Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Veera ei heittänyt Teuvoa kanveesiin?

Vierailija
19.12.2017 |

Teuvo räkäkänissä rapiat 170cm ja Veera selvinpäin, poliisi, taekwondo mestari ja jotain 185cm. Helppo nakki olisi ollut heittää Teuvo lattiaan?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minä jotain känni-idioottia alkaisi maahan heittämään. Selväähän oli, että paikalla muitakin ihmisiä ja ei yrittänyt lyödä tai potkaista. Ennemmin ottaisin tuon pakkopusun vastaan kuin alkaisin tyrkkimään ja käyttämään voimakeinoja, koska en halua ketään satuttaa. Mukavan syytteen saa kamppailulajitaustalla liioittelusta. Muutenkin jos tuttu ihminen tulee lähelle niin en mä oleta, että se tekisi jotain tuollaista tai esim.löisi. Eli päästäisin lähelle tutun, ehkä hän kuiskaa jotain? En tiedä, mutta näin ajattelisin itse. Harrastan itsekin kamppailulajeja.

Vierailija
22/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusupöljäke olisi uhriutunut vielä enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin jäädyin täysin kun minulle tuttu mies työpaikalta kävi käsiksi ("hyväili" kovakauraisesti takapuolta, suuteli väkisin ja NUOLI korvaa). Harrastin nuorempana kymmenen vuotta nyrkkeilyä ja silti olin siinä seinän vieressä kuin kasa tärisevää paskaa. Ja vittu ensimmäinen ajatus oli häpeä. Myöhemmin nousi vitutus. Etenkin kun toin asian esille esimiehelle ja sain vain räkäiset naurut päälle.

Ikävä juttu kaikin puolin. Ensi kerralla pistät meililä perään ja cc:ksi jonkun liiton ihmisen tai muun luottotyypin ja jos (asillista vastausta ei tule vastaat ketjuun ja poliisi cc:ksi).

Törppöily on mielestäni pieni rikos siihen verrattuna, että työanataja vähättelee asiaa.

M40

Vierailija
24/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Tuolla lajitaustalla ei oikein heitetä ketään kanveesiin. Taekwondo on lajina lähes pelkkää potkimista. Muitakin liikkeitä harjoitellaan, mutta ei niin paljon, että niistä olisi hyötyä tositilanteessa vahvempaa vastustajaa vastaan. 

Urpo. Joka kerta yllätät.

M40

Hyvät perustietoniko yllättivät? Olen näitä asioita opiskellut teini-ikäisestä asti ja kuka tahansa voisi kertoa sinulle saman. 

Vierailija
25/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minä jotain känni-idioottia alkaisi maahan heittämään. Selväähän oli, että paikalla muitakin ihmisiä ja ei yrittänyt lyödä tai potkaista. Ennemmin ottaisin tuon pakkopusun vastaan kuin alkaisin tyrkkimään ja käyttämään voimakeinoja, koska en halua ketään satuttaa. Mukavan syytteen saa kamppailulajitaustalla liioittelusta. Muutenkin jos tuttu ihminen tulee lähelle niin en mä oleta, että se tekisi jotain tuollaista tai esim.löisi. Eli päästäisin lähelle tutun, ehkä hän kuiskaa jotain? En tiedä, mutta näin ajattelisin itse. Harrastan itsekin kamppailulajeja.

Juuri näin. Mitä voitettavaa voimankäytöllä olisi saavuttanut.

Vierailija
26/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiellettyä käyttää taitoja siviilissä.

Höpö höpö, totta kai saa käyttää itsensä puolustamiseen. Mutta liiallista voimaa ei saa käyttää ja syyllistyä hätävarjelun liioitteluun.

Sitäpaitsi entiselle lajin harrastajalle, jolla ei ole enää edes kilpailulisenssiä ei voi seurata lajinkaan puolesta käytännössä yhtään mitään. Eikä varsinkaan jos pysyy itsepuolustukseksi katsottavassa teossa.

Vierailija
27/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alentunut moiseen ja hyvä niin. Mikään ei ole niin oksettavaa kuin suomalainen mies, kuka enää kehtaa seurustella moisen kanssa?

Läheisessä kauppakeskus valkeassa on onneksi 12-16 vuotiaat tytöt valinneet poikakaverikseen ulkomaalaisen miehen, muu suomi voisi ottaa tästä mallia

Vierailija
28/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älytöntä opetella itsepuolustustaitoja jos niitä ei saa käyttää...

Kyseessä on huippu-urheilija eikä mikään itsepuolustustaitojen opiskelija.

Huippu-urheilija :D Saappaanheiton SM-kisoissa on kovempi taso kuin naisten taekwondon MM-kisoissa.

Ja missä lajissa sinä olet kilpaillut olympialaisissa?

Ja missä sinä? Ja miten se asiaan liittyy?

Vierailija
29/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pataan vetämällä olisi Veera saanut välittömän tyydytyksen, mutta rikosilmoituksen tekemisellä Veeran onnistuu kiduttaa Teuvoa pitempään. Oikein toimittu.

Vierailija
30/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako, tekopyhiä haukutte dissaajia ja olette aivan samanlaisia.

Vierailija
31/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi Veera ei kilistellyt avaimia vaikka?

Vierailija
32/32 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Veera ei kilistellyt avaimia vaikka?

Eikö tuossa pitänyt sanoa määrätietoisesti ei?