Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti ei ole ihminen

Vierailija
18.12.2017 |

Tämä ajatus on auttanut minua toipumisessa. Narsisti on elukkaakin alhaisempi otus.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti on kateellinen sellaisista ominaisuuksista jotka tiedostaa ettei hänellä itsellään ole kuten empaattisuus, lämmin sydän. Tämä ihminen tuhotaan kaikin keinoin. Narsisti ei vain ymmärrä että vaikka toisen saa savustettua työpaikalta ulos, niin empaattisuus ja tyytyväisyys itseen säilyy edelleen, mutta narsisti on edelleen vain narsisti.

Vierailija
22/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ajatus on auttanut minua toipumisessa. Narsisti on elukkaakin alhaisempi otus.

Totta.

Narsisti on piru ihmisen vaatteissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on ettei narsisti itse ymmärrä kuinka sairas onkaan.

Vierailija
24/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistinen persoonallisuushäiriö on heikkojen uhri-ihmisten keksintö ja tekosyy omalle heikkoudelleen :)

Vierailija
25/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen persoonallisuushäiriö on heikkojen uhri-ihmisten keksintö ja tekosyy omalle heikkoudelleen :)

Kolahtiko :D?

Vierailija
26/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun yksi on tuhottu on seuraavan uhrin vuoro. Narsisti ei ole koskaan tyytyväinen.

Vierailija
27/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa nyt narsisti itse kirjoitella ja vähätellä vakavaa mielisairauttaan. 

Entä mikä on syy narsistien harjoittamalle väkivallalle?

Vierailija
28/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko, että olisin ollut vahva, jos olisin tappanut isäni kun hän riehui väkivaltaisesti?

Vierailija
29/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
30/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.narsistienuhrientuki.fi/

Paljon tietoa vakavasta narsismi-mielisairaudesta.

Vierailija
31/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa osaisit kunnioittaa sellaistakaan "vahvaa" henkilöä, joka vetäisikin sinua turpaan kun taas kerran riehut ja räyhäät.

Vierailija
32/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsisti on kateellinen sellaisista ominaisuuksista jotka tiedostaa ettei hänellä itsellään ole kuten empaattisuus, lämmin sydän. Tämä ihminen tuhotaan kaikin keinoin. Narsisti ei vain ymmärrä että vaikka toisen saa savustettua työpaikalta ulos, niin empaattisuus ja tyytyväisyys itseen säilyy edelleen, mutta narsisti on edelleen vain narsisti.

Vitsit, tämä oli hyvin sanottu. Olen usein miettinyt, miksi narsistit ovat ottaneet minut silmätikukseen monta kertaa. Olen empaattinen ja lämmin ihminen ja siksi ahdistunkin helposti kun huomaan narsistien toimintamalleja. Olen huonojen kokemuksien takia oppinut tunnistamaan narsistit aika nopeasti ja siis yritän välttää ko. henkilöitä. MUTTA narsistit tuntuvat oikein hakeutuvan seuraani. Ja kun en lämpene, niin sitten vasta ottavatkin pihteihinsä, koska muutun uhkaksi kun en pönkitä heidän itsetuntoaan. Narsismi ei ole edes kauhean harvinaista, noin 2% narsisteja, eli jos sinulle on esim 300 facebookkaveria, on hyvin todennäköistä, että 6 heistä on narsisteja. Pelottavaa, eikö? 

Vierailija
33/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa osaisit kunnioittaa sellaistakaan "vahvaa" henkilöä, joka vetäisikin sinua turpaan kun taas kerran riehut ja räyhäät.

Narsistihan sekoaisi täysin, jos joku häntä uskaltaisi vastustaa samoilla keinoilla, joilla narsisti ihmisiä itse alistaa eli väkivallalla.

Vierailija
34/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki ovat heikkoja joskus. Narsisti ei ymmärrä, että silloin kun on heikoilla, monilla on ihania ihmisiä ympärillään, jotka auttavat ja tuovat hyvää elämään. Miten narsisti voisikaan tätä tajuta, kun itse ei tule koskaan nauttimaan aidoista ja rakkaista ihmissuhteista. Olen 100*mielummin narsistin uhri kuin narsisti itse. Minä voin kävellä pois narsistin luota ja minulla on elämässäni rakkautta ja hyväksyntää, mutta narsistilla on vain tyhjä sydän. Lopulta kaikki jättävät narsistin ja ne jotka eivät uskalla jättää, salaa halveksuvat narsistia. 

Vierailija
35/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistihan sekoaisi täysin, jos joku häntä uskaltaisi vastustaa samoilla keinoilla, joilla narsisti ihmisiä itse alistaa eli väkivallalla.

Pahempaa, hän usein kääntää senkin omaksi edukseen. Exäni oli väkivaltainen narsit, no kerran raavin häntä kunnolla kun tuli päälle. Mitä tekee mies? Lähtee kaverinsa luo ja uikutti kaverilleen ja äidilleen, kuinka minä olen hullu nainen. En tiedä uskoivatko, mahdollisesti. 

Vierailija
36/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pahempaa, hän usein kääntää senkin omaksi edukseen. Exäni oli väkivaltainen narsit, no kerran raavin häntä kunnolla kun tuli päälle. Mitä tekee mies? Lähtee kaverinsa luo ja uikutti kaverilleen ja äidilleen, kuinka minä olen hullu nainen. En tiedä uskoivatko, mahdollisesti. 

Vaikea on edes uskoa sitä ulkokultaisuuden määrää, joka narsisteille on perityypillistä. Kun kotiovi menee kiinni ja ollaan "perheen parissa", niin ulkokultaisuuden naamarit riisutaan.

Vierailija
37/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea on edes uskoa sitä ulkokultaisuuden määrää, joka narsisteille on perityypillistä. Kun kotiovi menee kiinni ja ollaan "perheen parissa", niin ulkokultaisuuden naamarit riisutaan.

Niinpä. Ei sitä varmaan tajua, ennen kuin itse joutuu narsistin uhriksi. Valitettavasti hyvin moni joutuu. 

Vierailija
38/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koittakaas päästä yli ja keksiä pari muutakin vaihdetta koneeseenne. Narsismi on paskamaista ja kurjaa sekä hänelle itselleen, että ympäristööleen. Jep. Näin on.  On se silti ihminen. 

EIkä niitä oikeita nasrsisteja ole niin paljon kuin vauvalaisten diagnoosit väittää. 

Vierailija
39/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on parantumaton ja vakava mielisairaus.

Narsistien aiheuttamaa vaaraa kanssaihmisille ei kannata väheksyä. Yksi vakavimpia mielisairauksia.

Narsismi ei ole mielisairaus vaan persoonallisuushäiriö.

Sinulla narsistina ottaa aina päähän, kun sairauttasi kuvataan sanalla "mielisairaus", joka se selkeästi on. Aina tulee tuo sama lässytys, kuinka hulluutesi on vain "persoonallisuushäiriö".

Tuo on kylläkin ihan tautiluokituksen asia ettei narsismia luokitella mielisairaudeksi.

Vierailija
40/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä esimerkki narsistin ulkokultaisuudesta ja siitä, kuinka vaarallisesti narsisti voi esittää tunteita on exäni, joka oli suhteessa väkivaltainen henkisesti, taloudellisesti ja lopulta myös fyysisesti. Hän tykkää facebookissa mm. näistä sivuista: "Dating tips" "Romantic Gift Ideas" "Love Poems". Niin. Tuollaisten avulla minutkin hurmasi, mitään aitoa ei lopulta ollut sydämessä. Joulupapereita tonkiessa jostain putkahti vanha lahjapaketin kortti häneltä. Olin kuin puulla päähän lyöty, kun luin sen. Oli niin ihanan ja aidon oloinen, että ei enää ihmetytä, miten alussa häneen rakastuin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme