kristinuskon hapatusta saaneet nykyihmiset, kuksivat sukupuolesta riippumatta kakkoseen.
Hyi helvetti. Onneksi ei ole kukaan koskaan ehdottanut. Kun kaikki homomiehetkään ei tykkää anaalipanoista, niin miksi heteroiden pitäisi sellaista harrastaa? Tietysti, jos naisella on jokin sairaus, ettei emätinyhdyntä onnistu, niin sitten voisin ymmärtää…
N 50+
Psykoanalyytikot varmaan osaisi selittää tuota mieltymystä. Jos anaaliseksi näyttelee kovinkin isoa roolia elämässä, voisiko liittyä jotenkin anaalivaiheeseen ”jumiin” jäämiseen? Ehkä siirtymät fallisen vaiheen ja latenssivaiheen kautta genitaalivaiheeseen ei oo menneet ihan putkeen?
Ei sinne oikein tunnu järkevältä munaa työntää, mutta joskus voi vähän sormella räpeltää.
Mies 33V kirjoitti:
Itse en ainakaan ole kovinkaan kiinnostunut paskarööristä. Voin toki, jos nainen sitä itse tahtoo, mutta ei ole minulle mikään ykkösjuttu.
Kakka kullin nupissa on turn off, enkä seksin takia ole innokas laittamaan toista suolihuuhteluun tms. Lisäksi kunnioitan kumppania sen verran, etten halua olla tuhoamassa hänen pidätyskykyään, jos ei sitä itse vaadi.
Eihän se nyt hirveästi ole näihin hommiin tarkoitettu, mutta mielestäni "kakkaa kikkelinkärjessä" on pikemminkin turn on.
Perseseksi on ihan out. Nyt muodissa kusi- ja paskaleikit.
up?