Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti ei ole ihminen

Vierailija
18.12.2017 |

Tämä ajatus on auttanut minua toipumisessa. Narsisti on elukkaakin alhaisempi otus.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli väitän, että narsisteista tykätään. Eihän tuo muuten olisi mahdollista.

Jos joku oikeasti tykkää työelämässä narsistisista, egoilevista selkäänpuukottajista, jotka riehuvat väkivaltaisesti perhepiirissään, niin vapaasti saa tykätä. Kertoohan se jotain jo ihmisestä itsestäänkin, jos sellaisista väittää tykättävän jossain työpaikalla. Lisäksi moni narsisti on myös patologinen valehtelija, joka voi keksiä millaisia satuja tahansa ja keksiä itselleen jopa työpaikan suosittuine narsisteineen, koska omaatuntoa ei ole valehtelua jarruttamaan.

Vierailija
62/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaas miksi ne narsistit on esimerkiksi töissä niin suosittuja, että kaikki on niiden vallassa ja nuolee persettä? Ilmeisesti narsisteista oikeasti tykätään.

Narsistit eivät ole suosittuja työpaikoilla, koska aiheuttavat aina ongelmia. Narsisteista yritetään päinvastoin päästä eroon, kun tuosta mielisairaudesta on tieto levinnyt. Narsisti johtaa aina pelolla, itse ollen yleensä kuitenkin vain keskinkertaisuus. Narsistin johdossa ei toiminta kehity yli narsistin omien taitojen.

Paskapuhetta. Minun työpaikallani narsisti saa mellastaa niin kuin haluaa ja suurin osa työntekijöistä pitää tätä hyvänä tyyppinä. Itse olen todella voimakkaasti eri mieltä, mutta jos avaa suuni, saan koko lammaslauman kimppuuni, eikä narskun tarvitse tehdä mitään. 

Niin, tuo pohjautuu siihen että on ensinnäkin paljon samanhenkisiä työpaikalla eli kiusaamiseen taipuvaisia ja toisekseen joku on valittu uhriksi ja kiitollisuuttaan siitä ettei itse ole uhrina lähtee kiusaamiseen mukaan, koska kukaan ei halua riepoteltavaksi. Ei siitä oikeasti tykätä, mutta pelko ajaa kiusaamisrinkiin mukaan. Monestihan narsisti on karismaattinen ja hyvän ulkonäön omaava joka on yksi osatekijä, mutta edelleen.... ei narsistista OIKEESTI tykätä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kertokaas miksi ne narsistit on esimerkiksi töissä niin suosittuja, että kaikki on niiden vallassa ja nuolee persettä? Ilmeisesti narsisteista oikeasti tykätään.

Narsistit eivät ole suosittuja työpaikoilla, koska aiheuttavat aina ongelmia. Narsisteista yritetään päinvastoin päästä eroon, kun tuosta mielisairaudesta on tieto levinnyt. Narsisti johtaa aina pelolla, itse ollen yleensä kuitenkin vain keskinkertaisuus. Narsistin johdossa ei toiminta kehity yli narsistin omien taitojen.

Paskapuhetta. Minun työpaikallani narsisti saa mellastaa niin kuin haluaa ja suurin osa työntekijöistä pitää tätä hyvänä tyyppinä. Itse olen todella voimakkaasti eri mieltä, mutta jos avaa suuni, saan koko lammaslauman kimppuuni, eikä narskun tarvitse tehdä mitään. 

Niin, tuo pohjautuu siihen että on ensinnäkin paljon samanhenkisiä työpaikalla eli kiusaamiseen taipuvaisia ja toisekseen joku on valittu uhriksi ja kiitollisuuttaan siitä ettei itse ole uhrina lähtee kiusaamiseen mukaan, koska kukaan ei halua riepoteltavaksi. Ei siitä oikeasti tykätä, mutta pelko ajaa kiusaamisrinkiin mukaan. Monestihan narsisti on karismaattinen ja hyvän ulkonäön omaava joka on yksi osatekijä, mutta edelleen.... ei narsistista OIKEESTI tykätä.

Heikkoitsetuntoiset lähtee mukaan, työpaikka on sairastunut ja mätä ja terveet jättävät uppoavan laivan ajoissa.

Vierailija
64/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tässähän se ristiriita on: eihän sairaiden pitäisi olla töissä ollenkaan. Heitä ei masennukset paina kuten normaaleja ihmisiä. Pärjäävät epäinhimillisen vähällä unella kun työn kautta saatu onnistuminen on elinehto.

Monet on liian itsekkäitä ihmissuhteisiin eikä ole muuta kuin työ. Narsistin "hovi" saattaa saada kiksejä siitä että tulevat toimeen hankalan tyypin kanssa. Monelle "tykkääminen" on itsesuojelua sillä he tietävät että narsisti ei siedä ettei hänestä tykätä vaan voi tehdä uhrinsa elämästä helvetin. On aivan normaalia, että esim työpaikalla narsisti yrittää saada muut käännettyä sitä kilteintä (hänen vastakohtaansa) vastaan. Yleensä käy niin että yksi sitten joutuukin sairaslomalle, mutta se ei ole kiusaaja.

Narsistisesta toimintatavasta voi olla hyötyä mainos, media, bisnesalalla.

Narsisteista ei oikeasti kukaan tykkää, mutta kukaan ei tietenkään halua läpimädän otuksen vihaa päälleen joten annetaan vaan olla.

Vierailija
65/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tässähän se ristiriita on: eihän sairaiden pitäisi olla töissä ollenkaan. Heitä ei masennukset paina kuten normaaleja ihmisiä. Pärjäävät epäinhimillisen vähällä unella kun työn kautta saatu onnistuminen on elinehto.

Monet on liian itsekkäitä ihmissuhteisiin eikä ole muuta kuin työ. Narsistin "hovi" saattaa saada kiksejä siitä että tulevat toimeen hankalan tyypin kanssa. Monelle "tykkääminen" on itsesuojelua sillä he tietävät että narsisti ei siedä ettei hänestä tykätä vaan voi tehdä uhrinsa elämästä helvetin. On aivan normaalia, että esim työpaikalla narsisti yrittää saada muut käännettyä sitä kilteintä (hänen vastakohtaansa) vastaan. Yleensä käy niin että yksi sitten joutuukin sairaslomalle, mutta se ei ole kiusaaja.

Narsistisesta toimintatavasta voi olla hyötyä mainos, media, bisnesalalla.

Narsisteista ei oikeasti kukaan tykkää, mutta kukaan ei tietenkään halua läpimädän otuksen vihaa päälleen joten annetaan vaan olla.

Juuri noin!

Vierailija
66/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsismi on parantumaton ja vakava mielisairaus.

Narsistien aiheuttamaa vaaraa kanssaihmisille ei kannata väheksyä. Yksi vakavimpia mielisairauksia.

Narsismi ei ole mielisairaus vaan persoonallisuushäiriö.

Sinulla narsistina ottaa aina päähän, kun sairauttasi kuvataan sanalla "mielisairaus", joka se selkeästi on. Aina tulee tuo sama lässytys, kuinka hulluutesi on vain "persoonallisuushäiriö".

Tuo on kylläkin ihan tautiluokituksen asia ettei narsismia luokitella mielisairaudeksi.

No niin narsisti, se dg menee nimellä sekamuotoinen persoonallisuushäiriö tai muu. Aggressiivisuus ja normeihin sopeutumattomuuden kanssa se kirjataan tavallisesti psykopatiaksi.

Lukuopas ICD:ssä sinne voimiesi tunnossa olevalle, että nämä sieltä valikon alkupäästä, eli etiologialtaan joko neuro- tai bio- tai persoonan kehityksen vaiheen suurta poikkeamaa olevia.

Oli diagnoosi mikä tahansa, jokainen kohdalle osunut tajuaa räikeästi poikkeavan narsistisen, sairaan huonon KÄYTÖKSEN. Eli kun elukkaihminen tekee pahaa, hänellä ei ole huono omatunto mistään. Eli TEOT ratkaisee, ei mikä diagnoosi. Varsinkaan kun heillä itsellään ei ole sairaudentuntoa ollenkaan.

Vierailija
67/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte kaikki tehneet sen virheen että päästätte narsistin ihon alle. Otatte henkilökohtaisesti. Tiedän omasta kokemuksesta miten sillä lailla voi pilata elämänsä, kosi omaa lähisukulaista pyöritti narsistinen sukulainen vuosikymmeniä. Kosi = koska. Miettikää kissaa. Jos kissa syö lemmikkigerbiilisi, paljonko hyödyttää ottaa henkilökohtaisesti ja pilata elämänsä kissan kataluutta pohtien. Oma sukulaiseni odotti koko elämänsä narsistilta normaalia käytöstä ja pettyi joka kera kun ei sitä nähnyt. Yhtä hölmöä kuin odottaa kissan pyytävän anteeksi hiiren syömistä. Se vain toljotttaa mitään ymmärtämätömillä silmillään ja syö heti tilaisuuden tullen uuden hiiren. Estäminen on avainsana. Eroon hankkiutuminen, hajuraon ottaminen. Uusi työpaikka jos ei pysty olemaan päästämättä narsistia ihon alle tä jos tän aiheuttaa uralle vakavaa haittaa.

Huonoja ja merkityksettömiä neuvoja niille, joiden isä tai äiti on narsistinen. Kissan kanssa ei ole ollut ongelmia.

"Eroon hankkiutuminen" - henki pois riehujalta ja santamonttuun?

Tassapa teille narsisteista ja vahan muustakin:

Ei. Ei nain. Yhteiskunnassa, ihannesellaisessa ei ole hullua tai rikollista, joka ei ymmarra tai osaa parantaa tapojaan. Tama on ainoa oikea ja totuudellinen tavoite. Kissan kayttaminen vertauksena on taysin ontuva ja vajavainen, silla kissojen kulttuurissa ei voi olla muuta lakia ja jarjestysta kuin kissojen laki. Muu mahdollinen niita kohtaan voi, ja usein onkin ainoastaan mielivaltaa ihmisten taholta. Kissa on kissa, ihminen on ihminen. Toki voi olla olemassa ihmisia, joilla on kissamaisia ominaisuuksia, mutta ero on silti ehdoton.

Narsistinen luonne kayttaytyy lopulta omaksi edukseen niin voidessaan. Mikali laki on laadittu yhteisossa sellaiseksi, etta se on lopulta jokaisen yksilon aidoksi eduksi, noudattaa myos narsisti sellaista lakia, koska se koituu hanen edukseen.

Todellisen totuuden noudattajaa voi ainoastaan palvoa ja lahestya sanoilla: "Olen tuonut sinulle sen oikeudenteot, ja lisaksi olen tuhonnut vaaryydenteot. En ole siis tehnyt vaaryytta ja syntia yhtakaan ihmista kohtaan".

Teksti on hieroglyfeista, ja se tarkoittaa kuten se sanookin sita etta vaarat teot on jatettava taakse tullakseen viattomaksi. Teksti jatkuu kuitenkin 42 totuuden ja lainkohdalla, joista ensimmainen on huomattavan merkittava: "En ole kaantynyt kaltaisiani vastaan".

Vasta tuon tunnustuksen ja vakuutuksen jalkeen luetellaan mita tulee valehteluun, ilkeyteen, tappamiseen, kaikkeen sydanta tuhoavaan, jne, jne.

Seuraa huomattavan  suorasukainen loogisuus

Vaaryydentekijaa ei siis tarvi kunnioittaa. Mutta hanet pitaa ohjta oikeaan ja kelvolliseksi mikali han suostuu. Sen on oltava aina mahdollista. Joukko joka ei mahdollisuutta hyvaksy kuuluu selvasti myos vaaryyden suosijoihin.

*pakana*

Vierailija
68/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootte kaikki tehneet sen virheen että päästätte narsistin ihon alle. Otatte henkilökohtaisesti. Tiedän omasta kokemuksesta miten sillä lailla voi pilata elämänsä, kosi omaa lähisukulaista pyöritti narsistinen sukulainen vuosikymmeniä. Kosi = koska. Miettikää kissaa. Jos kissa syö lemmikkigerbiilisi, paljonko hyödyttää ottaa henkilökohtaisesti ja pilata elämänsä kissan kataluutta pohtien. Oma sukulaiseni odotti koko elämänsä narsistilta normaalia käytöstä ja pettyi joka kera kun ei sitä nähnyt. Yhtä hölmöä kuin odottaa kissan pyytävän anteeksi hiiren syömistä. Se vain toljotttaa mitään ymmärtämätömillä silmillään ja syö heti tilaisuuden tullen uuden hiiren. Estäminen on avainsana. Eroon hankkiutuminen, hajuraon ottaminen. Uusi työpaikka jos ei pysty olemaan päästämättä narsistia ihon alle tä jos tän aiheuttaa uralle vakavaa haittaa.

Huonoja ja merkityksettömiä neuvoja niille, joiden isä tai äiti on narsistinen. Kissan kanssa ei ole ollut ongelmia.

Ei. Ei nain. Yhteiskunnassa, ihannesellaisessa ei ole hullua tai rikollista, joka ei ymmarra tai osaa parantaa tapojaan. Tama on ainoa oikea ja totuudellinen tavoite. Kissan kayttaminen vertauksena on taysin ontuva ja vajavainen, silla kissojen kulttuurissa ei voi olla muuta lakia ja jarjestysta kuin kissojen laki. Muu mahdollinen niita kohtaan voi, ja usein onkin ainoastaan mielivaltaa ihmisten taholta. Kissa on kissa, ihminen on ihminen. Toki voi olla olemassa ihmisia, joilla on kissamaisia ominaisuuksia, mutta ero on silti ehdoton.

Narsistinen luonne kayttaytyy lopulta omaksi edukseen niin voidessaan. Mikali laki on laadittu yhteisossa sellaiseksi, etta se on lopulta jokaisen yksilon aidoksi eduksi, noudattaa myos narsisti sellaista lakia, koska se koituu hanen edukseen.

Todellisen totuuden noudattajaa voi ainoastaan palvoa ja lahestya sanoilla: "Olen tuonut sinulle sen oikeudenteot, ja lisaksi olen tuhonnut vaaryydenteot. En ole siis tehnyt vaaryytta ja syntia yhtakaan ihmista kohtaan".

Teksti on hieroglyfeista, ja se tarkoittaa kuten se sanookin sita etta vaarat teot on jatettava taakse tullakseen viattomaksi. Teksti jatkuu kuitenkin 42 totuuden ja lainkohdalla, joista ensimmainen on huomattavan merkittava: "En ole kaantynyt kaltaisiani vastaan".

Vasta tuon tunnustuksen ja vakuutuksen jalkeen luetellaan mita tulee valehteluun, ilkeyteen, tappamiseen, kaikkeen sydanta tuhoavaan, jne, jne.

Vaaryydentekijaa ei siis tarvi kunnioittaa. Mutta hanet pitaa ohjta oikeaan ja kelvolliseksi mikali han suostuu. Sen on oltava aina mahdollista. Joukko joka ei mahdollisuutta hyvaksy kuuluu selvasti myos vaaryyden suosijoihin.

*pakana*

Korjataan tuosta viela lipsahtanut painovirhe: "Olen tuonut sinulle oikeudenteot, ja lisaksi olen tuhonnut vaaryydenteot. En ole siis tehnyt vaaryytta ja syntia yhtakaan ihmista kohtaan".

Jostain naytti tulleen sinne yllattaen  ylimaarainen sana. 

*sama*

Vierailija
69/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

Vaaryydentekijaa ei siis tarvi kunnioittaa. Mutta hanet pitaa ohjta oikeaan ja kelvolliseksi mikali han suostuu.

*pakana*

Pakkohoito olisi narsisteille sopiva.

Vierailija
70/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

[Kaikki tajuaa muutenkin että narsistit on todella paskamaisia ja osin vaarallisia ihmisiä.

Vaarallisia tosiaan ovat. Narsistithan saavat psykoottisia ja väkivaltaisia raivokohtauksia, yleensä jostain täysin mitättömästä. Monet ovat myös psykopaattisia.

Jouduin seksuaalirikoksen kohteeksi, jossa teko sinänsä oli väkivallan lisäksi poikkeava, sairaalloisen perverssi.

En tiedä kuvaavaa termiä, joku psykopaattinen viha ehkä. Ei siis mitään normaalia oman vihan purkamista vaan yritys repiä toisesta hyvyys.

Mikä ei onnistunut. Olen yhtä hyvä ja puhdas yhä, kuin olin ennen tekoa. Vuosien terapian se vaati, mutta hyvyyttä ei voi varastaa. Vain tekijän oma pahuus lisääntyi.

Vierailija
71/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku oikeasti tykkää työelämässä narsistisista, egoilevista selkäänpuukottajista, jotka riehuvat väkivaltaisesti perhepiirissään, niin vapaasti saa tykätä. Kertoohan se jotain jo ihmisestä itsestäänkin, jos sellaisista väittää tykättävän jossain työpaikalla. Lisäksi moni narsisti on myös patologinen valehtelija, joka voi keksiä millaisia satuja tahansa ja keksiä itselleen jopa työpaikan suosittuine narsisteineen, koska omaatuntoa ei ole valehtelua jarruttamaan.

Kyllä se niin on, että kaikki ihmiset eivät huomaa narsistin todellista puolta. Itsellä entinen puoliso sitä sarjaa, että hauska seuramies ja kaikkien "kaveri". Minulle kuitenkin haukkui ja väheksyi näitä meidän yhteisen kaveripiirin ihmisiä. Auttoi aina kaikenlaisissa asioissa kavereita, niin kiinnitti sädekehäänsä. Mulle aina valitti miten kaikki vaan vaativat häneltä kokoajan ja kukaan ei oikesti arvosta hänen antamaansa apua riittävästi. Töissä sama homma juttu, oli kuin työnarkomaani ja teki kaiken mitä työantaja vain sattui keksimään ja oli mielinkielin työkavereille. Uhriutui kuitenkin taas kun ei kukaan häntä tarpeeksi arvostanut ja kunnioittanut ja kaikki muut työpaikalla olivat vähä-älyisiä ja hänen pitäisi olla työnjohtajana yms... kaveripiirissä katsottiin läpi sornien hänen alkoholin käyttöään ja väkivaltaista käytöstä tyyliin pojat on poikia. Kotielämä meillä oli raskasta ja olin täysin nujerrettu. Kerran eräälle yhteiselle tutulle erehdyin puhumaan narsistin minuun kohdistamista väkivallasta, lammas meni kysymään asian todenperäisyyttä kuninkaalta itseltään. Tästäpä ei hyvää seurannut minulle. Tulin vahingossa raskaaksi ja mies ensin petti ja sitten heitti minut pihalle ja käyttäytyi muutenkin niinkuin narskut käyttäytyy eli laittoi minut henkiseen helvettiin vielä eron jälkeen pariksi vuodeksi, mustasukkaisuudella ja vainoa.isella ja kaikella mahdollisella kiusaamisella. Nyt vähän helpottanut kun on löytänyt uuden uhrin, mutta edelleen kiusaa minua lapsen kautta ja manipuloi. On vaan selkeästi huomannut että en enää reagoi hänelle toivotulla tavalla, joten suora kiusaaminen vähentynyt. Uhria esittää edelleen minulle aika-ajoin, yrittää saada minut taas koukkuun. Mutta nämä asiat olivat suurin osa koko yhteisen kaveripiirimme tiedossa ja silti moni asettui hänen puolelleen. Eivät vaan millään voi uskoa että olisi väkivaltainen manipuloiva hullu jika tuijottaa vain omaa napaansa ja tallaa ihmisiä matkalla menestykseen jota janoaa kaikista eniten elämässä. On aika tyhmä, nyt pääsi korkeakouluun ilmeisesti monen vuoden työkokemuksen tuomilla pisteillä ja ankaralla lukemisella, on yrittänyt sisään useita kertoja. Eihän nyt "normaali" töissä ja opiskeluissa pärjäävä ihminen voi olla paha, tuntuu moni ajattelevan. No, paha on, mutta tätä ei moni tajua. Mulle jäi noilta ajoilta yksi ainut ystävä, joka uskoi minua ja onneksi olen saanut uusia. Niitä vanhoja en enää kaipaakaan, aluksi tuntui tosi pahalta, olen vain ajatellut sitten että eivät vaan halunneet tai pystyneet näkemään totuutta. Minusta on levitellyt aivan järkyttävää paskaa kaikilem tutuille, muun muassa väittänyt minua pettäjäksi ja mielisairaaksi alkoholiongelmaiseksi. Omia vikojaan siis väittänyt minun vioiksi😅Kuulostaan varmaan katkeralta ja välillä olenkin kateellinen kun toinen vaan porskuttaa eteenpäin ja pärjää ja itse olen joutunut psykoterapiaan korjailemaan narskun aiheuttamia vaurioita ja olen hoitanut pitkäaikaissairasta lasta yksin hullun jatkuvasti kiusatessa. No ehkä se työ ja opiskelu multakin joskus onnistuu, nyt vaan tuntuu vaikealta kun yksin kaiken joudun hoitamaan... ja jatkuva pelko toki kalvaa siitä mitä seuraavaksi tapahtuu, uudestaan kiusaaminen ja raivoaminen ja oikeudenkäynneillä uhkailu voi alkaa koska vaan. Koita tässä nyt sitten nähdä valoisa tulevaisuus

Vierailija
72/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Narsistien aiheuttamaa vaaraa kanssaihmisille ei kannata väheksyä. Yksi vakavimpia mielisairauksia.

Sinulla narsistina ottaa aina päähän, kun sairauttasi kuvataan sanalla "mielisairaus", joka se selkeästi on. Aina tulee tuo sama lässytys, kuinka hulluutesi on vain "persoonallisuushäiriö".

Tuo on kylläkin ihan tautiluokituksen asia ettei narsismia luokitella mielisairaudeksi.

No niin narsisti, se dg menee nimellä sekamuotoinen persoonallisuushäiriö tai muu. Aggressiivisuus ja normeihin sopeutumattomuuden kanssa se kirjataan tavallisesti psykopatiaksi.

Lukuopas ICD:ssä sinne voimiesi tunnossa olevalle, että nämä sieltä valikon alkupäästä, eli etiologialtaan joko neuro- tai bio- tai persoonan kehityksen vaiheen suurta poikkeamaa olevia.

Mikähän tämän pointti on? Kukaan ei ole väittänyt käsittääkseni ettei narsistinen pershäiriö olisi tautiluokituksessa, vaan että sitä ei lasketa varsinaisiin mielisairaiksiin. Tässä pakkohoitoa koskevassa tekstissä on lueteltu ne jotka lasketaan.

1. Henkilön todetaan olevan mielisairas◾Todettava lääketieteellisin perustein.

◾Edellyttää huolellista tutkimusta.

◾Tarkoitetaan sellaista vakavaa mielenterveyden häiriötä, jossa todellisuudentaju on merkittävästi alentunut: •Skitsofrenian eri muodot

•Delirium

•Mielialapsykoosit

•Kaksisuuntainen mielialahäiriö

•Elimelliset ja muut harhaluuloisuushäiriöt

•Vaikea dementian ilmenemismuoto

•Muu psykoosi (esimerkiksi amfetamiinin käytön aiheuttama

Vierailija
73/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

qwerty-sjir kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*pakana*

Korjataan tuosta viela lipsahtanut painovirhe: "Olen tuonut sinulle oikeudenteot, ja lisaksi olen tuhonnut vaaryydenteot. En ole siis tehnyt vaaryytta ja syntia yhtakaan ihmista kohtaan".

Jostain naytti tulleen sinne yllattaen  ylimaarainen sana. 

*sama*

Laita näppäimistöstä en/fi niin saadaan ä-pisteet kirjoitukseen

Vierailija
74/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun narsisti lähtee, niin taakse jää aina tuhoa ja savuavia raunioita.

Vierailija
75/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohoito ei tassa yhteiskunnassa poista pahuutta, eli se ei pida tavoitteenaan taydellista yhteiskuntakelpoisuutta.  Usein ja monen jopa ilkeaksikin iloksi melko lailla pain vastoin.

Mikali tuo ensin mainittu yhteiskuntakelpoisuus olisi tavoite olisi se toki hyvasta.

Nyt ei nain kuitenkaan ole. Asia tuli kai jo aiemmasta tekstista selvaksi. Ja pakkohoito on vain eras esimerkki.

*pakana*

Vierailija
76/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikähän tämän pointti on? Kukaan ei ole väittänyt käsittääkseni ettei narsistinen pershäiriö olisi tautiluokituksessa, vaan että sitä ei lasketa varsinaisiin mielisairaiksiin. Tässä pakkohoitoa koskevassa tekstissä on lueteltu ne jotka lasketaan.

1. Henkilön todetaan olevan mielisairas◾Todettava lääketieteellisin perustein.

◾Edellyttää huolellista tutkimusta.

◾Tarkoitetaan sellaista vakavaa mielenterveyden häiriötä, jossa todellisuudentaju on merkittävästi alentunut: •Skitsofrenian eri muodot

•Delirium

•Mielialapsykoosit

•Kaksisuuntainen mielialahäiriö

•Elimelliset ja muut harhaluuloisuushäiriöt

•Vaikea dementian ilmenemismuoto

•Muu psykoosi (esimerkiksi amfetamiinin käytön aiheuttama

Sen verran pitäisi asioita siis muuttaa, että narsismi riittäisi pakkohoitopäätökseen. Hyvin sairaitahan narsistit ovat psyykkisesti.

Vierailija
77/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narsistinen persoonallisuushäiriö on heikkojen uhri-ihmisten keksintö ja tekosyy omalle heikkoudelleen :)

Narsisti on myös heikko. Todella heikko. Ei ole sellaista kuin vahva narsisti. Tai ehkä vahvasti sekaisin... vahvasti omassa harhassaan vahva. Ööh.

Vierailija
78/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

qwerty-sjir kirjoitti:

Mikali tuo ensin mainittu yhteiskuntakelpoisuus olisi tavoite olisi se toki hyvasta.

*pakana*

Mikähän muu sen tavoite edes olisi?

Vierailija
79/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies ja nainen eroaa ja nainen selittää kaikille läheisilleen miten narsisti mies on, ei mies voi tehdä mitään mikä saisi osoitettua naisen valheet valheiksi koska kuulema mies ei saa kertoa asioista omaa versiotaan ihmisille joille nainen on puhunut pahaa, mutta joita naisen läheiset eivät tunne eikä tunne mieskään vaan kaikki on narsistista manipulointia.

Mies ei kuulema saisi puolustaa itseään vaan se leimaa miestä juuri sellaiseksi miksi nainen on hänet leimannut joten miehen jonka maine ja kunnia on viety pitäisi tyytyä kohtaloonsa jättäen sen vaikutelman, että mies on täysi narsistipaska ja naisessa tai naisen toimissa ei ole mitään vikaa.

Tässä pätee se psykologinen fakta, että "mielisairaaksi leimatun kaikki sanat ja teot ovat sen mielisairauden syytä olivatpa vaikka juuri sanomisensa miten loogisia, järkeviä asioita perusteluineen hyvänsä".

Tässä vaiheessa mies on leimattu ikuisesti narsistiksi.

Kiitos.

Vierailija
80/163 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteiskunnalle ja muille ihmisille vaaralliset yksilöt on jo nyt tapana eristää laitoksiin. Narskut kuuluvat ehdottomasti tähän joukkoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan