Pää hajoaa kun en keksi miehelle joululahjaa
Miten voikin olla näin vaikeaa. Mies käy salilla , katselee leffoja, kuuntelee musiikkia, nikkaroi ja kunnostaa taloa ja mökkiä. Mutta mitään en tiedän hänen tarvitsevan tai haluavan. Tykkää ruoanlaitosta. Kaikki välineet kuitenkin kunnossa. Mitä ihmettä antaisin? Budjetti max. n. 150€
Kommentit (27)
Tykkäisikö mies lukea nikkarointiaiheisia lehtiä, vai tuleeko teille niitä jo? Esim. Tee Itse tai TM Rakennusmaailma.
Miksi aikuisille pitäisi ostaa lahjoja. Täysin toivotonta touhua. Jokainen tietää itse mitä tarvitsee ja ostaa tavaransa itse. Toisen tarpeita ei voi tietää täydellisesti. Toiselle ostettu tavara ei ole koskaan parhaan merkkinen, mallinen, värinen, kokoinen ym
Nenäkarvatrimmeri (käy muuhunkin), uimahousut ja -lasit, merkkiaurinkolasit, nappanahkakäsineet, kylmäkypsytetty lampaanviulu, laatuviini, viinikaappi, autoimuri, älyvalosarja langattomalla ohjauksella. elektroninen paistomittari, savustussetti, virveli ja vieheitä, villakaulahuivi, kestovihta, kuutio saunapuita.
Hajuvesi, kirja, jotain uusia lautasia, hyvä (kallis) viini, villahuopa, lautapeli.
Superlahjakortti eli https://www.gogift.com/fi-FI/. Sieltä voi yli 100 vaihdoehdon joukosta lahjan saaja valita itse mihinkä kauppaan/palveluun lahjakorttinsa käyttää.
Auton pesu-vahaus-sisäpuhdistus lahjalortti