Kutsun kaikki pohjois, etelä ja itä-Suomesta syntymäpäivilleni
Syntymäpäivät on huomenna klo 5 aamulla. Vain rahalahja, kiitos. On myös kohteliasta antaa lahja vaikka ei pääse tulemaan.
t. Laihialainen
Kommentit (19)
Rahalahja on vulgaaria. Miten olisi villasukat, muumimuki, mariskooli, aalto malja tai paketti vihreitä kuulia?
Vierailija kirjoitti:
Rahalahja on vulgaaria. Miten olisi villasukat, muumimuki, mariskooli, aalto malja tai paketti vihreitä kuulia?
Käy hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy hyvin.
Loistavaa. Huomiseen siis!
olisin tuonut 15.000€ mut nukun tuohon aikaan ja asun keskisuomessa😒
Onnea vaikka et Etelä-Karjalasta meitä kutsunukkaan.
Onko millainen ohjelma? Ehdinkö kahdeksaksi vielä töihin?
Onhan iso ja makea synttärikaakku joka ei lopu heti kesken?
Täällä on esitetty paljon perusteltuja kysymyksiä mutta aloittaja ei vastaa! Ymmärrätkö, että ihmisillä alkaa tulla kiire kun juhlat jo huomenna ja pitäisi pikkuhiljaa tietää minkä värisen puvun vie pesulaan ja mitkä kengät kiillottaa!
Laihialaiset ovat niin pihejä, että he eivät avaa ulko-ovea turhaan, ettei saranat vaan kulu.
Eli oliko tämä vedätystä koko kutsu? Ehdin jo lahjankin paketoida.
Onko ne juhlat vai ei? Pitää kohta lähteä tien päälle että ehditään ajoissa paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Onko ne juhlat vai ei? Pitää kohta lähteä tien päälle että ehditään ajoissa paikalle.
On juhlat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Täällä on esitetty paljon perusteltuja kysymyksiä mutta aloittaja ei vastaa! Ymmärrätkö, että ihmisillä alkaa tulla kiire kun juhlat jo huomenna ja pitäisi pikkuhiljaa tietää minkä värisen puvun vie pesulaan ja mitkä kengät kiillottaa!
Olin valmistelemassa juhlia enkä ehtinyt vastaamaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Onko tarjolla kakkua ja kahvetta?
On. Kahvia on yksi kuppi kakun siivu per henkilö.
Vierailija kirjoitti:
Pukukoodi?
Aamupuku
No voi harmi kun minä olen Länsi-Suomesta Iisalmelta niin nyt ei pääse