Kenen muun kiinnostuskiikarit ovat kadonneet tämän joulusuklaiden palmuöljymeuhkaamisen takia?
Whoooo cares!
Tänäkin jouluna syön fazeria. Nyyh.
Kommentit (28)
Kiinnostuskiikarit mihin? Fazerin suklaa maistuu muovilta ja mitä lehdistä olen lukenut, konvehtivalikoima on tyylitön, siinä on kaikenlaisia marjamakuja ja muuta ällöttävää.
Just söin palmuöljysuklaata ja hyvää oli!
Rehellisesti sanottuna mua ei tosiaan kiinnosta pätkääkään, että onko suklaassa palmuöljyä vai ei. Ei sitä niin paljon tule syötyä, enkä pidä sen makua tavanomaisissa markettisuklaissa niin suuressa arvossa, että tuollaisella olisi merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostuskiikarit mihin? Fazerin suklaa maistuu muovilta ja mitä lehdistä olen lukenut, konvehtivalikoima on tyylitön, siinä on kaikenlaisia marjamakuja ja muuta ällöttävää.
Kamalaaa...täytyykö tästä silti meuhkata joka päivä ja vieläpä aina valiten uusi syyniin joutuva suklaa.
Jep. Siis ei todellakaan jaksa kiinnostaa. Ja ihan hyvää on edelleen.
Maraboun Twist-pusseja ostin kaksi kappaletta Graceltä itsenäisyyspäivänä, ja huomenna ostan vielä joko Aladdin-rasian (minun suosikkini) tai Paradisin (miehen suosikki), en tiedä vielä kumman. Joten ruotsalaisten kanssa menee tämä joulu, yksi lysti, onko niissä palmuöljyä vai ei. Makoisalta ne maistuvat joka tapauksessa.
Nämä on niitä ongelmia kun ei ole ongelmia. Toisessa keskustelussa meuhkataan työttömyydestä ja aktiivimallista ja toisessa keskustelussa ongelma on palmuöljy suklaassa. Nämä ovat nyt av:n nro.1 aiheet.
On se öljy siellä suklaatissa ihan kaaheetta! Ei voi syöä ku on sitä pahhoo etelän öljyytiä siellä! Millohhaa ne mämmiinki laittoo noita öljyytejä?!
Mode kruunuttaa ne, miettikää mikä tyyppi.
-valittaa kaikesta; läskit naiset, palmuöljy, uudet lait, kokoomuslaiset
-diagnosoi läheisiään psykiatrisesti nettitiedoilla
-tekee aloituksia itsemurhasta
-kirjoittaa yksinään terveisiä ketjuun, reilusti yli 3000 viestiä
-politikoi ( teuvoa ei saa arvioida tai persuja)
... Joka päivä samat jutut ja ulina
Rypsiöljyytiä sen ollo pittää jos öljyytiä sukulaatiin työnnettähän!
Silloin kun aihe vapaa palsta alkaa vaikuttaa omaan ajatusmaailmaan, korkea aika ottaa aikalisä ja pysyä jonkin aikaa pois palstalta. Mä just kohta lähden kauppaan ja fazerin sininen suklaalevy lähtee sieltä mukaani nam nam😋
Vierailija kirjoitti:
Just söin palmuöljysuklaata ja hyvää oli!
Täällä myös meni iltapäiväkahvin kanssa 2 Lindor-palloa, tumma ja valkoinen.
Pikkasen käy hermoille vouhkaaminen ja tietämättömyys: kyllä ne Fazerin suklaat on ennenkin sitä öljyä sisältäneet kasvirasvan nimellä. Ja myös muut laadukkaatkin valmistajat käyttävät sitä. Herätys!
Vierailija kirjoitti:
Mutta annas olla kun Neuhaus tai Lindt ympää konfuun marjaa, alkoholia ja jotain kiisseliä, niin aijai kun on hyvää. Ja tyylikästä! Ei yllä meitin Fasu moiseen tyylikkyyteen ei. Eikä ne ole Fasulla yhtään kekseliäitäkään, kato Rittersport ehti ekana survomaan chia-siement suklaalevyyn! Oi voi, hukka meidät juntit suomalaiset perii. Kaikki on vaan ulkomailla niin paljon paremmin, varma tieto, vaikket sinäkään kotipitäjästäsi ole koskaan poistunut.
Kannattaa pitää roti ja syödä suklaata niin harvoin että se on v*tunmoista herkkua vaikka se ois tehty salaatinkastikkeesta. Kyllä siinä vaiheessa kun suklaa on aikuisen naisen suussa PAHAA on peli menetetty.
Syökää ihmiset suklaata vielä kun voitte! Eilen sanottiin uutisissa, että ilmaston lämpeneminen vaikeuttaa kaakaon viljelyä. Kohta kaikki toivoo, että olis edes palmuöljysuklaata, kun viimeinen suklaapatukka on myynnissä pimeillä markkinoilla miljoonalla!
Vierailija kirjoitti:
Syökää ihmiset suklaata vielä kun voitte! Eilen sanottiin uutisissa, että ilmaston lämpeneminen vaikeuttaa kaakaon viljelyä. Kohta kaikki toivoo, että olis edes palmuöljysuklaata, kun viimeinen suklaapatukka on myynnissä pimeillä markkinoilla miljoonalla!
Siis millaisessa kylmyydessä sitä oikein viljellään?
Kohta suklaa on tehty ruskeaksi värjätyistä hyönteisistä ja halvimmasta öljystä jota vaan voi tuottaa. Sitten vaan aromia ja kunnon markkinointi ja selitys kuinka mikään muu ei enää kasva, josta voisi suklaata tehdä. Glukoosisiirapilla sen saa makeaksi ja glutamaatilla saa intensiivisemmän maun.
Joka päivän hot topic on se mistä suklaasta joku mamma on huomannut palmuöljyn.
Jättäkää suklaa syömättä ja keksikää oikeita ongelmia.