Oletko myös naisten eliittiä eli ensimmäisessä avioliitossa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja ainakin yli keskituloinen mies
Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen
Kommentit (100)
Nuo kaikki paitsi omakotitalo, sen sijaan on vuokra kerrostaloasunto isolla puutarhalla ja uima-altaalla. Mutta oon jatkuvasti sairas, lapset sairastelee, mies on ilkeä ja haluaisin vaan juosta pois. Mitä hemmetin eliittiä? Kivempaa oli köyhänä sinkkuna koska olin onnellinen ja terve!
Olen avoliitossa, lapsia on kolme ja talo on paritalo. Auton on vähän pakko olla farmari tälle laumalle. Mies on yli keskituloinen.
Kaikista näistä asioista lapset ovat ainoa, jonka katson mitenkään omaksi ansiokseni. Puhuttaisiinko mieluummin omasta koulutuksestani, palkastani tai henkisistä ominaisuuksistani?
Höh kaikki osui. En kyllä katso olevani mitään eliittiä. Ihan normaali ihminen joka ei luokittele ketään.
En ole mitään noista enkä tule koskaan olemaankaan. T: ruma ja tissitön nainen
Muut noista on mutta se mies puuttuu.
Sinkku, lapseton, työtön, köyhä. Mutta tärkeimpänä se, että olen onnellinen monista asioista. Esim. siitä, ettei tarvitse pitää yllä mitään "eliitti-kulissia", jossa ylpeillään miehen tuloilla. Naurettavaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et valitettavasti ole naisten eliittiä.Jos olisit rikastunut omilla ansioillasi etkä laskisi miehesi varallisuutta omaksesi niin tilanne olisi toinen.
Siis hetkinen, missä sanottiin ettei ap:lla itsellään olisi hyvät tulot? Se ei riitä mihinkään, jos mies on surkeasti tienaava. Molemmilla pitää olla hyvät tulot.
Kenellä suurituloisella naisella tulee edes mieleen mainita (ainoastaan tai ylipäätään) miehen tulot?
Se siitä ap:n hyvätuloisuudesta.
Ydinperheessä kärvistelevä ei välttämättä ole lähelläkään "eliittiä" vaikka kiillottaakin sädekehäänsä täällä.
Meillä on ihana uusperhe, jo toinen perheellemme rakennettu okt, 2 farmariautoa yms. Kissa kuoli pari vuottaa sitten mutta tyttären kissa tulee välillä hoitoon.
Miehen tulot menee jo yli 100k€/v eli reippaasti keksituloinen on.
Onneksi en ole eliittiä. Minulla ei ole riesanani mitään otsikossa mainituista asioista.
Lapset on molemmat poikia, vähentääkö se eliittiasemaani vai lisääkö? Samoin farmarin tilalla on maasturi, tuleeko siitä plussaa vai miinusta. Kauheaa, en tiedä olenko eliittiä vai vain prismaperheen äiti.
Vierailija kirjoitti:
Ydinperheessä kärvistelevä ei välttämättä ole lähelläkään "eliittiä" vaikka kiillottaakin sädekehäänsä täällä.
Meillä on ihana uusperhe, jo toinen perheellemme rakennettu okt, 2 farmariautoa yms. Kissa kuoli pari vuottaa sitten mutta tyttären kissa tulee välillä hoitoon.
Miehen tulot menee jo yli 100k€/v eli reippaasti keksituloinen on.
Huhuh, taitaa tuolla tyylillä ja vauhdilla olla kohta tulossa se uusperheen uusi laajennusosa.
En ole ap:n mukaan eliittiä, koska asumme kerrostaloasunnossa. Samalla hintaa saisi omakotitalon jostain pöpeliköstä, mutta sitten pitäis olla jo kaksi farmariautoa.
Mihin se kultainen noutaja unohtui, ap? No meillä ei ole sitäkään.
Ap tarkoitti varmaan naisten tylsimystöä. Kukaan älykäs ei halua noin tylsää.
Mistä lähtien keskiluokka on ollut eliittiä?
Farmariauto on työväenauto rukkaset ja työkalut kontissa. Ylempi keskiluokka ja johtava luokka ajavat sedania tai coupea.
Vierailija kirjoitti:
Provo
Nou shit?
Kaikki täsmää muuten mutta autoa ei ole, mies psyykkksesti sairas ja seksitön avioliitto. Tuskin siis olen naisten eliittiä kuitenkaan.
Läheltä liippasi, mutta enpä päässyt eliittiin, pahus. Lapsia on yksi liikaa ja omakotitalo myytiin, kun lapset kasvoivat aikuisiksi. Nyt täytyy kyllä miehelle tunnustaa, että hänellä on surkea eliititön vaimo.
perskeles.. mulla on kolme lasta ja itselläkin palkkatulot reilusti yli keskiarvon.. muuten mahtuisin sun muottiisi. Ja mulla on tapana olla ystävällinen kaikille, jotka eivät ole idiootteja. Eli sun kohdalla tekee kyllä tiukkaa olla ystävällinen.