Saako teillä aikuiset lapset olla niin paljon teidän mökillä, kun haluavat?
Kommentit (13)
Ei tietystikään, saavat tulla jos meille sopii, katsos kun meillä on muutakin elämään kuin jo aikuiset lapsemme. Yksi miniöistä ei saa tulla lainkaan, hän on sen luonteinen, ettei kukaan, ei edes hänen omat vanhempansa, häntä jaksa, joten poika käy lapsensa kanssa kahdestaan.
Ei, kutsuttuna ja tietysti jos meille sopii, niin myös silloin kun itse ehdottavat, aina ei meille käy.
Kyllä! Se on erittäin suotavaa. Seura kelpaa ja oma-aloitteisuus pihahommissa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietystikään, saavat tulla jos meille sopii, katsos kun meillä on muutakin elämään kuin jo aikuiset lapsemme. Yksi miniöistä ei saa tulla lainkaan, hän on sen luonteinen, ettei kukaan, ei edes hänen omat vanhempansa, häntä jaksa, joten poika käy lapsensa kanssa kahdestaan.
Sama meillä, emme mekään mene heille kotiin vähän väliä.
Tottakai mökillä saa olla juuri niin paljon kuin itse vain haluaa ja ehtii.
Saisin olla vanhempieni mökillä milloin huvittaa, mulla on avain sinne myös. Mutten käy kuin silloin ,kun vanhemmat ovat siellä. Omaa mökkiä ei ole.
On mulla kyllä avain vanhemmillenikin. Mutten käy itsekseni sielläkään.
Vanhempani on jo sen verran iäkäs, ettei pärjää enää yksin mökillä. Kyseessä mökki, johon mennään veneellä. Yhdessä käymme.
Toki ja voivat kutsua kavereita mukaan.
Lapsella on aina koti vanhempien luona ja kotiinhan voi tulla silloin, kun itselle sopii. Kotioletus ulottuu myös vanhempien mökkiin.
Meillä on vielä sen verran kiireitä, että mökkiä voisi käyttää enemmänkin. Lapset saavat mennä mökille niin paljon kun haluavat, olimme me siellä tai emme, mutta eivät hekään oikein ehdi. Mökkimatkaan menee kaikilta alle 1h ettei sekään olisi esteenä. Aikuiset lapsemme osaavat myös huolehtia, että seuraavankin on mukava tulla siistiin mökkiin, ettei tarvitse senkään takia rajoittaa heidän siellä oloaan. Joskus joku varaa mökin esim. kavereiden kanssa olemiseen ja muut osaavat silloin pysyä poissa.
Saisivat olla, mutta eivät halua kuin piipahtaa velvollisuudesta ehkä yhden viikonlopun kesässä.