Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko myös naisten eliittiä eli ensimmäisessä avioliitossa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja ainakin yli keskituloinen mies

Vierailija
19.12.2017 |

Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

perskeles.. mulla on kolme lasta ja itselläkin palkkatulot reilusti yli keskiarvon.. muuten mahtuisin sun muottiisi. Ja mulla on tapana olla ystävällinen kaikille, jotka eivät ole idiootteja. Eli sun kohdalla tekee kyllä tiukkaa olla ystävällinen.

Vierailija
22/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo kaikki paitsi omakotitalo, sen sijaan on vuokra kerrostaloasunto isolla puutarhalla ja uima-altaalla. Mutta oon jatkuvasti sairas, lapset sairastelee, mies on ilkeä ja haluaisin vaan juosta pois. Mitä hemmetin eliittiä? Kivempaa oli köyhänä sinkkuna koska olin onnellinen ja terve!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen avoliitossa, lapsia on kolme ja talo on paritalo. Auton on vähän pakko olla farmari tälle laumalle. Mies on yli keskituloinen.

Kaikista näistä asioista lapset ovat ainoa, jonka katson mitenkään omaksi ansiokseni. Puhuttaisiinko mieluummin omasta koulutuksestani, palkastani tai henkisistä ominaisuuksistani?

Vierailija
24/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh kaikki osui. En kyllä katso olevani mitään eliittiä. Ihan normaali ihminen joka ei luokittele ketään.

Vierailija
25/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitään noista enkä tule koskaan olemaankaan. T: ruma ja tissitön nainen

Vierailija
26/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut noista on mutta se mies puuttuu.

Vierailija
27/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinkku, lapseton, työtön, köyhä. Mutta tärkeimpänä se, että olen onnellinen monista asioista. Esim. siitä, ettei tarvitse pitää yllä mitään "eliitti-kulissia", jossa ylpeillään miehen tuloilla. Naurettavaa. :D 

Vierailija
28/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et valitettavasti ole naisten eliittiä.Jos olisit rikastunut omilla ansioillasi etkä laskisi miehesi varallisuutta omaksesi niin tilanne olisi toinen.

Siis hetkinen, missä sanottiin ettei ap:lla itsellään olisi hyvät tulot? Se ei riitä mihinkään, jos mies on surkeasti tienaava. Molemmilla pitää olla hyvät tulot.

Kenellä suurituloisella naisella tulee edes mieleen mainita (ainoastaan tai ylipäätään) miehen tulot?

Se siitä ap:n hyvätuloisuudesta. 

Vierailija
29/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperheessä kärvistelevä ei välttämättä ole lähelläkään "eliittiä" vaikka kiillottaakin sädekehäänsä täällä.

Meillä on ihana uusperhe, jo toinen perheellemme rakennettu okt, 2 farmariautoa yms. Kissa kuoli pari vuottaa sitten mutta tyttären kissa tulee välillä hoitoon.

Miehen tulot menee jo yli 100k€/v eli reippaasti keksituloinen on.

Vierailija
30/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole eliittiä. Minulla ei ole riesanani mitään otsikossa mainituista asioista.

Vierailija
31/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on molemmat poikia, vähentääkö se eliittiasemaani vai lisääkö? Samoin farmarin tilalla on maasturi, tuleeko siitä plussaa vai miinusta. Kauheaa, en tiedä olenko eliittiä vai vain prismaperheen äiti.

Vierailija
32/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ydinperheessä kärvistelevä ei välttämättä ole lähelläkään "eliittiä" vaikka kiillottaakin sädekehäänsä täällä.

Meillä on ihana uusperhe, jo toinen perheellemme rakennettu okt, 2 farmariautoa yms. Kissa kuoli pari vuottaa sitten mutta tyttären kissa tulee välillä hoitoon.

Miehen tulot menee jo yli 100k€/v eli reippaasti keksituloinen on.

Huhuh, taitaa tuolla tyylillä ja vauhdilla olla kohta tulossa se uusperheen uusi laajennusosa.

Vierailija
33/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap:n mukaan eliittiä, koska asumme kerrostaloasunnossa. Samalla hintaa saisi omakotitalon jostain pöpeliköstä, mutta sitten pitäis olla jo kaksi farmariautoa.

Mihin se kultainen noutaja unohtui, ap? No meillä ei ole sitäkään.

Vierailija
34/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tarkoitti varmaan  naisten tylsimystöä. Kukaan älykäs ei halua noin tylsää.

Vierailija
35/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä lähtien keskiluokka on ollut eliittiä?

Vierailija
36/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5 jee!!

Vierailija
37/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmariauto on työväenauto rukkaset ja työkalut kontissa. Ylempi keskiluokka ja johtava luokka ajavat sedania tai coupea.

Vierailija
38/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo

Nou shit?

Vierailija
39/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki täsmää muuten mutta autoa ei ole, mies psyykkksesti sairas ja seksitön avioliitto. Tuskin siis olen naisten eliittiä kuitenkaan.

Vierailija
40/100 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheltä liippasi, mutta enpä päässyt eliittiin, pahus. Lapsia on yksi liikaa ja omakotitalo myytiin, kun lapset kasvoivat aikuisiksi. Nyt täytyy kyllä miehelle tunnustaa, että hänellä on surkea eliititön vaimo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi