Oletko myös naisten eliittiä eli ensimmäisessä avioliitossa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja ainakin yli keskituloinen mies
Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen
Kommentit (100)
Muuten kaikki, paitsi (vielä) vain yksi lapsi ja talo on paritalo. Kylläkin asumme Espoossa varakkaalla alueella ja mies tulolistoilla, niin pääsenhän, oi pääsenhän eliittiin? Minä en todellakaan ole missään tulolistojen lähelläkään, olen kotiäiti.
Tylsästä keski-ikäisestä eliittiin, vau! Joo, eka avioliitto, omakotitalo, lapsia kylläkin kolme, kaksi farmari-autoa ja molemmat tienataan enemmän kuin keskituloinen (minä kylläkin nipinnapin yli rajan). Mä olisin lisännyt tähän eliittikuvaukseen vielä mökin ja sen koiran. Näitä meillä ei ole, eikä kyllä taida tullakaan.
😂 😂
Harhainen muumimamma olet ap-trolli, et muuta. No wt ehkä myös. Kyllä se siitä.
Ymmärrätkö ap edes mitä eliitti tarkoittaa? Ei ainakaan kuvailemaasi keskiluokkaista naista.
Te ette edes tajua kuinka hölmöjä ja noloja te olette...lapsiaikuisia...onnea 😂 voi elämä...
Pitääpä kertoa vaimolle ettå on eliittiä kun kaikki täsmäsi. Itse kyllä pitää tätä ihan tavallisena olotilana, koska se on niin tavallista.
Kaikki täsmää, mutta ei se minusta eliittiä tee, ikävä kaiku koko sanalla
Todella harva on eliittiä, vaikuttaa siltä
On nuo kaikki ja lisäksi myös kolmas lapsi sekä myös omat tulot yli keskiansion.
Mainitsemasi kriteerit täyttyy, mutta mitä tarkoitat eliitillä? Perus keskiluokkaista elämää tämä on.
Vierailija kirjoitti:
Et valitettavasti ole naisten eliittiä.Jos olisit rikastunut omilla ansioillasi etkä laskisi miehesi varallisuutta omaksesi niin tilanne olisi toinen.
Olen samaa mieltä. Mielestäni ap on elämässään hyvin pärjännyt, keskiluokkainen tavis. Itseäni taidan pitää keski-ikäiseen eliittiin kuuluvana kun on perittyä varallisuutta, itse ansaittua varallisuutta, tuottavaa varallisuutta (osakkeita), korkeakoulututkinto, kaksi peruskouluikäistä lasta, noutaja, iso paritalohuoneisto maakuntakaupungissa Saimaan rannalla, ainakin tällä hetkellä asumuserossa mutta lapset nuoruusvuosien pitkäaikaisen poikaystävän ja viisitoistavuotisen aviomiehen kanssa, edelleen väleissä entisen miehen kanssa, joka yli keskituloinen maisterikoulutettu, molemmat töissä yksityisellä sektorilla mies ulkomailla tällä hetkellä, minä omassa yrityksessä, matkustelen ulkomailla 1-2 kertaa vuodessa, lomailen vanhempien talviasuttavalla mökillä ja maksan siitä heille vuokraa, vanhempani ovat yli keskituloisia eläkeläisiä samoin miehen vanhemmat, autona saksalainen crossover.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen
pidät toisia "vähempiarvoisena" .. ja olet ystävällinen :) kaunista!
MIten tuo muka on eliittiä? kuka vaan voi saada tuollaista, suorastaan itsestäänselvää.
koittakaa opiskella itsenne kirurgiksi tai kansainväliseksi juristiksi, se on eliittiä se ja vaatii jotain muutakin kun haarojen levittämistä ja synnyttämistä
Joo, olin... Enkä halunnut luopua siitä unelmasta vaikka mies alisti, kontrolloi, laiskotteli, vedätti ja petti. Tällainen ideaalikuva oli jäänyt minulle vanhempien eron takia ja tietenkin yhteiskunnan sosiaalisen paineen. Kärsin sen takia ihan liian monta vuotta ja toivoisin että tällaista lumeideaalia ei olisi tuomassa painetta kestää väärinkohtelua.
En ole eliittiä, olen toisessa avioliitossa, mutta kuitenkin ydinperheessä (ensimmäinen liitto lapseton) ja meillä on vain yksi lapsi. Emme asu omakotitalossa, vaan omakotitalon hintaisessa kerrostaloasunnossa. Auto on tila-auto. Mies tienaa reilusti yli 100000€ vuodessa, tänä vuonna yli 240000€ osakepalkkioiden kanssa. Lapsi on überälykäs ja hyväkäytöksinen.
Hah! Et sinä ole eliittiä, minä olen. Luuserit on ensimmäisen miehen kanssa. Minä erosin ja sain exäm rahat ja nyt minulla on nuorempi mies, joka hyvin tienaava akateeminen ja vapaampi elämä. Eikä kukaan sano mitään minulle miten rahani saan käyttää tai lapset kasvattaa.
Vierailija kirjoitti:
What! Ei nyt MIEHEN tulot tee eliittinaiseksi vaan ne naisen OMAT tulot ja koulutus ja työ.
T. Tuplasti miestään enemmän tienaava mamma jolla oman uran ansiosta asiat kunnossa
No enpä tiedä, kun olen kuullut tällaisenkin määritelmän:
Menestynyt mies on sellainen, joka tienaa enemmän kuin nainen tuhlaa.
Menestynyt nainen on sellainen, joka onnistuu löytämään tällaisen miehen.
T. Menestynyt nainen
En.
Okt ja auto puuttuu. Rivarineliö kaupungissa.