Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kallein lahja, jonka teidän teini saa?

Vierailija
19.12.2017 |

Meidän teinit eivät osanneet toivoa mitään, joten saavat useamman pienemmän lahjan. Kaikki varmasti mieluisia. Kuulin nyt, että joissain perheissä teinit saavat uusia puhelimia tai läppäreitä joululahjoiksi. Onko noin kalliit lahjat yleisiä?

Kommentit (223)

Vierailija
181/223 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko, että edes puolet näistä jutuista on totta.

Yksikään työkaverini(sairaala, paljon tuttuja) ei hanki teinilleen yli200eur lahjoja..

Anteeksi vaan mutta 200 euroa lahjaan on järkyttävää pihtailua. Minä käytän puolison lahjaankin noin 500 euroa, ja tietysti meidän ainoa lapsemme, 15-vuotias tyttö, saa kalliimmat lahjat kuin me vanhemmat. Tänä vuonna teinin lahjoihin menee noin 1200 euroa. Eihän sillä edes paljon saa! Merkkifarkut, kännykkä, kaulakoru ja meikkejä on ostettu, ja melkein koko budjetti meni jo niihin.

Meillä on hyvät tulot (olen hammaslääkäri ja mies on diplomi-insinööri, isossa firmassa esimiesasemassa), joten miksi pihtailisimme teinin lahjoissa?

No me ollaan mun miehen kanssa todennäköisesti isotuloisempia kuin te, ja meidän ainoan lapsemme, myöskin teinin lahjat kustansi parisataa euroa. Siinäkin ihan riittävästi monenmoista lahjaa saatiin pakettiin. 

No i phone x maksaa jo 1000 euroa.

Tää ei ole teidän palkka kilpailu.

Jokainen saa ostaa mitä haluaa.

Vierailija
182/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Super dry housut ja paita. Lisäksi saa oman soda streamin sekä suklaata ja pyyhkeen. ikä 16v

Toinen teini saa partakoneen, tietokoneeseen steam ohjaimen, pyyhkeen, ja jotain pientä. Ikä 14v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21900 €. Auto.

Minkä merkkinen? Me ostettiin 18-v:lle köytetty auto, 4500€, ei oletais yhtään enempää raaskittu laittaakaan. Teillä on rahaa ihan hyvin käytössä.

4500 euron auto ei kolarin sattuessa ole varmaan ole kovinkaan turvallinen. 

No kyllä on. Uusi auto ei tuo turvallisuutta.

Sama pelti ja kori niissä on.

Vierailija
184/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin 50e ja suklaarasian. Saa ostaa mitä haluaa. Mun vanhemmilta sai 40e.

Vierailija
185/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v tytär saa iphone x. Halunnut sen. Edellinen iphone 5s.

Vierailija
186/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turpaan. Se maksaakin mulle monta tonnia.

Vierailija
187/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Playstation 4 pro on kallein lahja.

Vierailija
188/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Beats langattomat vastamelukuulokkeet, 209 € tarjouksesta. Ainoa lahja, kummit, isovanhemmat ym eivät osta lahjoja.

Sonyn vastamelublutoothkuulokkeet ois saanut 99€ joiden laatu ja äänenlaatu parempi kuin beatseistä, mut vähemmän rahaa markkinointiin, niin mistäpä sitä ois tiennyt, mutta jatkossa kannattaa välttää tuota beatsiä.

Vierailija
189/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21900 €. Auto.

Minkä merkkinen? Me ostettiin 18-v:lle köytetty auto, 4500€, ei oletais yhtään enempää raaskittu laittaakaan. Teillä on rahaa ihan hyvin käytössä.

Se hintahan siihen vaikuttaa. 2500€ 500-sarjan bemari on paljon turvallisempi pitkän keulan takia kun se pakasta vedetty Toyota Aygo kun paukautetaan vastaantuliaan. Eikä noissa uusissa halpamalleissa ole airbagejäkkän kun edessä, kuten ei ole siinä vanhassa bemarissakaan.

Vierailija
190/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinin hartain toive oli saada tänäkin jouluna tietokone jolla olisi voinut pelatakkin. Minulla ei ole vain yksinhuoltajana varaa tuollaisia hankkia.Sai 50e ja suklaata, mikä tietysti oli pettymys.Tuli ihan itsellekin paha mieli.

Vierailija
191/223 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei omia teinejä ole, mutta 15-vuotiaan veljeni kallein lahja taitaa tänä vuonna olla toivomansa viidenkympin lahjakortti erääseen vaatekauppaan. Sen lisäksi pieniä juttuja (sukkia, vaatteita, shampoita jne). Veljellä ei tänä vuonna ollut mitään suurempia tarpeita/toiveita. Meidän perheessä mennään vähän niin, että joka joulu ei tarvitse olla mitään kallista juttua. Jos pleikkarin saa, niin muutamaan vuoteen ei tule mitään kallista lahjaa. Musta se on ollut tosi hyvä juttu.

Olen itse siis 22-vuotias opiskelija, saan vanhemmilta yleensä lämpimiä sukkia, lapasia, suklaata, yökkärin ja vähän rahaa. Ihania lahjoja, en voisi olla tyytyväisempi. :)

Haluaisin olla sun kaltaisen ihmisen ystävä. ❤️ Hyvää joulua!

Vierailija
192/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21900 €. Auto.

Se hintahan siihen vaikuttaa. 2500€ 500-sarjan bemari on paljon turvallisempi pitkän keulan takia kun se pakasta vedetty Toyota Aygo kun paukautetaan vastaantuliaan. Eikä noissa uusissa halpamalleissa ole airbagejäkkän kun edessä, kuten ei ole siinä vanhassa bemarissakaan.

Kyllä -90 luvun 500 bemareissa on myös ovi ja sivu päätyynyt

Vierailija
193/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

21900 €. Auto.

No kyllä on. Uusi auto ei tuo turvallisuutta.

Sama pelti ja kori niissä on.

Ottamatta kantaa tähän väittelyyn tai siihen onko 5000€ vai 7500€ auto turvallisempi, koska niissä tuskin eroja on. Tuohon lauseeseen "Uusi auto ei tuo turvallisuutta. Sama pelti ja kori niissä on"  Pitää kyllä kommentoida, että se ei pidä paikkaansa. Uudet autot (2010 luvun) on huomattavasti kolariturvallisempia kun vanhat esim. -90 luvun autot. Tästä nyt on turha edes vääntää, google käteen ja sieltä lukemaan.

Jo 10v vanhan auton jne--- > Ajoneuvon iällä on merkittävä vaikutus turvallisuuteen, paljastaa tuore ja kattava tutkimus. Uusimmat autot tarjoavan kuljettajalleen keskimäärin 10–20 prosenttia paremman suojan kymmenen vuotta vanhempiin autoihin verrattuna.

Vierailija
194/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolariturvallisuudesta puhuttaessa/vertaillessa autojen kokoluokka on tietty otettava huomioon. Kohta joku olisi kumminkin tullut vertailemaan 1990 luvun rekkaa ja 2017 luvun Toyota Yarista. Noin vähän liioiteltuna.

Vierailija
195/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallein lahja on 30€ lahjakortti henkkamaukalle.

Vierailija
196/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkörummut

Vierailija
197/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän teini 12v toivo Mikael Korsin lompakkoa ja sai.

Vierailija
198/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meijän teini 12v toivo Mikael Korsin lompakkoa ja sai.

Antoiko Mikael noin vain lompakkonsa? Rahoineen ja kortteineen?

Vierailija
199/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksio opiskeluluukuksi Eirasta. 625 000 €.

Vierailija
200/223 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vertun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi