Uusi naisystäväni tulee jouluaterialle...ongelmana on..
Tapasin jokin aika sitten 10 vuotta nuoremman naisen kuin eksäni on. Ajattelin, että vien hänet vanhempieni luo jouluaterialle aattona. Ongelmana on se, että ex-naisystäväni on tulossa myös joulu aterialle vanhempieni luo yhteisen lapsemme kanssa. Minun on tarkoitus yllättää naisystävä upealla kaulakorulla ja mietin, että mitenköhän tämä exäni asiaan suhtautuu. Voinko antaa lahjan naisystävälle exän edessä?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi ehdotus.
Kesken kinkunleikkaamisen lankea polvillesi ja kosi suurieleisesti näy <3Uusi naisystäväsikin osaa varmasti arvostaa, että tämä erityinen hetki tulee jaetuksi muiden elämäsi tärkeiden ihmisten kanssa.
Piilota sormus kinkun sisälle ja sitten leikkaat sormuksen sisältävän viipaleen tyttöystäväsi lautaselle. Romanttista <3 <3 <3
Höpöhöpö tämmöisille aloituksille.
Porvoon jouluperinteet kirjoitti:
Höpöhöpö tämmöisille aloituksille.
Höpöhöpö itsellesi. Kyllä minusta ainakin olisi kiva ajatella, että naapurista kuuluvan metelin takana olisi joku hyvä tarina eikä pelkästään se, että isäntä on avannut lahjakonjakit vähän etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on parempi ehdotus.
Kesken kinkunleikkaamisen lankea polvillesi ja kosi suurieleisesti näy <3Uusi naisystäväsikin osaa varmasti arvostaa, että tämä erityinen hetki tulee jaetuksi muiden elämäsi tärkeiden ihmisten kanssa.
Piilota sormus kinkun sisälle ja sitten leikkaat sormuksen sisältävän viipaleen tyttöystäväsi lautaselle. Romanttista <3 <3 <3
Todella romantillista!
Tämän jälkeen voi ottaa vähän luumuvanukasta ja kermavaahtoa etusormelle, työntää se tyttiksen huulille ja antaa tämän imeä sormi puhtaaksi ja kuiskata hellästi (mutta niin että pöytäseurue kuulee) "tässä vähän esimakua tulevasta taianomaisesta jouluyöstä"
<3
Minusta olis kiva, jos se "yhteinen lapsi" vielä huomioitaisiin.
Vaikka silleen, että esittelisit tämän eksän kanssa tehdyn lapsen ja tulevien lastesi äidin... sano vaikka, että tuo on se harjoittelukappale, yhdessä osaatte tehdä parempia?
Siskonpedin käsikirjoittajat! Tässä teille olis se unelmien jouluillallinen!
Vanhemmille lahjat kuuluvat, muutoinkin on yksityinen juttu.
Kai te nyt joulusaunaan menette kimpassa?
Anna se äidillesi. On sen ansainnut saatuaan tollasen pojan.