Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hillityt, huolitellut ja nätit ihmiset saavat sen motivaation pingottamiseen?

Vierailija
19.12.2017 |

Onko se jotain sisäsyntyistä vai? Itse olen suttuinen homssu enkä ikinä jaksa panostaa. Ihailen silti näitä super-ihmisiä.

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä vaatisi enemmän energiaa ja pingotusta olla lihava, homssuinen ja itsestään huolta pitämätön.. Ei ole luontaista nääs.

Vierailija
22/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtaosa ihmisistä on siistinnäköisiä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä vaatisi enemmän energiaa ja pingotusta olla lihava, homssuinen ja itsestään huolta pitämätön.. Ei ole luontaista nääs.

Niin, olet sisäsyntyisesti parempi kuin me homssut.

Helpottiko paha olo vai pitääkö vielä hivellä sitä heikkoa itsetuntoa?

Vierailija
24/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen täytyy olla geeneissä.

Mä pingotan ja yritän olla huoliteltu, mutta AINA menee mönkään. Olen ihan kävelevä katastrofi noissa asioissa. Siis vaikka olisi miten hienot vaatteet periastteessa, niin sitten huomaan jälkikäteen, että joku vetskari onkin ollut auki koko päivän tms. Hame jää aika isrin takaa sukkahousuihin. Pusero napitettu väärin napinreikiin. Suupieleen tai hampaanväliin on jäänyt ruokaa. Puseron kainalossa on reikä, jonka on unohtanut ja näkyy muille, kun nostaa kättä, mutta itse ri tietenkään näe sitä. Ja yleisin - luulee näyttävänsä hyvältä kotoa lähtiessä ja työpaikalla tajuaa yhtäkkiä, että pusero onkin läpinäkyvä. Tämä tapahtui mulle juuri. Jne. Kaikilla ei ole tätä kykyä, vaikka kuinka yrittäisi.

Mulle on vain opetettu lapsena, että kotoa lähtiessä katsotaan peiliin. Ei sullakaan vaatis muuta.

Vierailija
25/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitten niin. Vastasin vain ap:n kysymykseen, oikein hyvä olo on, tänäänkin :)

Vierailija
26/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti sitten niin. Vastasin vain ap:n kysymykseen, oikein hyvä olo on, tänäänkin :)

Mut hei, ethän sä nyt kovin paljon suodata sanojasi. Meidän hyväosaisten pitäis levittää hyvää ei pahaa, eiks niin? T. ohis, jolla on myös onnistanut geenilotossa

Vierailija
27/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut hei, ethän sä nyt kovin paljon suodata sanojasi. Meidän hyväosaisten pitäis levittää hyvää ei pahaa, eiks niin? T. ohis, jolla on myös onnistanut geenilotossa

Miten olisin voinut kauniimmin sanoa että minulle on luontaista pitää itsestäni huolta? :D eikä ne geenit mun puolesta syö terveellistä ruokaa ja meikkaa naamaa aamuisin, ihan itse sen teen.

Vierailija
28/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on suorittajan vikaa, että pitää olla melkein täydellinen joka asiassa. Hoitaa ura, koti, lapset ja olla vielä timmissä kunnossa. Jos se menee yli niin se todella menee. Itse vierastan tällaisia liikasuorittajia. Eivät osaa relata ja ovat monesti kireitä. En kuitenkaan myöskään puolustele täysin leväperäistä ja homssuista olemusta ja jos elämänhallinta on ihan retuperällä. Kultainen keskitie se tässäkin on se paras. Voi olla huoliteltu ja menestyä, vaikka ei suorittaisi jatkuvasti ja uhraisi siihen koko elämää ja omaa mielenrauhaansa.

Vierailija
29/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka nauttii rasvanaamaisena pieruverkkareissa haisemisesta?

Jokaiselle terveelle ihmiselle ihan itsestäänselviö pitää huolta itsestään sen verran että näyttää edustavalta, eikä se edes ole mikään iso vaiva.

Vierailija
30/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole pingottamista, kun sen ottaa tavaksi, jota noudattaa. Meikannut olen teini-ikäisestä asti. Seuraavan työpäivän vaatteet asusteineen jo illalla valmiiksi esille, kokonaisuus mietittynä. Kampaajalla käyn kahdesti viikossa.

Niin se menee.

Vierailija
31/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole pingottamista olla hillitty ja rauhallinen ja siisti. Sehän just pitää mielen tasapainoisena, kun asiat on kunnossa, eikä tarvitse hössöttää ja olla homssuinen ja sekaisin. Mä olisin kireä ja ahdistunut, jos mun kotona olisi paikat sikin sokin, tai pitäisi pukeutua rumiin roikkuviin vaatteisiin, tai tukka olisi likainen ja naamassa näppyjä. On ihanaa kun kaikki on tasapainossa ja oikein.

Vierailija
32/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänä aamuna uimassa ennen töihinmenoa.

Huomioni kiinnitti nainen, joka tuli uimahalliin aamukuudelta meikattuna. Nudehuulipunat huulissa. :)

Ei muuta kun uikkarit päälle vain. :)

Vierailija
33/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen normaalin huoliteltu, jos voin hyvin. Kun minulla on alakuloa, näkyy se myös siinä, että hädin tuskin jaksan hiukset harjata.

Vierailija
34/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisin voinut kauniimmin sanoa että minulle on luontaista pitää itsestäni huolta? :D eikä ne geenit mun puolesta syö terveellistä ruokaa ja meikkaa naamaa aamuisin, ihan itse sen teen.

Ihan samaa mäkin teen, ja ostan kalliita vaatteita ja treenaan aivan saatanasti, mutta ei tää mun ugrilaisvartalo tästä silti muuksi muutu. Kaikki maailman dieetitkin kokeiltu.

Vierailija
35/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisilla on suorittajan vikaa, että pitää olla melkein täydellinen joka asiassa. Hoitaa ura, koti, lapset ja olla vielä timmissä kunnossa. Jos se menee yli niin se todella menee. Itse vierastan tällaisia liikasuorittajia. Eivät osaa relata ja ovat monesti kireitä. En kuitenkaan myöskään puolustele täysin leväperäistä ja homssuista olemusta ja jos elämänhallinta on ihan retuperällä. Kultainen keskitie se tässäkin on se paras. Voi olla huoliteltu ja menestyä, vaikka ei suorittaisi jatkuvasti ja uhraisi siihen koko elämää ja omaa mielenrauhaansa.

Minulle se juuri tuo mielenrauhaa kun tiedän että kaikki on kunnossa. Tilillä rahaa, lapset ruokittu ja puhtaissa vaatteissa, itsellä kroppa kunnossa ja jääkaapissa salaattia, koti siisti ja viihtyisä..

Vierailija
36/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa mäkin teen, ja ostan kalliita vaatteita ja treenaan aivan saatanasti, mutta ei tää mun ugrilaisvartalo tästä silti muuksi muutu. Kaikki maailman dieetitkin kokeiltu.

Jaa a, itse harrastan vain kevyttä liikuntaa enkä osta kalliita vaatteita, itselleni sopivia ja kivannäköisiä vain.

Vierailija
37/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sen verran boheemi luonne, että mulle tuo mielenrauhaa ihan muut asiat kuin elävältä kuoleminen.

Vierailija
38/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa a, itse harrastan vain kevyttä liikuntaa enkä osta kalliita vaatteita, itselleni sopivia ja kivannäköisiä vain.

Mä oon 0-veriryhmää, mulle ei riitä kevyt liikunta. Tykkään vaatteista, ja pistän todellakin menemään, jos löydän itselleni sopivia ja kivannäköisiä vaatteita. Tälle vartalolle niitä ei vaan löydy halvalla henkkamaukasta, enkä tykkäisi heidän  laadustakaan.

Eli todellakin joudun ponnistelemaan ja panostamaan enemmän kuin luonnostaan hoikka, eikä silti lopputulos ole välttämättä niin glamouri.

Vierailija
39/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa olla hillitty, huoliteltu ja nätti? Nythän kuuluu olla fitnesspimu.

Vierailija
40/64 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei millään pahalla, mutta hillityt ja huolitellut ovat todella usein kuolettavan ikävää seuraa. Siksi heillä varmaan onkin aikaa puunata itseään ja kotiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi