painajaismaiset miehen sisko ja anoppi!
Anteeksi nyt vaan, olen NIIIN kyllästynyt siihen että en vain riitä!! Koskaan ja mikään ei ole hyvin,
Miehen perhe senkun mollaa vuodesta toiseen, ja ärsyttävintä on se etten edes TIEDÄ minkä takia. Pahimpana kiukuttelijana on miehen sisko, joka on alusta asti ollut naama mutrullaan. Jo siitä asti kun aloimme miehen kanssa olemaan yhdessä, hän oli tuolloin 15v
JATKUU...
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäät kotiin jouluna
Juu, kotona ollaankin joulu, tai siis pääsen töistä kotiin jouluaattona klo 20. ja tämä onkin se uusin tapaus... koska joudun joulun olemaan töissä, niin muun perheen pitäisi lähteä joulua viettämään toiselle puolelle suomea, ja minä jäisin yksin tänne. Kun en kuulema välitä!!
Pyysin joulua kyllä vapaaksi, mutta siltikkään en listoihin voi vaikuttaa. It is what it is. Mutta työvuoron jälkeen on kyllä vapaata.. Ai että sieppaa!! Miten nämä kaksi voi edes väittää etten välitä!!! Tottakai haluan olla perheeni kanssa joulun, mutta nyt tällä kertaa en voi työvuorolistaan vaikuttaa!
Ignoraa heidät elämästäsi täysin. Niin minäkin olen tehnyt tolvanoille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi tämä avautuminen, mutta mitä ihmettä minun pitää tehdä, että tilanne olisi edes siedettävä?? tällä hetkellä tämän hetken viimeisimmän tempauksen jälkeen olen niin raivona etten edes löydä sanoja!!
No avaa vähän. Mitä tapahtui?
No juuri kirjoitin tuohon, että olen jouluaattona töissä klo 20 asti, joten en kuulema välitä, ja perheeni pitäisi lähteä joulunviettoon toiselle puoleel suomea. Pyysin vapaata, en sitä valitettavasti saanut, joten minun pitäisi viettää joulu sitten yksin.. jouluaatosta lähtien on vapaata kuitenkin 5 päivää. Anteeksi, mutta suoraan sanoen ärsyttää että asia esitetään niin taas etten VÄLITÄ!!! totta kai välitän, ja haluain olla jouluaattona vapalla, mutta nyt en vain saanut vapaata. Sille en voi mitään!
Meillä välit jopa parani, kun sanoin suorat sanat anopille. Harmi, kun sitä ei voi tietää edeltä, miten käy. Luulisin, että röyhkeiden ihmisten kunnioituksen voi joskus saada sillä, kun antaa samalla mitalla takaisin, eikä suostu mihinkään nöyryytykseen.
Niillä on ollut katsottuna joku muu miehesi puolisoksi, mutta jostain syystä tämä suunnitelma haukkasi hatullisen ja ovat nyt siitä loppuelämänsä katkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hmmm....Miehen anoppi on kylläkin sinun äitisi.
Et ole tainnut vielä oppivelvollisuuttasi käydä loppuun tai sitten olen vain muuten vähän vajaa.
Olen tohtorikoulutettava...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäät kotiin jouluna
Juu, kotona ollaankin joulu, tai siis pääsen töistä kotiin jouluaattona klo 20. ja tämä onkin se uusin tapaus... koska joudun joulun olemaan töissä, niin muun perheen pitäisi lähteä joulua viettämään toiselle puolelle suomea, ja minä jäisin yksin tänne. Kun en kuulema välitä!!
Pyysin joulua kyllä vapaaksi, mutta siltikkään en listoihin voi vaikuttaa. It is what it is. Mutta työvuoron jälkeen on kyllä vapaata.. Ai että sieppaa!! Miten nämä kaksi voi edes väittää etten välitä!!! Tottakai haluan olla perheeni kanssa joulun, mutta nyt tällä kertaa en voi työvuorolistaan vaikuttaa!
Ignoraa heidät elämästäsi täysin. Niin minäkin olen tehnyt tolvanoille.
Tämä oliksin helppoa jos tietäisin mitä olen tehnyt!!! Mutta vaikka kuinka mietin ja mietin ja läpi käyn vuosien kohtaamisia, en löydä syytä mikä loukkaa. Olis vaan helpompaa jos tietäisi ja thats it! Mutta olet kyllä oikeassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ole tainnut vielä oppivelvollisuuttasi käydä loppuun tai sitten olen vain muuten vähän vajaa.
Heh, taisi sulta tulla freudilainen lapsus lauseen loppupuolella 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tohtorikoulutettava...
Luoja paratkoon. Miten seulasta voi päästä läpi joku, joka ei edes yksinkertaista lukemaansa ymmärrä?
Ota etäisyyttä.
Itse olen päättänyt etten enää aio tavata anoppini ja miehen sisko enemmän kuin korkeintaan pari-kolme kertaa vuodessa. Minäkään ei kelpaa.
Olen yrittänyt olla diplomaattinen ja kohtelias, eli en sanonut vastaan mutta olen saanut tarpeeksi. Mies saa lähteä yksin tapaamaan perhettä jos haluaa, en lähde mukaan.
Onneksi meillä ei ole lapsia, anoppi ei pidä lapsista ja hän olisi takuuvarmasti katkera jos lapsenlapsia syntyisi ja hänen statuksensa äitinä muuttuisi isoäidiksi.
Vierailija kirjoitti:
Öö, miksi sä oot sietänyt tällaista? Siis ihan oikeasti. Jos tuo on totta, etkä ole tehnyt mitään, voit katsoa peiliin. Mua ei kukaan kohtelisi noin, jos kerran jotain tollaista olisi, se olisi välit poikki.
Ärsyttää nää ulinat, että olen vuosikausia kärsinyt sitä sun tätä, mutten mitään ole tehnyt ja aion kestää edelleen, mutta ulisen nimettömänä netissä. Me jokainen opetetaan toisille, miten meitä kohdellaan. Muistakaa takoa se myös lapsienne päähän, ettei niistä tule päähänpotkittuja uhreja.
No tähän en voi vastata vaan kuin että olenpahan vaan sietänyt. Välimatkaa on ollut paljon, ja olen ajatellut asiaa aiemmin aika huvittuneesti, vuosien mittaan kun nuo lapset tulivat, olen alkanut ottamaan asian vähän toiselta kantilta. Siltikkään en elä heidän kanssaan, enkä edes lähellä heitä.
En väitä olevani täydellinen. ja ihmisenä on varmasti korjattavaa, mutta siltikkään minun vikani ei heidän elämää kosketa millään tavalla. Nyt vuosien ja vuosien jälkeen minulla itselläni alkaa mitta olemaan täynnä, ja kaikki tuo padottu ärsytys ja raivo alkaa ottamaan vallan. Voin hyvin kuvitella sen hämmästyksen, kun avaan tämän sanaisan arkkuni ja annan mennä. Saa "ämmät" kyytiä kerrankin, ja aihetta sen mukana (olen muuten ämmäksikin haukuttu. ja sukulaisilta kuultu.. ei ole halua tulla käymään "kun se ämmä on siellä")
Vierailija kirjoitti:
No onko he sanoneet sulle päin naamaa ettet välitä? Vai mistä kuulit?
Mua kans kiinnostaisi tämä. Koska jos ovat suoraan sanoneet, niin siihen olisi voinut sanoa heti takaisin että sinä olet työelämässä tienaamassa omaa osuuttasi perheen elatuksesta, eikä työelämässä useinkaan pääse itse järjestelemään omia vuorojaan. Ja että aatto on sinulle tärkeä viettää perheesi kanssa, ja että nähdään ehkä sitten ensi vuonna! ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kans kiinnostaisi tämä. Koska jos ovat suoraan sanoneet, niin siihen olisi voinut sanoa heti takaisin että sinä olet työelämässä tienaamassa omaa osuuttasi perheen elatuksesta, eikä työelämässä useinkaan pääse itse järjestelemään omia vuorojaan. Ja että aatto on sinulle tärkeä viettää perheesi kanssa, ja että nähdään ehkä sitten ensi vuonna! ;D
Ja sitten jos kuulit asian joltain muulta, niin keneltä ja mikä hänen motiivinsa oli kertoa sulle?
Vierailija kirjoitti:
Ap,
miten helvetissä olet antanut itseäsi kohdeltavan 15 v. ala-arvoisesti? Ymmärräthän, että myös miehesi kohtelee sinua huonosti. Et saa suostua tuollaiseen. Kun lähdet, pärjäät yksin varmasti. Mutta, ennen sitä, vaadi mieheltäsi kunnioitusta ja teidän perheen SUOJELUA❤️ Äläkä koskaan anna lapsiasi ko. sukulaisten huostaan.
Kiitos, minulla on kyllä hyvä mies, joka on mitä maailman mahtavin isä. Kiltti kuin mikä, siksi häntä rakastan, en häntä hylkää sen takia että lapsuudenperheessä on ikäviä ihmisiä. Vaikka kyllä toivoisin että välillä pitäisi minunkin puoliani, eikä vain hymistelisi. Luojan kiitos nuo asuuvat satojen kilometrien päässä!
Mitä jos vedät pullon punkkua ja alat vain huolella avautumaan, osittain vittuilemaan. Vois olla vänkää yhden kerran pistää tuulemaan ja munaton miehesikään "ei vaan voi" sinulle mitään.
Poltat röökiä sisällä ja punkkulasi toisessa kädessä, annat tulla heidän älynlahjansa, ulkomuotonsa, sisustus- ja vaatemakunsa, koulutuksensa, ammattinsa, miesmakunsa mitä ikinä keksit mistä voit ladata.
Seuraavana aamuna vaan mitäs täällä mökötetään meni vähän herra hakkaraiset sori sori taisin olla humalassa kun tuo viini näin tottumattomalle olisko kahvia daa di di dam didi dam..
Katso rohkaisuksi useampi jakso Absolutely fabulous Patsya ja anna palaa. Hei mitä menetettävää :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten jos kuulit asian joltain muulta, niin keneltä ja mikä hänen motiivinsa oli kertoa sulle?
Anoppi puhui lasten kanssa puhelimessa, puhelun lopuksi otin luurin vaihtaakseni muutaman sanan, ja anoppi sanoi että "olet kuulema joulun töissä, kutsuin muun perheen tänne joulua viettämään, ei sillä kai sulle niin väliä ole kun oot töissäkin ja kaikkee" -mieletäni aika selkeästi sanottu. Vastasin että perhe ei todellakaan tule, pääsen töistä klo 20 ja siitä alkaa meidän perheen joulu ja sillä sipuli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anoppi puhui lasten kanssa puhelimessa, puhelun lopuksi otin luurin vaihtaakseni muutaman sanan, ja anoppi sanoi että "olet kuulema joulun töissä, kutsuin muun perheen tänne joulua viettämään, ei sillä kai sulle niin väliä ole kun oot töissäkin ja kaikkee" -mieletäni aika selkeästi sanottu. Vastasin että perhe ei todellakaan tule, pääsen töistä klo 20 ja siitä alkaa meidän perheen joulu ja sillä sipuli.
You've got balls finally!
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos vedät pullon punkkua ja alat vain huolella avautumaan, osittain vittuilemaan. Vois olla vänkää yhden kerran pistää tuulemaan ja munaton miehesikään "ei vaan voi" sinulle mitään.
Poltat röökiä sisällä ja punkkulasi toisessa kädessä, annat tulla heidän älynlahjansa, ulkomuotonsa, sisustus- ja vaatemakunsa, koulutuksensa, ammattinsa, miesmakunsa mitä ikinä keksit mistä voit ladata.
Seuraavana aamuna vaan mitäs täällä mökötetään meni vähän herra hakkaraiset sori sori taisin olla humalassa kun tuo viini näin tottumattomalle olisko kahvia daa di di dam didi dam..
Katso rohkaisuksi useampi jakso Absolutely fabulous Patsya ja anna palaa. Hei mitä menetettävää :D
kieltämättä hauska ajatus, mutta ei oikein lasten nähden ilkeä =D mutta lupaan tehdä tämän ajatuksissa!
No mikä pakko sinne anoppilaan on mennä mieltään pahoittamaan? Joko mies menee yksin tai lasten kanssa ja sinä jäät kotiin viettämään mukavan rauhallista joulua, tai voisitte vaikka kaikki jäädä kotiinne ja viettää oman perheenne kesken joulua. Ja jos mies ihmettelee, niin on kyllä hölmöläinen, koska ei kenenkään tarvitse sietää noin törkeää käytöstä vaikka sukua miehelle ovatkin.
Ja kannattaa varautua siihen, että lasten kasvaessa saavat hekin kuulla miten epäkelpo sinä olet ihmisenä.
Vedä syvään henkeä ja avaudu aluksi oikein kunnolla miehellesi. Minullakin on ollut pirullinen anoppi ja mies aika tiukkaan asettui aina minun puolelleni, jouduin jopa sanomaan, että annan nyt vanhan ihmisen olla moittimatta, pysyn itse poissa hänen luotaan, mies saa käydä, jos haluaa.
Öö, miksi sä oot sietänyt tällaista? Siis ihan oikeasti. Jos tuo on totta, etkä ole tehnyt mitään, voit katsoa peiliin. Mua ei kukaan kohtelisi noin, jos kerran jotain tollaista olisi, se olisi välit poikki.
Ärsyttää nää ulinat, että olen vuosikausia kärsinyt sitä sun tätä, mutten mitään ole tehnyt ja aion kestää edelleen, mutta ulisen nimettömänä netissä. Me jokainen opetetaan toisille, miten meitä kohdellaan. Muistakaa takoa se myös lapsienne päähän, ettei niistä tule päähänpotkittuja uhreja.