Oletko myös naisten eliittiä eli ensimmäisessä avioliitossa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja ainakin yli keskituloinen mies
Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen
Kommentit (100)
No voi ,voi.
Kylläpä eliittinainen ap. nyt on jalo meitä 'kovaosaisia' kohtaan.
Ihan liikuttunut olen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisten eliittiä, eli en avioliitossa, yli keskituloinen, farmariauto ja omistusasunto (ei ole OKT, mutta samalla rahalla senkin saisi jos vaihtaisi paikkakuntaa).
Miten voisit olla eliittiä jos et ole edes päässyt naimisiin??
samaa ihmettelen
Tuolla perusteellahan esim. Afrikassa ei sitten paljon muita olisikaan, kuin niitä 'eliittinaisia'
Ihana ihminen olet kun olet silti ystävällinen!
Olen, mutta en kyllä tiennyt olevani eliittiä. Olen ajatellut olevani Kerttu Keskiverto.
En ole koskaan ollut.
Luottotiedoton, duunari, eronnut, yksi lapsi, ei ole omaisuutta ja asunut koko aikuisiän vuokralla.
50v.
Ohh, pääsin naisten eliittiin! Aion tehdä nyt arvoni kyllä selväksi kaikille, jotka pitävät minua peruspirjona. Millaiset naiset eivät sitten kuulu tähän eliittiin? Millainen on huono-osaisin nainen? Tämä on mielenkiintoista!
Tuohon vertailuun mulla on lapsia liikaa ja autona tila-auto.
Vierailija kirjoitti:
What! Ei nyt MIEHEN tulot tee eliittinaiseksi vaan ne naisen OMAT tulot ja koulutus ja työ.
T. Tuplasti miestään enemmän tienaava mamma jolla oman uran ansiosta asiat kunnossa
No sun mies ei sitten ole eliittiä, mutta pääasia että sä olet? Minä minä ”feministi”, tuplasti miestä parempi.
No täytyy sanoa että onneksi en ole tuollaisessa "eliitissä".... elämä olisi pilalla jos olisi kaksi lasta roikkumassa jaloista ja vielä joku talo päälle riippakivenä.
Olen, kaiiki kohdat täyttyy. Mutta olen myös sairaseläkkeellä. Työkyvytön. Erikoinen tapaus siis.
Enemmän. Kaikki muut, paitsi vika kohta täyttyy. Itse olen se, joka on reilusti yli keskituloinen.
Kyllä olen ja sivusuhteina on nuoria komeita miehiä!
Olen kans elittiä, minulla on golfosake.
Olen supereliittiä, koska listaus pitää aikalailla paikkaansa, paitsi olen leski.
Vierailija kirjoitti:
What! Ei nyt MIEHEN tulot tee eliittinaiseksi vaan ne naisen OMAT tulot ja koulutus ja työ.
T. Tuplasti miestään enemmän tienaava mamma jolla oman uran ansiosta asiat kunnossa
Samaa mietin!
Mulla kolme lasta, paljon isommat tulot kun miehellä ja itse maksettu ja hommattu bemarikin pihassa ;)
Vierailija kirjoitti:
Avoliitto, 1 lapsi, okt (puoliksi miehen kanssa), itsellä farkku ja miehellä katumaasturi, miehen palkka on hädin tuskin naisten keskiarvo ja itse tienaan puolet paremmin, ei kultastanoutajaa eikä muitakaan elikoita. Kakkosasunto (omani) on ja sijoitusasunnosta puolikas.
Eli ihan luuseri... ei edes naimisiin päässyt :D
Voit vielä päästä, älä menetä toivoa
Eihän silloin mitään eliittiä ole, jos on kakaroilla mennyt elämänsä pilaamaan XD Levähtänyt kroppa, oma aika mennyttä ja parisuhde pilalla. Ei sitä settiä miehen tulot enää pelasta.
samaa ihmettelen