Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Joulu on yhdessäolon ja hyvien ruokien, mutta myös jakamisen aikaa. Olisiko teidän pöytänne ääressä tilaa vielä sellaiselle, joka muuten jäisi yksin? Vai kaipaatko juuri sinä seuraa ja toivot hiljaa tulevasi kutsutuksi vaikka ihan vain glögille tänä jouluna?
Tällä sivulla voit joko toivottaa vieraan tervetulleeksi omaan pöytääsi tai halutessasi ilmoittautua itse vieraaksi.

https://www.valio.fi/yhdessapoydassa/

• ylös 7
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

En tosiaankaan kutsu ketään. Yksi sukulaistäti olisi tervetullut, mutta ei kuulemma enää jaksa lähteä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Sivulla on 8 sivua ilmoituksia vapaista joulupöydistä. Suomessa on vielä hyviäkin ihmisiä, jotka haluavat torjua yksinäisyyttä. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Saako sieltä valita jonkun miljonäärin. En minä mitään yksinäistä köyhää halua

Vierailija

Selailin ja huomasin, että harva joka tapauksessa haluaa tarjota oikeaa joulukokemusta. Mikä on ymmärrettävää. Itse en menisi tuntemattomien luo enkä ottaisi tuntematonta luo.

Vierailija

Ihana idea minusta, voisin ottaa yksinäisen kotiini, mutta epäilen ettei halua tulla viiden lapseni kanssa samaan joulupöytään

Vierailija

Riskinä vaan voisi olla, että henkilö ei olisi miellyttävä esim. Narsisti. Siinä olisi joulu pilalla. Mielummin olen yksin sitten kirjani kanssa