Tuttu mies myy seksiä -erittäin hyvät tulot!
Miehistä on paljon kysyntää, vaikka asiasta ei puhuta. Tuttu mies saa yhdestä parin tunnin keikasta 500 euroa käteen (veroton). On 35-vuotias, melko hyvännäköinen, hyvävartaloinen ja ilmeisesti keskimääräistä paremmin varusteltu. Sekä huomaavainen.Tekee mitä nainen toivoo eikä vain itsekkäästi priorisoi omaa nautintoa.
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Aviorikos on kielletty Raamatussa. Toivottavasti hän tekee parannuksen vielä joku päivä.
-----
Mies on sinkku. T. ap
Vierailija kirjoitti:
Aviorikos on kielletty Raamatussa. Toivottavasti hän tekee parannuksen vielä joku päivä.
Ei tällä hintatasolla onnistu. Myy jos on mitä myydä
Ostajat ovat naisia. Paljon pikkulasten äitejä, joiden mies on sängyssä itsekäs tai ei peräti halua enää lainkaan. Toinen ryhmä keski-ikäiset ja vaihdevuosi-ikäiset, jonka mies ei enää halua kumppaniaan. Tai tökkii vain muutaman kerran jotta itse saa orkun.
Sepä vasta olisikin, jos huo.ra priorisoisi oman nautintonsa, eikä asiakkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostajat ovat naisia. Paljon pikkulasten äitejä, joiden mies on sängyssä itsekäs tai ei peräti halua enää lainkaan. Toinen ryhmä keski-ikäiset ja vaihdevuosi-ikäiset, jonka mies ei enää halua kumppaniaan. Tai tökkii vain muutaman kerran jotta itse saa orkun.
Eihän noissakaan suhteissa ole oikeaa intohimoa. Maksua vastaan näyttelee ja ilman sitä ei edes tapaisi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-----
Mies on sinkku. T. ap
Entä onko asiakkaat? Lisäksi esiaviollinen lasketaan aviorikokseksi.
"(veroton)"
Voihan sitä toki verorikoksia tehdä missä tahansa ammatissa. En laskisi tätä siis seksityön etuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tällä hintatasolla onnistu. Myy jos on mitä myydä
Mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omakseen koko maailman mutta saisi sielulleen vahingon?
Naiset kaipaavat orgasmeja mutta moni mies välittää vain omasta tyydytyksestään
No niin, nyt kaikki työttömät ukot myymään seksiä. Turha vinkua, että kysyntää ei ole, eikä tuolla hommalla elä. Nyt loppui työttömyys miehenpuolilta. Ei kun kaikki miehet jakamaan persettään !
Vierailija kirjoitti:
Aivan pikkulasten äidit ne onkin varmaan suurin ryhmä vinkumaan kullia noiden vaihdevuosista kärsivien naisten lisäksi. Toiset on puolikuolleita pelkästä väsymyksestä ja jatkuvasta lapsen tautikierteestä ja toisilla paikat niin kuivat/kipeät, että ajatuskin seksistä iktettää. Olisit edes yrittänyt keksiä paremman kohderyhmän tähän seksifantasiasatuusi. Ainoa mikä tuossa voisi olla totta, on tuo muutaman kerran tökkiminen ja se on siinä miehet.
Vierailija kirjoitti:
Naiset kaipaavat orgasmeja mutta moni mies välittää vain omasta tyydytyksestään
No tää on valitettavasti totta, mutta harva nainen silti rahojaan johonkin miehen vehkeeseen laittaisi. Ilmaistakin saa, eikä se ole sanottua, että se maksullinen mies olis yhtään sen kummempi sängyssä, kun sellainen mies, joka antaa ihan ilmaiseksi. Voisi mennä rahat ihan hukkaan.
Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt kaikki työttömät ukot myymään seksiä. Turha vinkua, että kysyntää ei ole, eikä tuolla hommalla elä. Nyt loppui työttömyys miehenpuolilta. Ei kun kaikki miehet jakamaan persettään !
Mutta jos se ei enää toimi? Mitä sitten tehdään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos se ei enää toimi? Mitä sitten tehdään?
Sitten hakeen sinisiä pillereitä ja kulut niistä verovähennykseen
Winwin
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kehdata kertoa sinulle totuutta. Ne "naiset" ovat miehiä.
Nielee ja harrastaa pyllyleikkejä hän.
Mä oon harkinnut ostavani. Miehet on yleensä surkeita sängyssä, just nimenomaan itsekkäitä ja itsekeskeisiä, ihan sama onko parisuhde vai seksisuhde niin aina seksi jää mun osalta vajaaksi. Ostaisinkin mielelläni pelkkää suuseksiä, mies vois mun puolesta hoitaa itsensä sitten vaikka poistuessaan rappukäytävässä tai miten ikinä, ei kiinnosta. Maksavana asiakkaana määräisin tietysti palvelun laadusta muutenkin ja mun orgasmi olis pääosassa, toisin kuin muunlaisissa suhteissa tuntuu että seksissä on kyse vain miehen tulemisesta.
Mutta en mä kolmevitosta huolisi. Kaksvitonen, salskea nuorimies mulla mielessä olis. Mistähän näitä löytää? Jos olis hyvä niin vois harkita jopa jotakin sokerijuttua.
n42