Mistä hillityt, huolitellut ja nätit ihmiset saavat sen motivaation pingottamiseen?
Onko se jotain sisäsyntyistä vai? Itse olen suttuinen homssu enkä ikinä jaksa panostaa. Ihailen silti näitä super-ihmisiä.
Kommentit (64)
Hellyyttävä olet.
Mulla sama ongelma. Vaikka kuinka yritän, jotain menee lähes aina pieleen. Tosin osavaikuttajana saattaa olla pienet lapset jaloissa pyörimässä, jolloin itsensä laittamiseen ei jää paljoa aikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sen täytyy olla geeneissä.
Mä pingotan ja yritän olla huoliteltu, mutta AINA menee mönkään. Olen ihan kävelevä katastrofi noissa asioissa. Siis vaikka olisi miten hienot vaatteet periastteessa, niin sitten huomaan jälkikäteen, että joku vetskari onkin ollut auki koko päivän tms. Hame jää aika isrin takaa sukkahousuihin. Pusero napitettu väärin napinreikiin. Suupieleen tai hampaanväliin on jäänyt ruokaa. Puseron kainalossa on reikä, jonka on unohtanut ja näkyy muille, kun nostaa kättä, mutta itse ri tietenkään näe sitä. Ja yleisin - luulee näyttävänsä hyvältä kotoa lähtiessä ja työpaikalla tajuaa yhtäkkiä, että pusero onkin läpinäkyvä. Tämä tapahtui mulle juuri. Jne. Kaikilla ei ole tätä kykyä, vaikka kuinka yrittäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä vaatisi enemmän energiaa ja pingotusta olla lihava, homssuinen ja itsestään huolta pitämätön.. Ei ole luontaista nääs.
Niin, olet sisäsyntyisesti parempi kuin me homssut.
Helpottiko paha olo vai pitääkö vielä hivellä sitä heikkoa itsetuntoa?
Ilmeisesti sitten niin. Vastasin vain ap:n kysymykseen, oikein hyvä olo on, tänäänkin :)
Mut hei, ethän sä nyt kovin paljon suodata sanojasi. Meidän hyväosaisten pitäis levittää hyvää ei pahaa, eiks niin? T. ohis, jolla on myös onnistanut geenilotossa
Miten olisin voinut kauniimmin sanoa että minulle on luontaista pitää itsestäni huolta? :D eikä ne geenit mun puolesta syö terveellistä ruokaa ja meikkaa naamaa aamuisin, ihan itse sen teen.
Ihan samaa mäkin teen, ja ostan kalliita vaatteita ja treenaan aivan saatanasti, mutta ei tää mun ugrilaisvartalo tästä silti muuksi muutu. Kaikki maailman dieetitkin kokeiltu.
Sama täällä, on naisia jotka näyttävät tässä samassa painossa keijukaisilta, itse näytän ihan kuulantyöntäjältä. Nyt joku idiootti alkaa selittämään että olen vain läski. Ei, en ole lihava vaan hoikka mutta valitettavasti isoluinen ja luonnostaan muskulaarinen naiseksi. Raajojani, hartioitani ja rintakehääni en saa kapeiksi ja siroiksi vaikka näännyttäisin itseäni. Minua on haukuttu läskiksi koko ikäni, kaipa sitten olen lihava muiden mielestä, koska en ole pienikokoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä vaatisi enemmän energiaa ja pingotusta olla lihava, homssuinen ja itsestään huolta pitämätön.. Ei ole luontaista nääs.
Niin, olet sisäsyntyisesti parempi kuin me homssut.
Helpottiko paha olo vai pitääkö vielä hivellä sitä heikkoa itsetuntoa?
Ilmeisesti sitten niin. Vastasin vain ap:n kysymykseen, oikein hyvä olo on, tänäänkin :)
Mut hei, ethän sä nyt kovin paljon suodata sanojasi. Meidän hyväosaisten pitäis levittää hyvää ei pahaa, eiks niin? T. ohis, jolla on myös onnistanut geenilotossa
Miten olisin voinut kauniimmin sanoa että minulle on luontaista pitää itsestäni huolta? :D eikä ne geenit mun puolesta syö terveellistä ruokaa ja meikkaa naamaa aamuisin, ihan itse sen teen.
Ihan samaa mäkin teen, ja ostan kalliita vaatteita ja treenaan aivan saatanasti, mutta ei tää mun ugrilaisvartalo tästä silti muuksi muutu. Kaikki maailman dieetitkin kokeiltu.
Sama täällä, on naisia jotka näyttävät tässä samassa painossa keijukaisilta, itse näytän ihan kuulantyöntäjältä. Nyt joku idiootti alkaa selittämään että olen vain läski. Ei, en ole lihava vaan hoikka mutta valitettavasti isoluinen ja luonnostaan muskulaarinen naiseksi. Raajojani, hartioitani ja rintakehääni en saa kapeiksi ja siroiksi vaikka näännyttäisin itseäni. Minua on haukuttu läskiksi koko ikäni, kaipa sitten olen lihava muiden mielestä, koska en ole pienikokoinen.
"Ugrilaisvartalo"
Haha, ainakin olet sanava! :-D
Molemmat ääripäät ovat rasittavia, ja moni jollain tavalla epänormaali. Todella hillitty ja huoliteltu on usein kontrollifriikki ja moni näistä on esim. pakko-oireinen tai asperger.
Toisaalta aivan hirveä häsläävä homssu, jolla ei ole mitään itsehillintää käytöksessä, on piittaamaton muista, ja heillä saattaa olla keskittymishäiriö, ADHD tai vastaava.
Puhun siis ääripäistä, en niistä tavallisista tapauksista. Uskon että nämä on osittain perittyjä ominaisuuksia.