Oletko myös naisten eliittiä eli ensimmäisessä avioliitossa, kaksi lasta, omakotitalo, farmariauto ja ainakin yli keskituloinen mies
Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen
Kommentit (100)
En ole. En ole koskaan ollut naimisissa. Oma talo on, ja farmariauto. Avomiehen tulotkin on varmaan vähemmän kuin minulla.
Farkku puuttuu, mutta vain koska pidän pienempää autoa näppärämpänä. Ajelen siis viistoperä Audilla.
Mulla on kaikki mitä luettelit. Olen tavis.
Ap joko sä uskallat lähteä ulos, onko musta silmä jo parantunut?
2/5, tosin niitäloppuja en edes halua :D
Et valitettavasti ole naisten eliittiä.Jos olisit rikastunut omilla ansioillasi etkä laskisi miehesi varallisuutta omaksesi niin tilanne olisi toinen.
Meillä vain yksi lapsi, mutta kaksi kalliimmanpuoleista autoa.
Vastaan vaimoni puolesta. Olen työtön perheenisä.
T:mies.
Kaikki löytyy. Luulin olevani parjattu Prismaperheellinen, mutta nyt olenkin eliittinainen! On tää metkaa. :D
Onko Madonna eliittiä vaikka hänellä ei ole noita luettelemiasi asioita? Tai ehkä omakotitalo löytyy...
Olen supereliittiä. Minulla ei ole lapsia, parisuhdetta eikä farkkuautoa, mutta sen sijaan on farkkuhousut ja velaton asunto Helsingissä.
What! Ei nyt MIEHEN tulot tee eliittinaiseksi vaan ne naisen OMAT tulot ja koulutus ja työ.
T. Tuplasti miestään enemmän tienaava mamma jolla oman uran ansiosta asiat kunnossa
Avoliitto, 1 lapsi, okt (puoliksi miehen kanssa), itsellä farkku ja miehellä katumaasturi, miehen palkka on hädin tuskin naisten keskiarvo ja itse tienaan puolet paremmin, ei kultastanoutajaa eikä muitakaan elikoita. Kakkosasunto (omani) on ja sijoitusasunnosta puolikas.
Eli ihan luuseri... ei edes naimisiin päässyt :D
Vierailija kirjoitti:
Et valitettavasti ole naisten eliittiä.Jos olisit rikastunut omilla ansioillasi etkä laskisi miehesi varallisuutta omaksesi niin tilanne olisi toinen.
Siis hetkinen, missä sanottiin ettei ap:lla itsellään olisi hyvät tulot? Se ei riitä mihinkään, jos mies on surkeasti tienaava. Molemmilla pitää olla hyvät tulot.
Pahus, viidestä osui yksi kohdilleen.
Ne lapset, nimittäin.
Eikä tässä mitään keskituloista miestä tarvita, kun itse tienaa. Omakotitaloon en muuttaisi enää, vaikka maksettaisiin. Ensimmäinen avioliitto olisi vielä edessä ja farkkumallin perhekuljetinta en enää kaipaa, koska rattaat ja vaippapaketit ovat jo takanapäin.
Hahaa! Luin aloituksen muuten ihan oikein, mutta lopun luin
---ainakin yksi keskituloinen mies :D
En ole. Lapsia on liikaa (3) ja asumme tavallista omakotitaloa paljon hintavammassa kerrostaloasunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka olen niin olen silti vähempiarvoisille naisille ihan ystävällinen
En enää, kymmenen vuotta sitten oli tuo kaikki, nyt olen lähihoitaja, asun kerrostalossa, yksinhuoltaja, pieni vanha auto, kananperse tukka, syön jouluna kinkkua ja juon olutta.
Niin se elämä heittelee ykkösluokasta wtksi tai miten se on?
Hyvin harva on eliittiä mutta ystävällinen voi silti olla