Kallein lahja, jonka teidän teini saa?
Meidän teinit eivät osanneet toivoa mitään, joten saavat useamman pienemmän lahjan. Kaikki varmasti mieluisia. Kuulin nyt, että joissain perheissä teinit saavat uusia puhelimia tai läppäreitä joululahjoiksi. Onko noin kalliit lahjat yleisiä?
Kommentit (223)
Teininäiti kirjoitti:
Teinin hartain toive oli saada tänäkin jouluna tietokone jolla olisi voinut pelatakkin. Minulla ei ole vain yksinhuoltajana varaa tuollaisia hankkia.Sai 50e ja suklaata, mikä tietysti oli pettymys.Tuli ihan itsellekin paha mieli.
Voi ei. :( Kelpaisiko hänelle käytetty kone? Jos asut pk-seudulla, voisin antaa vanhan läppärini (on ihan toimiva!) tarvitsevalle.
Ei meillä mitään kalliita saaneet 16-v ja 12-v.
Kalleimmat oisko olleet yhteinen pleikkaripeli (60 e), 50 euron toivehuppari ja Pleikkariin Plus-maksu vuodeksi.
Eikö lapselle olisi parhain lahja ostaa vain vibraattori kun olen kuullut että siitä saa niin paljon mielihyvää:) ?
Eikö kummiskin suomen oloihin olisi kannattanut ostaa tesla ?
dildonainen kirjoitti:
Eikö lapselle olisi parhain lahja ostaa vain vibraattori kun olen kuullut että siitä saa niin paljon mielihyvää:) ?
Eikö dildo olisi parempi lahja kuin vibraattori? :)
Vierailija kirjoitti:
dildonainen kirjoitti:
Eikö dildo olisi parempi lahja kuin vibraattori? :)
Tottahan tuokin muta eikö seksi nukke olisi parhain paitsi jos on tyttö niin saattaa tuottaa pikkasen ongelmia niin silloin kannattaa ostaa dildo pakkauksen mukana !!
Vierailija kirjoitti:
Teini sai Hilfigerin hupparin, joka maksoi 120 e. Muut lahjat olivat sitten edullisempia.
Meidän teini sai Hilfigerin hupparin 39$ joggingit 29$ ja t-paidan 19$. Sai myös Uggin korkeavartiset talvisaappaat 219$ MACin meikkejä 49$ (ripsiväri, kulmakynä, huulipuna ja 2 luomiväriä sekä poskipuna vai mikä se on suomeksi) Sai myös Ralph Laurenin countryhenkisen mekon 49 $ ja koruja sekä vuoden mittaan ostettuja pieniä juttuja:)
Jotkut teinit saattavat ottaa pahana jos eivät saa kallista lahjaa. Omassa perheessä on viimevuosina ollut silleen että veljeni kanssa saadaan 200€ budjetit toivoa eri asioita, joka on enemmän kun riittävästi omasta mielestäni.
Kallein lahja oli 30€, toiseksi kallein 15€ ja kolmanneksi kallein 2€. Siinäpä ne lahjat olivatkin.
Kaikkea pitää aina vertailla
oi voi
13-vuotiaalle ostimme n. 400 euron älypuhelimen, mitä pidämme kalliina lahjana. Puhelimen uusiminen olisi tullut ajankohtaiseksi pian ja ajattelimme hoitaa sen nyt näin.
Sai minulta 50€. Muuhun ei ole varaa.
20v poika. Kalliosta yksiö, 130.000e.
Vierailija kirjoitti:
Vaarin Kalle-lehtikokoelman.
Tuo onkin Kallein lahja.
Teini sai Hilfigerin hupparin, joka maksoi 120 e. Muut lahjat olivat sitten edullisempia.