Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen korviani myöten ihastunut varattuun mieheen

Vierailija
18.12.2017 |

En pääse yli tästä tunteesta vaikka kuinka olen yrittänyt. Miespuolinen työkaverini on varattu, mutta tunnen selkeästi voimakasta kemiaa välillämme. Harvemmin kukaan on sytyttänyt tällä tavalla, olen vain pari kertaa elämäni aikana ollut näin ihastunut. Jotenkin näistä tuntemuksista on nyt päästävä eroon, antakaa vinkkejä.

Kommentit (128)

Vierailija
121/128 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehelle tunteistasi. Ehkä päädytte yhteen

Vierailija
122/128 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi etten muista niiden elokuvien nimiä, joissa on ollut vastaava tilanne ja sitten siinä on kuvattu kirurgisen tarkasti henkilöiden tunteita eri näkökulmista, pettäjien ja petetyn. Ja sitä sotkua mitä siitä seuraa kun on mukana vielä petetyn lapset jne. Siinä näkee silloin tämän ihastumisen tunteen koko kaaren, mitä se aiheuttaa ja missä kohtaa tunteet väljähtää ja muuttuvat itseinhoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/128 |
26.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se mies rauhaan. Pääset paljon vähemmällä. Älä ruoki tunteitasi. Järki käteen nyt.

Vierailija
124/128 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varattu ja ihastunut toiseen mieheen. Olen kuitenkin pitänyt pääni kylmänä enkä tee asialle mitään. Tunteilleenhan ei voi mitään, mutta en siis ainakaan edesauta tunteiden kehittymistä vielä suuremmiksi. Tavallaan onni, että ihastukseni kohde asuu satojen kilometrien päässä.

Tunteilleen kyllä voi. Kuten itsekin totesit, niin ei pidä edesauttaa tunteiden kehittymistä. Kun estää niiden kehittymistä, ne lopulta kuolevat pois tai jäävät unohduksiin ja taka-alalle. Ottakaa vastuu tunteistanne ihmiset

Niinpä. Mitä eläimiä nämä ihmiset ovat, kun eivät osaa kontrolloida itseään? Tunteita voi aktiivisesti työstää ja harjoittaa. Niitä ei tarvitse ruokkia, jos ne tuottavat vahinkoa itselle tai muille ja niillä ei todellakaan tule oikeuttaa omia moraalittomia valintoja. Tuollainen ajattelutapa, että en voi mitään tunteilleni ja minun pitää toimia aina omien tunteiden mukaan välittämättä muista, on haitallista ja juuri sitä hyödyttömiä tunteiden ruokkimista. "En pysty mitään pettämishaluilleni." Pah. Kyllä pystyy. Alkaa aktiivisesti puuttua tällaiseen ajatuksenjuoksuun ja korvata sitä hyödyllisemmillä ajatuksilla kuten "Olen vastuussa teoistani enkä halua olla ihminen, joka pettää toisen luottamuksen. En halua aiheuttaa tarpeetonta tuskaa, ja minä vielä löydän ihmisen, joka ei ole pettäjä itsekään. Tämä henkilö ei ole minua varten.", niin kyllä ne tunteetkin muuttuvat. Jos aina menee mukaan niihin omiin itsekkäästi tunteisiin, niin totta kai jää vellomiseen siihen himoon.

Minä ajattelin pari vuotta sitten noin, kunnes tuli se yksi jota ei vaan pystynyt ohittamaan. Nyt en enää tiedä pitäisikö olla kateellinen teille, joiden tunneskaalaan ei edes kuulu luonnonvoimatason hallitsematon rakastuminen, vai pitäisikö teitä sääliä.

-Ap

Vierailija
125/128 |
22.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen varattu ja ihastunut toiseen mieheen. Olen kuitenkin pitänyt pääni kylmänä enkä tee asialle mitään. Tunteilleenhan ei voi mitään, mutta en siis ainakaan edesauta tunteiden kehittymistä vielä suuremmiksi. Tavallaan onni, että ihastukseni kohde asuu satojen kilometrien päässä.

Tunteilleen kyllä voi. Kuten itsekin totesit, niin ei pidä edesauttaa tunteiden kehittymistä. Kun estää niiden kehittymistä, ne lopulta kuolevat pois tai jäävät unohduksiin ja taka-alalle. Ottakaa vastuu tunteistanne ihmiset

Niinpä. Mitä eläimiä nämä ihmiset ovat, kun eivät osaa kontrolloida itseään? Tunteita voi aktiivisesti työstää ja harjoittaa. Niitä ei tarvitse ruokkia, jos ne tuottavat vahinkoa itselle tai muille ja niillä ei todellakaan tule oikeuttaa omia moraalittomia valintoja. Tuollainen ajattelutapa, että en voi mitään tunteilleni ja minun pitää toimia aina omien tunteiden mukaan välittämättä muista, on haitallista ja juuri sitä hyödyttömiä tunteiden ruokkimista. "En pysty mitään pettämishaluilleni." Pah. Kyllä pystyy. Alkaa aktiivisesti puuttua tällaiseen ajatuksenjuoksuun ja korvata sitä hyödyllisemmillä ajatuksilla kuten "Olen vastuussa teoistani enkä halua olla ihminen, joka pettää toisen luottamuksen. En halua aiheuttaa tarpeetonta tuskaa, ja minä vielä löydän ihmisen, joka ei ole pettäjä itsekään. Tämä henkilö ei ole minua varten.", niin kyllä ne tunteetkin muuttuvat. Jos aina menee mukaan niihin omiin itsekkäästi tunteisiin, niin totta kai jää vellomiseen siihen himoon.

Minä ajattelin pari vuotta sitten noin, kunnes tuli se yksi jota ei vaan pystynyt ohittamaan. Nyt en enää tiedä pitäisikö olla kateellinen teille, joiden tunneskaalaan ei edes kuulu luonnonvoimatason hallitsematon rakastuminen, vai pitäisikö teitä sääliä.

-Ap

Sori, vahinkoallekirjoitus, en ole tämän ketjun Ap. :D

Vierailija
126/128 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takuulla se näkyy ulospäin kun mies on varattu hän ei vonkaa ja ei ole seksin kiilto silmissä koska seksiä on kotona. Eri juttu sitten nämä puutteessa kärsivät suhteessa olevat.

Olen huomannut tämän asian taas kun aloin yhteen uuden naisen kanssa niin on alkanut flirttiä ja lähestymistä tulla naisilta eri paikoissa. Yksi naisasiakas jätti puhelinnumeron kuittiin 😅. Miten naiset aavistaa sen että on varattu ??

Vierailija
127/128 |
16.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut varattuun,ja naimisissa olevaan mieheen,vaikka olen itse varattu,sekä kihloissa,ja rakastan,kihlattuni yli kaiken!Haluaisin unohtaa ihastukseni,mutta en voi,kun jos hänet unohdan,niin sydämeni särkyy!Näen ihastustuksestani unta jossa hän tulee luokseni,halaa,ja antaa suukon poskelle,aamulla kun herään niin huomaan ettei luonani ole muita,uni ihastuksestani ovat niin todellisia 

Vierailija
128/128 |
04.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostooo