Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pää hajoaa kun en keksi miehelle joululahjaa

Vierailija
20.12.2017 |

Miten voikin olla näin vaikeaa. Mies käy salilla , katselee leffoja, kuuntelee musiikkia, nikkaroi ja kunnostaa taloa ja mökkiä. Mutta mitään en tiedän hänen tarvitsevan tai haluavan. Tykkää ruoanlaitosta. Kaikki välineet kuitenkin kunnossa. Mitä ihmettä antaisin? Budjetti max. n. 150€

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auton pesu-vahaus-sisäpuhdistus lahjalortti

Vierailija
22/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisikö mies lukea nikkarointiaiheisia lehtiä, vai tuleeko teille niitä jo? Esim. Tee Itse tai TM Rakennusmaailma.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

museokortti

Vierailija
24/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuisille pitäisi ostaa lahjoja. Täysin toivotonta touhua. Jokainen tietää itse mitä tarvitsee ja ostaa tavaransa itse. Toisen tarpeita ei voi tietää täydellisesti. Toiselle ostettu tavara ei ole koskaan parhaan merkkinen, mallinen, värinen, kokoinen ym

Vierailija
25/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenäkarvatrimmeri (käy muuhunkin), uimahousut ja -lasit, merkkiaurinkolasit, nappanahkakäsineet, kylmäkypsytetty lampaanviulu, laatuviini, viinikaappi, autoimuri, älyvalosarja langattomalla ohjauksella. elektroninen paistomittari, savustussetti, virveli ja vieheitä, villakaulahuivi, kestovihta, kuutio saunapuita.

Vierailija
26/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvesi, kirja, jotain uusia lautasia, hyvä (kallis) viini, villahuopa, lautapeli.

Vierailija
27/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superlahjakortti eli https://www.gogift.com/fi-FI/. Sieltä voi yli 100 vaihdoehdon joukosta lahjan saaja valita itse mihinkä kauppaan/palveluun lahjakorttinsa käyttää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi